Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: CE300 w124 pidurite upgrade
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere,

Kas keegi siit foorumist teab või oskab suunata, kuidas muuta w124 pidureid võimalikult effektiivseks? Mis mudeli kettaid ja supporteid kasutada, et peaks vähe ümber ehitama?

Igasugune abi on teretulnud.Eusa_dance

SanderP
(13-01-2014, 11:37 PM)SanderP Kirjutas: [ -> ]Tere,

Kas keegi siit foorumist teab või oskab suunata, kuidas muuta w124 pidureid võimalikult effektiivseks? Mis mudeli kettaid ja supporteid kasutada, et peaks vähe ümber ehitama?

Igasugune abi on teretulnud.Eusa_dance

SanderP

Mis mõttes võimalikult effektiivseks?

Korras pidurid on täiesti piisavad tavaliikluses: kuival asfaldil 205 laiuses viisakas suverehv libisema saada pole mingi probleem.
Ehk kui 124 ei pidurda, siis alusta pidurite korrastamisest.

Rajal paugutamiseks on teised katted ja vedelikud, neist räägivad teised.
Kõige vingemad on 24v mudelite omad.
Kuna auto võimsuse kasv on topelt ja eelmine aasta näitas, et orginaal pidurid jäävad nōrgaks. Seega otsingi alternatiive, et saaks paremini pidama.
(14-01-2014, 01:47 PM)SanderP Kirjutas: [ -> ]Kuna auto võimsuse kasv on topelt ja eelmine aasta näitas, et orginaal pidurid jäävad nōrgaks. Seega otsingi alternatiive, et saaks paremini pidama.

Kas pidurisüsteem toimib veatult? Vedelik on värske?
Mis on rehvimõõt? Et kas rehvi pidamine ketastest ikka üle käib?

Hentsil oli kurja kutsika teemas mõned näited - 124 on sugulane ja seega on tema lahendused ka Sul pruugitavad.
Olemasolevatest saab kasutada tõesti W124 162kW ja üles mudelitelt. Bolt-on ja piisavalt head pidurid kuni võimsust vaid kahekordistatud.

Minu näide pole 1:1 bolt-on.

Aga kui bolt-on pole vaja, siis võtad veljemõõdu, mida kasutada ja otsida sinna sisse mistahes auto pidurisadul ja ketas. Aretama peab enivei.

Mina tegin 17" velje jaoks (EVO2), ehk 345x32mm ketas.

Aga hetkel plaanis suuremad pidurid panna, mis on ka bolt-on mersule, aga läheb veidi aega. Mõistagi ei saa ka neid 50€ eest nagu 4-kolviseid brembosid.
Tänud asjaliku info eest Hents. Proovin siis need 4-ja kolvised MB suppordid ära. Bolt-on lahendus on üks mure vähemEusa_drool
http://www.2phast.com/500e/techdocs/124_brakes.pdf

124 mudeli mõõdud ja koodid, pmst istuvad ka w211 6kolviga 355mm pidurid w124-le
(14-01-2014, 09:48 PM)python Kirjutas: [ -> ]http://www.2phast.com/500e/techdocs/124_brakes.pdf

124 mudeli mõõdud ja koodid, pmst istuvad ka w211 6kolviga 355mm pidurid w124-le

Vaevalt, et bolt-on. Ikka peab ise kinnitused tegema ju?
Pole ise proovinud, interneti tarkuse järgi nagu suurt ei peaks. Samas w124-l on erinevaid offsetiga asju seal sillas juba.
Piltidel R171 pidurite paigaldus R129, osad suuremad w124-d on samade sillaosadega?
http://www.w124performance.com/images/W1...onto_R129/
Peaks täitsa proovima, mul on 63AMG pidurid olemas, käändmikke vedeleb ka. Piltide järgi oli tegemist väga sarnastega piduritega ja tõesti bolt-on.

(14-01-2014, 01:47 PM)SanderP Kirjutas: [ -> ]Kuna auto võimsuse kasv on topelt ja eelmine aasta näitas, et orginaal pidurid jäävad nōrgaks. Seega otsingi alternatiive, et saaks paremini pidama.

Nõrgaks ühekordsel vajutusel või nõrgaks pideval päheandmisel?

Ära siis unusta vähe paremat vedelikku pruukida: võimsamad pidurid toodavad ka enam sooja.
Vaatasin täna garaazis korraks CLS 63AMG pidureid.

Poldijaotus sobib 1:1

Ketta nihutust peab muutma või otsima teised kettad.
Kääntelge või midagi muud modima ei pea?
W209 360mm ketas vist peaks sobima?
http://www.w124performance.com/images/W1...LK63_W209/
Seal galeriis on veel muidu huvitavaid piltSmile
Ma proovisin ka 360mm ketast.

Hea on nende supportite puhul vertikaalne kinnitus. Hulga lihtsam on adapterplaati teha.


Omale ilmselt ei hakka neid AMG pidureid installima, igaks juhuks teen nad bolt-on`iks W201 16V`le. Rootsis on huvilisi küll.

Ise teen oma enda supportid. Ette 6 kolviga max 360mm kettale, taha 4 kolviga 330mm kettale.

Bolt-on kitid erinevatele mersudele. AMG omad on head, aga kallid, kui läheb vaja rohkem kui ühele autole (mul kolmele hetkel 2x16V + SEC). Ehk minu puhul on odavam teha oma toode. Ägedam ka.