Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Isereguleeruvate amortide vahetus W210
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tervist
Kui vahetada W210 kerel isereguleeruvaid taguamorte, kas siis oleks vaja õlisüsteemist õhku välja saada või mõnda muud spetsiifilist protseduuri läbi viima? Või siis amort alt, uus asemele, voolikud külge ja toimib?
Loodan, et kellelgi on koegemusi.

Edu!
Reimo
Nivooamortide puhul väljub õhk ise õli paaki.
Kui amorte vahetada, oleks mõistlik süsteemi ka pesta õliga läbi.
Okei, tänud info eest. Uurin selle läbipesemise kohta.

Millest küsimus tekkis oli see, et üks amortidest lekkis kõvasti. Seejärel sai antud amort lammari amordi vastu vahetatud, aga masina tagaosa jääb aukudest läbi sõites pikalt hüppama. Lootsin, et äkki on mingi pisidetail, mis jäi tegemata ja nüüd ei tööta amordid õigesti. Aga paistab, et tuleb siiski tutikad amordid leida.
(29-10-2013, 08:12 PM)Nopser Kirjutas: [ -> ]...
mõnda muud spetsiifilist protseduuri läbi viima? Või siis amort alt, uus asemele, voolikud külge ja toimib?
...

Kasulik on võtta hoob stabika küljest lahti ja pumbata mõned korrad amorte alla-üles. Nii peaks enamus õhku süsteemist välja saama.

Niisama vahetades (eriti tühja autoga sõites läheb väga kaua enne, kui õhk välja sunnitakse.
Selge, tänud.
Järgmine nädal proovin läbi pesta, vaatan selle filtri ka üle, mis õlipaagis vooliku küljes ja pumpan amorte.

Reimo