Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: S 124 ABS tuli põleb
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3
Autoks siis 88a. 132kW automaatkastiga,bensukas.Hakkas see tuluke siis nädal tagasi armatuuris põlema peale mootori käivitamist. Mingi aeg põles ja peale uut käivitamist kustus ja jäigi kustu...mõneks päevaks. Nüüdseks põleb pidevalt.Pidurdamine iseenesest toimib. Käisin Silberis ning istutasime arvuti järele ja sealt viga välja ei andnud. Pakuti varianti,et ABS-i harjad kutud. Või...?
Palju pardapinge on?
Mis hetkel tuli põlema hakkab?
(10-08-2013, 05:29 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Palju pardapinge on?
Mis hetkel tuli põlema hakkab?

Esmalt hakkas tuli põlema min 3 sekundit peale mootori käivitamist.Aga nüüd koheselt peale mootori käivitamist. Pingemõõtmist hetkel teostada ei saa,kuna auto ise Silberis.
Mul oli 1987 aasta masina puhul nii, et aeg ajalt lõi ABS tule põlema. Auto pidurdas endiselt, aga suvel asfaldi peal pidurdades oli kuulda kuidas ABS pump "surises". Kapoti alt saab testriga mõõta esirataste andureid läbi pistiku. Seda lasin teha Jaanise juures Rakveres. Üks esiratta andur oli omadega läbi. Uuena maksis see krooni ajal originaalis ca 3000, andur Boschi oma, aga Bosch uut enam järelturule ei tooda. Ostsin kasutatu ja mingi aasta hiljem lasin Lesvenis ära vahetada ning nüüd tuluke enam ei põle.

Offtopic
Vaevalt, et nad Silberis mingi arvuti järele istutasid, sel autol ei tohiks olla diagnoosipistikut ning kaheksakümnendate lõpu autodel oli enesediagnoos vee lapsekingades.
(10-08-2013, 08:37 PM)kaupo51 Kirjutas: [ -> ]Mul oli 1987 aasta masina puhul nii, et aeg ajalt lõi ABS tule põlema. Auto pidurdas endiselt, aga suvel asfaldi peal pidurdades oli kuulda kuidas ABS pump "surises". Kapoti alt saab testriga mõõta esirataste andureid läbi pistiku. Seda lasin teha Jaanise juures Rakveres. Üks esiratta andur oli omadega läbi. Uuena maksis see krooni ajal originaalis ca 3000, andur Boschi oma, aga Bosch uut enam järelturule ei tooda. Ostsin kasutatu ja mingi aasta hiljem lasin Lesvenis ära vahetada ning nüüd tuluke enam ei põle.

Offtopic
Vaevalt, et nad Silberis mingi arvuti järele istutasid, sel autol ei tohiks olla diagnoosipistikut ning kaheksakümnendate lõpu autodel oli enesediagnoos vee lapsekingades.

Jälle kasulik info.Tänud. Ja arvuti käis järel...tehnikut tunnen ise isiklikult väga hästi ning ta niisama möga suust välja ei aja.
kontrolli kõrgepinge releet , mis asub aku taga .
seal võib olla külmjoode, mis pole näha tava silmaga .
endal 3 viimast autot sellise probleemiga lahenduseks oli selle relee jootmine !
(10-08-2013, 10:44 PM)arturmalcik Kirjutas: [ -> ]kontrolli kõrgepinge releet , mis asub aku taga .
seal võib olla külmjoode, mis pole näha tava silmaga .
endal 3 viimast autot sellise probleemiga lahenduseks oli selle relee jootmine !

Ok,jälle variant,mida kontrollida.Tänud.
Arturmalcik mõtles ilmselt pingereleed, mis on 4-kandiline, metallümbrises ja mille peal on kaitse. Sinnakanti satub tõesti lihtsalt vett ja kondensvett, mille tulemusena see relee kipub ära ussitama. Kui näeb seest halb välja, on võimalik osta uus relee B-osana.
(11-08-2013, 10:14 AM)Priit Kirjutas: [ -> ]Arturmalcik mõtles ilmselt pingereleed, mis on 4-kandiline, metallümbrises ja mille peal on kaitse. Sinnakanti satub tõesti lihtsalt vett ja kondensvett, mille tulemusena see relee kipub ära ussitama. Kui näeb seest halb välja, on võimalik osta uus relee B-osana.

Sirvides siin teemaga sarnaseid,siis hakkas endale ka see relee variant silma. Aga eks homme saab hakata siis jälgi ajama. Tänud.
(11-08-2013, 10:14 AM)Priit Kirjutas: [ -> ]Arturmalcik mõtles ilmselt pingereleed, mis on 4-kandiline, metallümbrises ja mille peal on kaitse. Sinnakanti satub tõesti lihtsalt vett ja kondensvett, mille tulemusena see relee kipub ära ussitama. Kui näeb seest halb välja, on võimalik osta uus relee B-osana.
jah seesama. aga pole näinud oma 8 aastase kogemusega ühtki vee saand originaal pakitud releet.
kui keegi lõhub seda alumiinuim karbi siis ilmselt vesi tuleb sisse, aga nii seal on sees silikoontihend
Hetkeseisuga on siis andurid kontrollitud ning need on korras. Järgmisena relee kontroll...ja,kui seal ka viga ei ole,siis pumbaharjade kallale.
Lõppkokkuvõtteks siis lugu selline,et mainitud relee on probleemi põhjustajaks. Sai siis jootekohad üle lastud,kuid tolku mitte miskit. Õnneks oli teeninduse töötajal kutsikas õues seismas ning laenasin sealt relee. Kõpsti,tuli kustus. Hakkasime tehnikuga vaheldumisi suure luubiga minu releed uurima ja avastasime,et üks "jalg" katki ning selle tinutamiseks juba vaja udupeent kolbi ja väga kindlat kätt.
Seega uus relee ja probleem kadunud Thumbsup
Niisiis,sain uue relee kätte ning peale paigaldamist,rõõmsalt autot käivitades...hakkas ABS tuluke jälle põlema...Retard Jälle kuklasügamise kohtEusa_think
Sul on '88 ja ilma diagnostikapistikuta aku lähedal? 1992 ja edasi on DTC täitsa olemas ABSi lugemiseks...

Kas releevahetus muutis midagi? Või käitub mõlema releega täpselt samamoodi?
(23-08-2013, 09:50 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Sul on '88 ja ilma diagnostikapistikuta aku lähedal? 1992 ja edasi on DTC täitsa olemas ABSi lugemiseks...

Kas releevahetus muutis midagi? Või käitub mõlema releega täpselt samamoodi?

Tuusama jah. Juhtmed pandi järgi küll,kuid tolku ei miskit...liig algeline värk.
Vana releega hakkas lisaks ABS-ile veel ASD ka põlema. Uue releega põleb ainult ABS. Laenatud releega kadus ABS-i tuli ära,kuid hakkas ASD põlema ja spidokellal olev veokontrollituli.
(23-08-2013, 09:57 AM)Muhulane Kirjutas: [ -> ]
(23-08-2013, 09:50 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Sul on '88 ja ilma diagnostikapistikuta aku lähedal? 1992 ja edasi on DTC täitsa olemas ABSi lugemiseks...

Kas releevahetus muutis midagi? Või käitub mõlema releega täpselt samamoodi?

Tuusama jah. Juhtmed pandi järgi küll,kuid tolku ei miskit...liig algeline värk.
Vana releega hakkas lisaks ABS-ile veel ASD ka põlema. Uue releega põleb ainult ABS. Laenatud releega kadus ABS-i tuli ära,kuid hakkas ASD põlema ja spidokellal olev veokontrollituli.

Kas relee on õige numbriga?
Kas diagnostikapistik on kandiline? 8 või 16 klemmi? Kuigi see ei oma suurt tähtsust - kummaski ei ole ABSi otsa.
ABSi klemm on alles 38-klemmilises ümmarguses siilis...

Koodid saab siit:
http://www.diakom.ru/CARS2/pribor/cs1000...000_mb.pdf

ASD saad aga ära vilgutadaWink
(23-08-2013, 10:18 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(23-08-2013, 09:57 AM)Muhulane Kirjutas: [ -> ]
(23-08-2013, 09:50 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Sul on '88 ja ilma diagnostikapistikuta aku lähedal? 1992 ja edasi on DTC täitsa olemas ABSi lugemiseks...

Kas releevahetus muutis midagi? Või käitub mõlema releega täpselt samamoodi?

Tuusama jah. Juhtmed pandi järgi küll,kuid tolku ei miskit...liig algeline värk.
Vana releega hakkas lisaks ABS-ile veel ASD ka põlema. Uue releega põleb ainult ABS. Laenatud releega kadus ABS-i tuli ära,kuid hakkas ASD põlema ja spidokellal olev veokontrollituli.

Kas relee on õige numbriga?
Kas diagnostikapistik on kandiline? 8 või 16 klemmi? Kuigi see ei oma suurt tähtsust - kummaski ei ole ABSi otsa.
ABSi klemm on alles 38-klemmilises ümmarguses siilis...

Koodid saab siit:
http://www.diakom.ru/CARS2/pribor/cs1000...000_mb.pdf

ASD saad aga ära vilgutadaWink

Relee tellisin vana järgi. Ning ASD praegu enam ei põle. Variandina pakuti veel ABS-i pumba harjade kulunud olekut.
(23-08-2013, 10:24 AM)Muhulane Kirjutas: [ -> ]Relee tellisin vana järgi. Ning ASD praegu enam ei põle. Variandina pakuti veel ABS-i pumba harjade kulunud olekut.

Loogiline - kui tuli süttib enne auto liigutamist, siis on viga plokis või juhtmestikus. Anduriviga tekib auto liikumise peale.

Küsimus targematele. kas katkenud andurijuhe süütab tule koheselt või alles teiste andurite signaali tekkimisel?

Kas ABSi süsteem loeb ka pidurikonna sekundaarkontakte?
(23-08-2013, 10:32 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(23-08-2013, 10:24 AM)Muhulane Kirjutas: [ -> ]Relee tellisin vana järgi. Ning ASD praegu enam ei põle. Variandina pakuti veel ABS-i pumba harjade kulunud olekut.

Loogiline - kui tuli süttib enne auto liigutamist, siis on viga plokis või juhtmestikus. Anduriviga tekib auto liikumise peale.

Küsimus targematele. kas katkenud andurijuhe süütab tule koheselt või alles teiste andurite signaali tekkimisel?

Kas ABSi süsteem loeb ka pidurikonna sekundaarkontakte?

vot seda et sul asd süsteem sa liiga hilja ütlesid .
piduripedaaliandurist algus oli .
(23-08-2013, 12:49 PM)arturmalcik Kirjutas: [ -> ]
(23-08-2013, 10:32 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(23-08-2013, 10:24 AM)Muhulane Kirjutas: [ -> ]Relee tellisin vana järgi. Ning ASD praegu enam ei põle. Variandina pakuti veel ABS-i pumba harjade kulunud olekut.

Loogiline - kui tuli süttib enne auto liigutamist, siis on viga plokis või juhtmestikus. Anduriviga tekib auto liikumise peale.

Küsimus targematele. kas katkenud andurijuhe süütab tule koheselt või alles teiste andurite signaali tekkimisel?

Kas ABSi süsteem loeb ka pidurikonna sekundaarkontakte?

vot seda et sul asd süsteem sa liiga hilja ütlesid .
piduripedaaliandurist algus oli .

Et kogu probleem seisneb piduripedaali anduris hoopis?
Lehti: 1 2 3