Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: C200 2,2CDI laadimine !?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
tere taas Smile saigi juba pikalt ilma probleemidetta sõidetud. Probleem :
Miks auto ei ilmuta et laadimine on puudu !? Kas enne kui aku pool tühi ei kõssa kompuuter mitte sõnagi?
ja nyyd ka teine küsimus:
Kas selle margi genekatel kuluvad enne ära harjad või rõngad.
nimelt laeb kui tuju tuleb . reeglina esimese käivutsega kohe laadimine olemas, järgnevatega tuleb ca 5 km sõidupealt alles.
kuna seda jama on jube raske sealt alt ära kakkuda siis enne uuriks natuke maad , et kui rõngad on geneka nõrk koht sis targem kohe taastatud peale osta , kui tablakas sis pääseks kergemini.
Ennetades küsimust kus tead et ei lae vastan et kontrollitud testeriga ja muude käepäraste asjadega, mis voolu tarbivad ( nt kojamehed )
Elektriautodel laeb genekas vaid siis, kui auto annab loa. Usun, et Sinu autol on midagi laadimise vastu, mistõttu genekal ei lubata laadida. Ega siin muu aita, kui ülekuulamine pädevas kohas. Ning neid Sa juba tead.Ninja

Kas aku on tühjenenud ka?
Kas on proovitud teise akuga? Nii naljakas, kui see ka poleks, on ühel kodanikul Soomes akuvahetusega probleem kadunud (kusjuures probleemne aku toimetas lihtsama auto peal probleemideta pikalt). Temal oli sarnane lugu, kus vahel ei laetud akut...
(18-09-2013, 11:17 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Elektriautodel laeb genekas vaid siis, kui auto annab loa. Usun, et Sinu autol on midagi laadimise vastu, mistõttu genekal ei lubata laadida. Ega siin muu aita, kui ülekuulamine pädevas kohas. Ning neid Sa juba tead.Ninja

Kas aku on tühjenenud ka?
Kas on proovitud teise akuga? Nii naljakas, kui see ka poleks, on ühel kodanikul Soomes akuvahetusega probleem kadunud (kusjuures probleemne aku toimetas lihtsama auto peal probleemideta pikalt). Temal oli sarnane lugu, kus vahel ei laetud akut...

ei ole veel tühjaks sõitnud Big Grin ehk enne hakkab laadima Big Grin
ja mis ajast diisel on elektriauto Tongue ja ikkagi miks ma ei saa vea teadet Tongue
(18-09-2013, 11:30 AM)Kupskin Kirjutas: [ -> ]...
ja mis ajast diisel on elektriauto Tongue ja ikkagi miks ma ei saa vea teadet Tongue

Alates elektriliselt juhitava pumba tulekust OM606 peale. Sealt edasi käivad kõik asjad elektronide kaudu.Eusa_snooty Eriti kehtib see CANjuhitava CDI puhul.Crybaby

Veateadet ei saa, sest auto arvates on kõik hästi: laadida ei ole vaja...
(18-09-2013, 12:16 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(18-09-2013, 11:30 AM)Kupskin Kirjutas: [ -> ]...
ja mis ajast diisel on elektriauto Tongue ja ikkagi miks ma ei saa vea teadet Tongue

Alates elektriliselt juhitava pumba tulekust OM606 peale. Sealt edasi käivad kõik asjad elektronide kaudu.Eusa_snooty Eriti kehtib see CANjuhitava CDI puhul.Crybaby

Veateadet ei saa, sest auto arvates on kõik hästi: laadida ei ole vaja...

mis ime genekas see tänapäeval on Big Grin dioodsillad ja vergid Big Grin aa mudugi harjasi pole oelmaski Big Grin seega tuleb tellida terve dioodsild ... miks küll Mercedes-Benz ehitajad nii idiootseid genekaid kasutavad Big Grin vanad head tabletikad olid ikka paremad Smile

ja ikkagi jääb küsimus miks krt ta ei ütle et ei ole laadimist !!! äkki kinni keeratud kuskilt Big Grin
Tegelikult on dioodiplokk ja pingeregulaator kaks erinevat detaili, mis asetsevad generaatori sees. Pingeregulaatori ehk tableti küljes on harjad. Kes on sinu auto generaatori tootja? Ma ei usu hästi, et tal ei ole pingeregulaatorit ja harju.
(19-09-2013, 07:55 PM)kaupo51 Kirjutas: [ -> ]Tegelikult on dioodiplokk ja pingeregulaator kaks erinevat detaili, mis asetsevad generaatori sees. Pingeregulaatori ehk tableti küljes on harjad. Kes on sinu auto generaatori tootja? Ma ei usu hästi, et tal ei ole pingeregulaatorit ja harju.

on ja kõik ühes kompotis Eusa_wall boch -i oma

Olen mõnda Boschi genekat lahanud.. rõngad olid kulunud nii palju, et teist ringi harju enam poleks ära kestnud. kontakt rõngad samas maksid midagi 3 ja 5 € vahele.

Kui dioodsillas mõni dioodidest läbi siis genakas laeb, kuid piisavat võimsust pole. Tuleks vahetada kas terve sild või vähemalt sama grupi kõik dioodid.

Kõige kallim tükk on pingeregulaator, alates 18€. Kogu jutt oli mul 99a. vw golfi genekast, kuid vaevalt väikeste mootoritega MB oluliselt erinevat genekat kasutab. VÄ need vesijahutusega monstrumid.
(20-09-2013, 10:05 AM)Laur Kirjutas: [ -> ]Olen mõnda Boschi genekat lahanud.. rõngad olid kulunud nii palju, et teist ringi harju enam poleks ära kestnud. kontakt rõngad samas maksid midagi 3 ja 5 € vahele.

Kui dioodsillas mõni dioodidest läbi siis genakas laeb, kuid piisavat võimsust pole. Tuleks vahetada kas terve sild või vähemalt sama grupi kõik dioodid.

Kõige kallim tükk on pingeregulaator, alates 18€. Kogu jutt oli mul 99a. vw golfi genekast, kuid vaevalt väikeste mootoritega MB oluliselt erinevat genekat kasutab. VÄ need vesijahutusega monstrumid.

Keegi hää inimene võiks nüüd öelda, mis ajast mindi üle programmjuhitavale genekale, mille laadimise tellib auto juhtplokk? Koos CANi tulekuga?

Genekas ise on põhjusmõtteliselt sama, kuid laadimist tellitakse tarkvara kaudu.

Kurb on see, et ka välismaa foorumites ei kajastata probleemsete juhtumite lahendust üksikasjalikult (teisest küljest on ka mõistetav: keegi on näinud vaeva ja kulutanud aega omale asjade selgekstegemiseks ja ta tahab selle kulu tagasi saada), vaid raporteeritakse mõne "võluri" edukusest paha vaimu väljaajamisel. Mida ja kuidas tehti, jääb hämaraks...
täna hommikul oli siis muutused Smile ilmutas et genekas ei lae jäta auto seisma !
ja sisi nagu võluvitsaga laadimine tagasi Big Grin täna se 300 km sõidu puhul ei olnud kordagi juhust kui ei lae Big Grin
võta nyyd kinni Big Grin
(20-09-2013, 10:15 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Keegi hää inimene võiks nüüd öelda, mis ajast mindi üle programmjuhitavale genekale, mille laadimise tellib auto juhtplokk? Koos CANi tulekuga?

Ma küll päris kindel ei ole aga umbes aastast 2000, W203 ja W211 võiksid olla esimesed neist.

(20-09-2013, 12:23 PM)Kupskin Kirjutas: [ -> ]täna hommikul oli siis muutused Smile ilmutas et genekas ei lae jäta auto seisma !
ja sisi nagu võluvitsaga laadimine tagasi Big Grin täna se 300 km sõidu puhul ei olnud kordagi juhust kui ei lae Big Grin
võta nyyd kinni Big Grin

Väga levinud on selline pingeregulaatori sisene viga, kus auto väidab, et laadimist ei ole, aga tegelikult on.

Kas sul on muidu vesijahutusega ja harjavaba generaator?

Mul 2001 E220CDI-l on vesijahutusega, aga vähemalt mitte harjavabaEusa_angel

(20-09-2013, 05:51 PM)laf1247 Kirjutas: [ -> ]
(20-09-2013, 10:15 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Keegi hää inimene võiks nüüd öelda, mis ajast mindi üle programmjuhitavale genekale, mille laadimise tellib auto juhtplokk? Koos CANi tulekuga?

Ma küll päris kindel ei ole aga umbes aastast 2000, W203 ja W211 võiksid olla esimesed neist.

(20-09-2013, 12:23 PM)Kupskin Kirjutas: [ -> ]täna hommikul oli siis muutused Smile ilmutas et genekas ei lae jäta auto seisma !
ja sisi nagu võluvitsaga laadimine tagasi Big Grin täna se 300 km sõidu puhul ei olnud kordagi juhust kui ei lae Big Grin
võta nyyd kinni Big Grin

Väga levinud on selline pingeregulaatori sisene viga, kus auto väidab, et laadimist ei ole, aga tegelikult on.

Kas sul on muidu vesijahutusega ja harjavaba generaator?

Mul 2001 E220CDI-l on vesijahutusega, aga vähemalt mitte harjavabaEusa_angel


mul vastupidine jama Big Grin laadimine oli puudu aga autol oli sellest savi Eusa_wall kuni tänase hommikuni. Ei ole seda genekat lahti kaevanud ei tohiks olla vesijahutus aga kallid soomlased oskavad selle dioodploki eest 80 raha küsida ... ehk siis .. tuleb eesti autopoode nuumata Big Grin saab odavamalt

(19-09-2013, 08:02 PM)Kupskin Kirjutas: [ -> ]
(19-09-2013, 07:55 PM)kaupo51 Kirjutas: [ -> ]Tegelikult on dioodiplokk ja pingeregulaator kaks erinevat detaili, mis asetsevad generaatori sees. Pingeregulaatori ehk tableti küljes on harjad. Kes on sinu auto generaatori tootja? Ma ei usu hästi, et tal ei ole pingeregulaatorit ja harju.

on ja kõik ühes kompotis Eusa_wall boch -i oma

Tegelikult see päris nii ei ole. Ma ei ole elus näinud ühtegi Boschi generaatorit, kus dioodiplokk ja pingeregulaator oleks ühes tükis.
Pane siia Bosch generaatori number 0124...ja ma ütlen sulle mõlema detaili tellimiskoodi.

(20-09-2013, 09:17 PM)kaupo51 Kirjutas: [ -> ]
(19-09-2013, 08:02 PM)Kupskin Kirjutas: [ -> ]
(19-09-2013, 07:55 PM)kaupo51 Kirjutas: [ -> ]Tegelikult on dioodiplokk ja pingeregulaator kaks erinevat detaili, mis asetsevad generaatori sees. Pingeregulaatori ehk tableti küljes on harjad. Kes on sinu auto generaatori tootja? Ma ei usu hästi, et tal ei ole pingeregulaatorit ja harju.

on ja kõik ühes kompotis Eusa_wall boch -i oma

Tegelikult see päris nii ei ole. Ma ei ole elus näinud ühtegi Boschi generaatorit, kus dioodiplokk ja pingeregulaator oleks ühes tükis.
Pane siia Bosch generaatori number 0124...ja ma ütlen sulle mõlema detaili tellimiskoodi.


nu ei saa veel Big Grin autot vaja ja selleks, et seda teha peab selle maha kakkuma :d aa mitukorda lammutada ei viitsi ;D kui maha olen võtnud siis ytlen Big Grin
krt kummaline auto see elektridiisel Big Grin nentisin hommikul fakti:
kui sõita ilma lisakoormust andmata( vent välja, kojamehed , istmesoojendused jne) siis laadima ei hakka Smile pannes kliima peale ja soojus põhja ja oodates millal puhuma hakkab sisi lööb kohe laadimise taha Big Grin
tegin ka teise katse :
kõik tarbijad välja va tuled. laadimine 0 Nii kui täistuled peale panen tuleb laadimine Big Grin
seletage see kummaline asi mulle kui lollile lahti palun Icon_redfaceIcon_redface

kas tõesti pean vahetama 100A-se aku väiksema vastu vai .. sest minu haridus elektroonka alal (sai omandatud 90-ndate keskel) räägib justkui et genekas ei tohiks käija tyhjalt Big Grin
nii siis sai hakatud seda jonipunni maha võtma ... krt selgus et see on veel vesijahutusega isend Eusa_wallEusa_wallEusa_wall
kas ja kes selliseid remondib ? ja palju maksab umbkaudu , mina keerasin samatargalt need poldid sinna kinni tagasi ja ei uskunud maha võtta
krt on ikka imesi välja mõeldud Big Grin