23-08-2013, 01:57 PM
(23-08-2013, 01:39 PM)Muhulane Kirjutas: [ -> ]Et kogu probleem seisneb piduripedaali anduris hoopis?
Võimalik. See test tehakse ka kohe ära. Mõõda mõlemad kontaktid ära: üks lülitab tulesid, teine teavitab süsteemi.
(23-08-2013, 01:39 PM)Muhulane Kirjutas: [ -> ]Et kogu probleem seisneb piduripedaali anduris hoopis?
(23-08-2013, 01:57 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ](23-08-2013, 01:39 PM)Muhulane Kirjutas: [ -> ]Et kogu probleem seisneb piduripedaali anduris hoopis?
Võimalik. See test tehakse ka kohe ära. Mõõda mõlemad kontaktid ära: üks lülitab tulesid, teine teavitab süsteemi.
(23-08-2013, 02:11 PM)Muhulane Kirjutas: [ -> ](23-08-2013, 01:57 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ](23-08-2013, 01:39 PM)Muhulane Kirjutas: [ -> ]Et kogu probleem seisneb piduripedaali anduris hoopis?
Võimalik. See test tehakse ka kohe ära. Mõõda mõlemad kontaktid ära: üks lülitab tulesid, teine teavitab süsteemi.
Kus see andur asub? Kõlistasin kohalikku Silberisse ning sealt öeldi,et pole niiväga lihtne seda andurit kontrollida ilma mahavõtmata.
(23-08-2013, 02:14 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ](23-08-2013, 02:11 PM)Muhulane Kirjutas: [ -> ](23-08-2013, 01:57 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ](23-08-2013, 01:39 PM)Muhulane Kirjutas: [ -> ]Et kogu probleem seisneb piduripedaali anduris hoopis?
Võimalik. See test tehakse ka kohe ära. Mõõda mõlemad kontaktid ära: üks lülitab tulesid, teine teavitab süsteemi.
Kus see andur asub? Kõlistasin kohalikku Silberisse ning sealt öeldi,et pole niiväga lihtne seda andurit kontrollida ilma mahavõtmata.
Pedaali kohal. Arvestades Su leivatööd, siis ligipääsmatus kohas võimatute asjade tegemine peaks käpas olema... Kitsas on seal tõesti.
Teoorias peaks ABSi juhtploki peal olevas pistikus üks karv sealt tulema. Selle dokumendi järgi võiks see olla klemm 25, kuhu peaks süüte sisselülimisel kohe pinge tekkima ja pedaali vajutamisel uuesti kaduma.
(27-08-2013, 11:46 PM)sm. pelle Kirjutas: [ -> ]Mul tehti nii, eeldab ASD olemasolu. Saab ka kontrollida ABS andurite korrasolekut.vabandust küsimuse pärast .
Kui ASD olemas siis:
Diagnostika pistikust pin nr5'te juhtme ots ja teine ots maandusesse, auto käima. Hoia 2-3sekki ja siis võta ära. Kui asd tuli kustub hakka lugema mitukorda see vilgub, nii mitu korda vilgub on see selle veakoodi nr. Et kustutada kood hoia pin nr5te 10 sekki maanduses.
Koodid
Ja lihtsalt infoks.
(06-09-2013, 12:30 AM)arturmalcik Kirjutas: [ -> ]...
kas teab äkki keegi kuidas w124 300e 162 kw autos asd tuld kustutada ?
milline pistik kontrolleris pean maandumisega ühendama ?
(13-09-2013, 06:08 PM)Muhulane Kirjutas: [ -> ]...
Veel ideid-variante?
(16-09-2013, 08:45 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ](13-09-2013, 06:08 PM)Muhulane Kirjutas: [ -> ]...
Veel ideid-variante?
Võtan kokku: andurid korras, pump lööb, pedaaliasendi andur toimib, juhtmestik käib läbi. Muu hulgas tuleb juhtplokile vajalik pinge peale.
Kui tuli põleb, siis ABS ei toimi (rattad saab lohisema pidurdada).
ABSi tuli süttib kohe peale mootori käivitumist.
Kas tuli süttib ka süüte sisselülitamisel? Siis mootori käivitumisel kustub korraks, et taas süttida? Väikese video saad teha?
Või alguses ei sütti ja süttib alles mootori käivitumise järel?
(16-09-2013, 09:57 AM)Muhulane Kirjutas: [ -> ]....
Ning tuli jääb praegu ühtlaselt põlema nii süüte aktiviseerimisel,kui ka käivitamisel ning mootori töötamisel...ei plingi ega kustu ka ajutiselt.
(16-09-2013, 10:08 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ](16-09-2013, 09:57 AM)Muhulane Kirjutas: [ -> ]....
Ning tuli jääb praegu ühtlaselt põlema nii süüte aktiviseerimisel,kui ka käivitamisel ning mootori töötamisel...ei plingi ega kustu ka ajutiselt.
Kontroller kaputt?
Mis koodiga karpi Sul vaja on? Seda on lihtsam defekteerida asendamise teel.
(16-09-2013, 10:55 AM)Muhulane Kirjutas: [ -> ]ebays hinnad alates 30 dollarist, infoks, et üle ei maksaks.(16-09-2013, 10:08 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ](16-09-2013, 09:57 AM)Muhulane Kirjutas: [ -> ]....
Ning tuli jääb praegu ühtlaselt põlema nii süüte aktiviseerimisel,kui ka käivitamisel ning mootori töötamisel...ei plingi ega kustu ka ajutiselt.
Kontroller kaputt?
Mis koodiga karpi Sul vaja on? Seda on lihtsam defekteerida asendamise teel.
Jäin ise ka selle variandi peale mõtlema,et äkitse karbis probleem. Seda ju ei saa kontrollida ka...võtsime kontrolleri karbist välja ning käisime luubiga plaadid üle...pilt oli ilus.
Koodid on siis sellised:
Mercedes-Benz kood - 0055455132
BOSCH - 0265101020
Kaudu minnes küsin,et kas on kellelgi pakkuda sellist kontrollerit prooviks ja sobivusel ostu-müügitehing?