Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Airbagi töö W126 el
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lugesin just Benzworld.org ist, et W126 el on nõndaviisi, et kui turvavööd pole kinnitatud, siis airbag ei avane. On see päriselt ka niiviisi?
Indrek Kirjutas:Lugesin just Benzworld.org ist, et W126 el on nõndaviisi, et kui turvavööd pole kinnitatud, siis airbag ei avane. On see päriselt ka niiviisi?
peaks proovima! :evil: suht loogiline on muidugi ja väga lihtne teostada.
Indrek Kirjutas:Lugesin just Benzworld.org ist, et W126 el on nõndaviisi, et kui turvavööd pole kinnitatud, siis airbag ei avane. On see päriselt ka niiviisi?

Nii mõnelgi teisel margil on see turvavöö küll nii toimima pandud, 126 kohta andmed puuduvad. Aga seda on küll paarist kohast meelde jäänud, et airbagid ei toimi just vanematel mudelitel just nii nagu ette nähtud, juu siis vanadusest.
Kuskilt nagu kõrva jäänud,et 10 aastat "parim enne" neil.
Eee...mis mõttes lihtne teostada w126 puhul, see tähendab, et kuskilt peab tulema info, selle kohta kas vööd kinni või lahti? Ja kust see tuleb?
Pole veel kuulnud ega näinud...
pole näind laes vilkuvaid tulesid? paned vöö peale sõidab "pakkuja" sisse tagasi. krt, sedaanil vist pole jah vöö "pistikus" lülitit.
Sedaanil vist ei ole jah turvavöö pakkujaid või on? icccc.... ja see laetuluke paneb ju lampi, see pole samuti turvavööga ühenduses. Ise jäin mõtlema ,e t kui selline asi on siis äkki on see kuidagi läbi eelpingutite seotud? Aga samas läks sinna IMO kaks juhet, mis annavad laengu püssirohule ja kõik?....??? Crash sensor ei ole otseselt kuidagi turvavöödega ühendatud, kui siis läbi eelpingutite kudagi?
Hot air balloon
Air bags are inflatable cushions built into the steering wheel or dashboard, designed to rapidly expand in a frontal crash.
When a sensor in the car detects a strong front-end collision, it sends an electric current to a wire. The wire
heats up, and the charge in the inflator undergoes a chemical reaction, producing a gas that rapidly inflates the bag. Illustration source courtesy of
Gale Research.

Bang. Your car hits something in front, decelerating (defined) fast enough to trigger the air bag sensors. The sensors turn a switch that energizes a wire, sending electricity into a heating element in the propellant (defined), causing it to oxidize rapidly. This chemical reaction produces a gas that quickly fills the cloth air bag. As the gas expands, it cools considerably, as predicted by Charles' law (defined). As soon as the bag fully inflates, it starts deflating, cushioning the impact.

In less than 1/20 of a second, the bag inflates.

Then what happens?
Ideally, the rider does not strike the air bag until it's fully inflated, explains Dr. Murray Katcher, chair of the American Academy of Pediatrics Committee on Injury and Poison Prevention. "If you are in the way when it's opening, that's when you get into trouble." The reason? First, the bag is still moving toward you, increasing the closing speed (defined) between you and it. Second, as we just explained, the bag immediately starts to deflate, making it a better cushion. (By 0.3 seconds after inflation, the bag is supposed to be empty.)

That makes two separate reasons why unbelted passengers, or people who are too small for the seat belt design, are more likely to be injured.

But there's another source of problems: being struck in the face or neck. Air bags are designed for the upper 95 percent of women, and the lower 95 percent of men (in terms of body size). But children and smaller adults can take a hit in the face from a bag designed to hit an adult in the chest.

Why does the deployment sometimes leave a chalky residue? Because bag-makers frequently use chalk to lubricate the bag so it can expand quickly and smoothly.

Enough status quo.

Tervitades Mets
Turvapadja tööpõhimõtte oli see jah, aga meie küsimusele ikkagi vastust ei andnud ju, et kas on ühenduses ja mismoodi??? või mu ingl keel puudulik....
Karl Kirjutas:Kuskilt nagu kõrva jäänud,et 10 aastat "parim enne" neil.
mu töö-volvol on uksepostil vastav kleepekas 'inspection date'-iga.
10 aastat jah.
Rolz Kirjutas:Turvapadja tööpõhimõtte oli see jah, aga meie küsimusele ikkagi vastust ei andnud ju, et kas on ühenduses ja mismoodi??? või mu ingl keel puudulik....

Ehk lühidalt seletades sa on turvavöö möte selles ,et sa enne padja täitumist liiga lähedale ei satuks ja padjalt lööki ei saaks.
Turvapadi avaneb olenemata sellest kas sul on turvavöö peal vöi ei ole.
Ideally, the rider does not strike the air bag until it's fully inflated[Pilt: gayle.gif]
ok, aga küsimus ikkagi õhus, et mismoodi w126 siis aru saab, kas mul on turvavöö kinni või mitte, ja kas see mõjutab turvaptja üldse?!
Kaks erinevat süsteemi seal.

turvavõõ asendi signaal st. kinni või lahti võetakse võõ lukustist(nohh see kuhu te turvavõõ pistate toolide vahele). ahel on veel seotud ukse asendi anduriga ja süütelukuga. samuti on armatuuril 'võõ lahti' märgutuli ja summer(vist)

Teine ring sünkroniseerib turvavõõ pingutid ja airbagid. Control unit on juhi jalgade all punane 10 nõelaga relee. Samuti on armatuuril RS, alates '88 SRS märgutuli. Point on selles, et crashi korral tõmbavad pingutid juhi vastu tooli, et see turvapadja plahvatusega vasta nina ei saaks ja kedagi kohtusse ei kaebaks:tongue:

Vähemalt mina saan nii aru sellest...
Erik Kirjutas:Kaks erinevat süsteemi seal.

turvavõõ asendi signaal st. kinni või lahti võetakse võõ lukustist(nohh see kuhu te turvavõõ pistate toolide vahele). ahel on veel seotud ukse asendi anduriga ja süütelukuga. samuti on armatuuril 'võõ lahti' märgutuli ja summer(vist)

Teine ring sünkroniseerib turvavõõ pingutid ja airbagid. Control unit on juhi jalgade all punane 10 nõelaga relee. Samuti on armatuuril RS, alates '88 SRS märgutuli. Point on selles, et crashi korral tõmbavad pingutid juhi vastu tooli, et see turvapadja plahvatusega vasta nina ei saaks ja kedagi kohtusse ei kaebaks:tongue:

Vähemalt mina saan nii aru sellest...

Tundub loogilineConfusedmile:
Erik Kirjutas:Kaks erinevat süsteemi seal.

turvavõõ asendi signaal st. kinni või lahti võetakse võõ lukustist(nohh see kuhu te turvavõõ pistate toolide vahele). ahel on veel seotud ukse asendi anduriga ja süütelukuga. samuti on armatuuril 'võõ lahti' märgutuli ja summer(vist)

Minu 126'l küll vöö lukusti sees miskeid juhtmeid, ega lüliteid ei olnud (padi oli "teoreetiliselt")

Erik Kirjutas:Teine ring sünkroniseerib turvavõõ pingutid ja airbagid. Control unit on juhi jalgade all punane 10 nõelaga relee. Samuti on armatuuril RS, alates '88 SRS märgutuli. Point on selles, et crashi korral tõmbavad pingutid juhi vastu tooli, et see turvapadja plahvatusega vasta nina ei saaks ja kedagi kohtusse ei kaebaks:tongue:

Vähemalt mina saan nii aru sellest...

126'l siis on see releekene kõrvalistuja jalgeall ja andur tuhatoosi all.
h2x0r Kirjutas:Minu 126'l küll vöö lukusti sees miskeid juhtmeid, ega lüliteid ei olnud (padi oli "teoreetiliselt")

Minu viga. See vidin vist jah ainult usakatel peal.

h2x0r Kirjutas:126'l siis on see releekene kõrvalistuja jalgeall ja andur tuhatoosi all.

Jälle minu viga. Relee on tõesti hoopis kõrvalistuja jalge all.