Tere,
Panin ET28 8J 17" alla, 225/50/17 ja ees sööb rehve ääred tiivadega.
Mis mõõduga peaks rehve panema, et oleks okei, või pole see võimalik sellise offsettiga? Sööb ainult pöörates rattad, otse sõites on normis.
(22-11-2013, 07:08 PM)Mike22 Kirjutas: [ -> ]Tere,
Panin ET28 8J 17" alla, 225/50/17 ja ees sööb rehve ääred tiivadega.
Mis mõõduga peaks rehve panema, et oleks okei, või pole see võimalik sellise offsettiga? Sööb ainult pöörates rattad, otse sõites on normis.
Mil viisil sa selle söömise ainult pööramisel oled fikseerinud?
kui rõhk on enamvähem siis rattad jooksevad valesti, ega siin muud ei saa olla. Pane sa suured või väikesed rattad alla, kui piisavalt sirgelt jooksevad siis söömist ei ole.
Saab ilusti kuulda mis positsioonis sööb, ja väljast sõber jälgis ka, sööb ainult kõvasti pöörates rohkem kui 75 kraadi rooli keerates.
Kas on võimalik nende velgedele näiteks 205 või 215 / 45 panna et ei sööks? Või asi on valesti regullitud esisillas?
Keegi kogemust? Internetis on igal pool kupeesi, mis sõidavad 17-18 velgedega ja ei midagi
Terv.
Kus ma saan õieti aru, et su rehv käib vastu tiivaplekki siis kui rattad on välja pööratud?
Minu samasugune kupee sõidab 245/45 r17 nii ees kui taga, ilma et kuskile vastu käiks.
Inz
Esiteks on et28 nagu veidi vale ja teiseks selline rehv 50 se kõrgusega palju 124 jaoks. Üsna loogiline et käib vastu ja sõõb rehvi. Sellise et puhul peaks vist silda jah ümber reguleerima ka.
Velje laius 8 on ka natuke palju ette.
Nojah, kartsin seda et28, aga 8j oli ennem ka aga et35 ja polnud probleeme
Minu viga, sain aru et söömine tähendab ikka sõites liigset kulumist.
Kui vastu käib ja lõikab on teine asi.
(23-11-2013, 12:52 AM)Mike22 Kirjutas: [ -> ]Nojah, kartsin seda et28, aga 8j oli ennem ka aga et35 ja polnud probleeme
Sääraste mõõtude puhul n küsimus millimeetrites - kas konkreetne isend ampsab või mitte.
Märksõna: tiivakaarte rullimine.
(23-11-2013, 10:07 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ] (23-11-2013, 12:52 AM)Mike22 Kirjutas: [ -> ]Nojah, kartsin seda et28, aga 8j oli ennem ka aga et35 ja polnud probleeme
Märksõna: tiivakaarte rullimine.
Tuleks veel esitiibade laiendus komplekt lisada juba antud mõõdus rehvide-velgedega.
Kas need laiad tiivad Eestist saab?
Või kus kohas tehakse rullimist?
neid laiasid tiibasid nägin mõni kuu tagasi inglismaa ebays müügil.
tiiva rullimisest lähemalt
vw klubis, sealt võid kontakte ka leida kes ära teeks.
Inz
Auto tungile, pikem ümar puuhalg koopa ja rehvi vahele. Nüüd üks hoiab halgu koopa ja rehvi vahel pinges ja teine annab kergelt gaasi- protsessi tuleb korrata nii R kui D asendis
pidavat toimima
Tänud soovituste eest! Talveks panin teised veljed alla, suveks aga hakkab nokitsema
(26-11-2013, 03:50 PM)hannes_s Kirjutas: [ -> ]Auto tungile, pikem ümar puuhalg koopa ja rehvi vahele. Nüüd üks hoiab halgu koopa ja rehvi vahel pinges ja teine annab kergelt gaasi- protsessi tuleb korrata nii R kui D asendis pidavat toimima
Nali naljaks aga töötab, tungile pole vajagi. Õige suurusega toru(kui metall siis soovitaks ära teipida) vms, koopavahele , käik sisse ja tuld. Värvi peaks ka enne soojaks laskma.
Teine variant on otsida koht kus rullija olemas. 5min googlit ja leiad ka selle.
Edit: Kolmas variant -
telefoniraamatuga.
Aga peamine põhjus on sul see, et vale ET ja liigakõrge rehv. 8" lai velg õige ET'ga läheb ilusti 124'le alla.
Lisan, et 8 tolli lai velg vale offset'iga tahab kindlasti kitsamat ja madalamat rehvi, et pisut koonusess tõmbaks ning kindlasti tiivakaarte rullimist ning pythoni antud link on ideaalne tiivakaarte rullimis manual!
Edu