Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: S 124 ABS tuli põleb
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3
(23-08-2013, 01:39 PM)Muhulane Kirjutas: [ -> ]Et kogu probleem seisneb piduripedaali anduris hoopis?

Võimalik. See test tehakse ka kohe ära. Mõõda mõlemad kontaktid ära: üks lülitab tulesid, teine teavitab süsteemi.
(23-08-2013, 01:57 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(23-08-2013, 01:39 PM)Muhulane Kirjutas: [ -> ]Et kogu probleem seisneb piduripedaali anduris hoopis?

Võimalik. See test tehakse ka kohe ära. Mõõda mõlemad kontaktid ära: üks lülitab tulesid, teine teavitab süsteemi.

Kus see andur asub? Kõlistasin kohalikku Silberisse ning sealt öeldi,et pole niiväga lihtne seda andurit kontrollida ilma mahavõtmata.
(23-08-2013, 02:11 PM)Muhulane Kirjutas: [ -> ]
(23-08-2013, 01:57 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(23-08-2013, 01:39 PM)Muhulane Kirjutas: [ -> ]Et kogu probleem seisneb piduripedaali anduris hoopis?

Võimalik. See test tehakse ka kohe ära. Mõõda mõlemad kontaktid ära: üks lülitab tulesid, teine teavitab süsteemi.

Kus see andur asub? Kõlistasin kohalikku Silberisse ning sealt öeldi,et pole niiväga lihtne seda andurit kontrollida ilma mahavõtmata.

Pedaali kohal. Arvestades Su leivatööd, siis ligipääsmatus kohas võimatute asjade tegemine peaks käpas olema... Kitsas on seal tõesti.

Teoorias peaks ABSi juhtploki peal olevas pistikus üks karv sealt tulema. Selle dokumendi järgi võiks see olla klemm 25, kuhu peaks süüte sisselülimisel kohe pinge tekkima ja pedaali vajutamisel uuesti kaduma.
(23-08-2013, 02:14 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(23-08-2013, 02:11 PM)Muhulane Kirjutas: [ -> ]
(23-08-2013, 01:57 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(23-08-2013, 01:39 PM)Muhulane Kirjutas: [ -> ]Et kogu probleem seisneb piduripedaali anduris hoopis?

Võimalik. See test tehakse ka kohe ära. Mõõda mõlemad kontaktid ära: üks lülitab tulesid, teine teavitab süsteemi.

Kus see andur asub? Kõlistasin kohalikku Silberisse ning sealt öeldi,et pole niiväga lihtne seda andurit kontrollida ilma mahavõtmata.

Pedaali kohal. Arvestades Su leivatööd, siis ligipääsmatus kohas võimatute asjade tegemine peaks käpas olema... Kitsas on seal tõesti.

Teoorias peaks ABSi juhtploki peal olevas pistikus üks karv sealt tulema. Selle dokumendi järgi võiks see olla klemm 25, kuhu peaks süüte sisselülimisel kohe pinge tekkima ja pedaali vajutamisel uuesti kaduma.

Ok,tänud. Kui võimalus avaneb,siis asun asja uurima kohe.
Panustaks ka pidurikonnale. Enda omal tekitas see t2pselt samad symptomid, kyll aga vilgutaja andis selle vea k2tte (selle koodi all oli kaks kolm v6imalust ja yks oli see).

Sry t2pit2htede p2rast.
Vanematel ABS-idel puudud veakoodide lugemise võimalus, kuid tehas on tootnud spetsiaalse diagnoosaju, kes suudab vea koode väljastada. Kunagi oli Järve Silberis selline spets ABS-i juhtplokk. Ju ta tänagi veel alles seal. See pandi masinale külge ja kui viga oli autopoolne, siis ka selle vea ta teatavaks tegi.
Mul tehti nii, eeldab ASD olemasolu. Saab ka kontrollida ABS andurite korrasolekut.

Kui ASD olemas siis:
Diagnostika pistikust pin nr5'te juhtme ots ja teine ots maandusesse, auto käima. Hoia 2-3sekki ja siis võta ära. Kui asd tuli kustub hakka lugema mitukorda see vilgub, nii mitu korda vilgub on see selle veakoodi nr. Et kustutada kood hoia pin nr5te 10 sekki maanduses.

Koodid
[Pilt: faults.jpg]

Ja lihtsalt infoks.
[Pilt: nonstored.jpg]
Nii...lülitivahetus oodatud tulemust ei andnud Crybaby
Pärast teist käivitamist tuli kustus,kuid kolmanda ja sealt edasi käivitusel hakkas uuesti põlema.
Seega peab siis pumba kallale asuma?Eusa_think
Proovisin siis vilgutamise ka ära...korra vilksas ja kogu lugu.
Lugu jätkub. ABS-i pump toimib...võtsin releed vahelt ära ja tegin otseülekande...hakkas surisema. Ka pumba peal asetsevad releed sai prooviks asendatud - tulemusteta. Siis hakkasime Võsalt saadud spikri järgi juhtmestikku läbi tilistama ning otsest viga ei leidnud. Kuid...kaudse küll...tagadifri küljes oleva anduri näol. Esimeste andurite oomid on ametlikult antud 1100-2300 oomi ning mõõtmistulemus oli ca 1700 oomi. Tagumise anduri oomid on ametlikult 600-1600 oomi ja mõõtmistulemuseks saime 722 oomi.
Et kas tagumine andur võib olla siis tulukese alalise põlemise põhjuseks? Või on keegi hiljaaegu oma autol andurid üle mõõtnud ning milliste tulemustega?
(27-08-2013, 11:46 PM)sm. pelle Kirjutas: [ -> ]Mul tehti nii, eeldab ASD olemasolu. Saab ka kontrollida ABS andurite korrasolekut.

Kui ASD olemas siis:
Diagnostika pistikust pin nr5'te juhtme ots ja teine ots maandusesse, auto käima. Hoia 2-3sekki ja siis võta ära. Kui asd tuli kustub hakka lugema mitukorda see vilgub, nii mitu korda vilgub on see selle veakoodi nr. Et kustutada kood hoia pin nr5te 10 sekki maanduses.

Koodid
[Pilt: faults.jpg]

Ja lihtsalt infoks.
[Pilt: nonstored.jpg]
vabandust küsimuse pärast .
kas teab äkki keegi kuidas w124 300e 162 kw autos asd tuld kustutada ?
milline pistik kontrolleris pean maandumisega ühendama ?

(06-09-2013, 12:30 AM)arturmalcik Kirjutas: [ -> ]...
kas teab äkki keegi kuidas w124 300e 162 kw autos asd tuld kustutada ?
milline pistik kontrolleris pean maandumisega ühendama ?

Lae minu postituse lingilt fail alla. Seal on muu hulgas vastu Su küsimusele.
Nonii...tagumine andur sai vahetatud ja....tolku mitte mömmigi.
Veel ideid-variante?
Ninja
(13-09-2013, 06:08 PM)Muhulane Kirjutas: [ -> ]...
Veel ideid-variante?

Võtan kokku: andurid korras, pump lööb, pedaaliasendi andur toimib, juhtmestik käib läbi. Muu hulgas tuleb juhtplokile vajalik pinge peale.
Kui tuli põleb, siis ABS ei toimi (rattad saab lohisema pidurdada).
ABSi tuli süttib kohe peale mootori käivitumist.

Kas tuli süttib ka süüte sisselülitamisel? Siis mootori käivitumisel kustub korraks, et taas süttida? Väikese video saad teha?

Või alguses ei sütti ja süttib alles mootori käivitumise järel?
(16-09-2013, 08:45 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(13-09-2013, 06:08 PM)Muhulane Kirjutas: [ -> ]...
Veel ideid-variante?

Võtan kokku: andurid korras, pump lööb, pedaaliasendi andur toimib, juhtmestik käib läbi. Muu hulgas tuleb juhtplokile vajalik pinge peale.
Kui tuli põleb, siis ABS ei toimi (rattad saab lohisema pidurdada).
ABSi tuli süttib kohe peale mootori käivitumist.

Kas tuli süttib ka süüte sisselülitamisel? Siis mootori käivitumisel kustub korraks, et taas süttida? Väikese video saad teha?

Või alguses ei sütti ja süttib alles mootori käivitumise järel?

Süüte sisselülitamisel hakkab ABS põlema jah ning jääb põlema ka peale käivitamist. Süüte sisselülimisel hakkavad ju paljud kontrolltuled põlema. Ja siis,kui ABS toimis,põles ABS-i tuli samamoodi süüte sisselülitamisel. Kuid kustus kohe peale mootori käivitamist koos teiste kontrolltuledega.Ning tuli jääb praegu ühtlaselt põlema nii süüte aktiviseerimisel,kui ka käivitamisel ning mootori töötamisel...ei plingi ega kustu ka ajutiselt.
(16-09-2013, 09:57 AM)Muhulane Kirjutas: [ -> ]....
Ning tuli jääb praegu ühtlaselt põlema nii süüte aktiviseerimisel,kui ka käivitamisel ning mootori töötamisel...ei plingi ega kustu ka ajutiselt.

Kontroller kaputt?
Mis koodiga karpi Sul vaja on? Seda on lihtsam defekteerida asendamise teel.
(16-09-2013, 10:08 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(16-09-2013, 09:57 AM)Muhulane Kirjutas: [ -> ]....
Ning tuli jääb praegu ühtlaselt põlema nii süüte aktiviseerimisel,kui ka käivitamisel ning mootori töötamisel...ei plingi ega kustu ka ajutiselt.

Kontroller kaputt?
Mis koodiga karpi Sul vaja on? Seda on lihtsam defekteerida asendamise teel.

Jäin ise ka selle variandi peale mõtlema,et äkitse karbis probleem. Seda ju ei saa kontrollida ka...võtsime kontrolleri karbist välja ning käisime luubiga plaadid üle...pilt oli ilus.
Koodid on siis sellised:
Mercedes-Benz kood - 0055455132
BOSCH - 0265101020
Kaudu minnes küsin,et kas on kellelgi pakkuda sellist kontrollerit prooviks ja sobivusel ostu-müügitehing?
(16-09-2013, 10:55 AM)Muhulane Kirjutas: [ -> ]
(16-09-2013, 10:08 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(16-09-2013, 09:57 AM)Muhulane Kirjutas: [ -> ]....
Ning tuli jääb praegu ühtlaselt põlema nii süüte aktiviseerimisel,kui ka käivitamisel ning mootori töötamisel...ei plingi ega kustu ka ajutiselt.

Kontroller kaputt?
Mis koodiga karpi Sul vaja on? Seda on lihtsam defekteerida asendamise teel.

Jäin ise ka selle variandi peale mõtlema,et äkitse karbis probleem. Seda ju ei saa kontrollida ka...võtsime kontrolleri karbist välja ning käisime luubiga plaadid üle...pilt oli ilus.
Koodid on siis sellised:
Mercedes-Benz kood - 0055455132
BOSCH - 0265101020
Kaudu minnes küsin,et kas on kellelgi pakkuda sellist kontrollerit prooviks ja sobivusel ostu-müügitehing?
ebays hinnad alates 30 dollarist, infoks, et üle ei maksaks.
Nii,teema võib nüüd lõpetatuks lugeda.Viga oli ABS-i Unit Controlis. Vahetasin kontrolleri ära ja sellega hakkas ABS toimetama jälle.
Tänud kaasaelajateleEusa_clap
Lehti: 1 2 3