Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w210 290 td veojõukontroll
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere selline küsimus , et kas keegi oskab anda nõu kuidas saaks 97. aasta w210 mersul maha võtta veojõukontrolli ? ilma , et peaks hakkama abs'i maha võtma jne .
(16-09-2013, 11:03 PM)MBE290 Kirjutas: [ -> ]Tere selline küsimus , et kas keegi oskab anda nõu kuidas saaks 97. aasta w210 mersul maha võtta veojõukontrolli ? ilma , et peaks hakkama abs'i maha võtma jne .

Üldjuhul on selleks puhuks konsoolis nupp.
(16-09-2013, 11:03 PM)MBE290 Kirjutas: [ -> ]Tere selline küsimus , et kas keegi oskab anda nõu kuidas saaks 97. aasta w210 mersul maha võtta veojõukontrolli ? ilma , et peaks hakkama abs'i maha võtma jne .

ETS või ASR? Viimane käib nupust maha.

ETSi maha võtta ei saa.
(17-09-2013, 09:41 AM)kentq Kirjutas: [ -> ]
(16-09-2013, 11:03 PM)MBE290 Kirjutas: [ -> ]Tere selline küsimus , et kas keegi oskab anda nõu kuidas saaks 97. aasta w210 mersul maha võtta veojõukontrolli ? ilma , et peaks hakkama abs'i maha võtma jne .

Üldjuhul on selleks puhuks konsoolis nupp.

Aii naljamees jah Big Grin
Ei ole naljamees, täiesti õige lause. Kui autol on ASR, siis on selle elimineerimiseks nupp, mis võib olla tähistatud ka lumeketipildiga.

Kui nuppu ei ole, siis pole ka väljalülitamist ette nähtud.

Samuti ei saa välja lülitada pooletoobist "kaapeväldikut" ETSi. Ning suure tõenäosusega on 290-l just see nikastus peal.
(18-09-2013, 10:11 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Ei ole naljamees, täiesti õige lause. Kui autol on ASR, siis on selle elimineerimiseks nupp, mis võib olla tähistatud ka lumeketipildiga.

Kui nuppu ei ole, siis pole ka väljalülitamist ette nähtud.

Samuti ei saa välja lülitada pooletoobist "kaapeväldikut" ETSi. Ning suure tõenäosusega on 290-l just see nikastus peal.

ja nagu ma aru saan, pole ETS-i mahavõtmiseks üldse võimalusi? või tehakse kuskil "tagaruumides" mingeid nikerdusi selle haiguse vastu?
ainukesed nupud mis mul on on el aknad ja siis käigukasti S ja W muud ei ole , see tähendab siis seda , et ei ole võimalik üldse midagi maha võtta ega midagi ? Aga olen siin uurinud , et kui ABS andur välja võtta siis nagu peaks see maha tulema või ei tule ka siis ?
(31-10-2013, 01:34 PM)MBE290 Kirjutas: [ -> ]ainukesed nupud mis mul on on el aknad ja siis käigukasti S ja W muud ei ole , see tähendab siis seda , et ei ole võimalik üldse midagi maha võtta ega midagi ? Aga olen siin uurinud , et kui ABS andur välja võtta siis nagu peaks see maha tulema või ei tule ka siis ?

Kiirabi: hoiad pidurituled põlemas. 3 sekundit rahu, siis hakatakse mootorivõimsust (muhhahhaaa) piirama.

A mis tast maha võtta? Kahju ju ei tee, kasu kah harva.
Talv tulemas, vaja külksi lasta ju Drool

Mäkketõusul võib tast isegi mingit kasu olla,aga siledal ja libedal pinnal...Eusa_naughty
Aga ikkagi tarkade klubile küsimus,kuidas seda nikastust eemaldada,kas tarkvaraliselt,või kuskil lihtsalt mingi kaitse.

(31-10-2013, 10:02 PM)nordrainbow Kirjutas: [ -> ]
Mäkketõusul võib tast isegi mingit kasu olla,aga siledal ja libedal pinnal...Eusa_naughty
Aga ikkagi tarkade klubile küsimus,kuidas seda nikastust eemaldada,kas tarkvaraliselt,või kuskil lihtsalt mingi kaitse.

ETSil endal kaitset ei ole. Aga kuna tarbib ABSi tsüdeemi, siis ABSi kaitsme eemaldamise järel on ka ETS vagane.

Kas mootorivõimsust ka sellega seoses piiratakse, ei oska öelda.

ETSist olen kasu tundnud vaid rasket käru vedades teeäärelt liikuma hakates. Pudedal pervel olevat ratast pidurdav süsteem aitab hõlpsamalt minema saada.
Kas sellest antud juhul kasu on, aga sama ajastu Chrysleri veojõukontroll töötas libedas kõige paremini siis, kui lasid tal täielikult tööd teha, st tallasid lihtsalt gaasipedaali põhja ja sisteem ise toimetas, et mis ja kuhu. (hmh, oli vist ikka teine pool 90-ndaid juba Daimler ja Chrysler koos? )
Olen põhjagaasiga proovinud ja porisel teel saab külje külje ette küll mõningal määral.Kusjuures kaapimise jäljed on mõlemal tagumisel rattal.Kui see süsteem tõesti täidab "elektroonilise ASD " ülesannet,siis vähemalt tagumiste ratastega on kõik selge.Kas ei olnud mitte nii,et kui tagaveolise autoga kinni jääda,siis õrnalt pidurdades differ haagib ka teise ratta pöörlema.Kui nii,siis ETS teeb selle töö ära.Iseasi,mis toimub esimeste ratastega ja millise arvestusega need hakkavad pidurdama.