Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w211 krigin
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Hakkas pihta nädalavahetusel peale kruusateed sõitmist. Kriginat lokaliseerida pole õnnestunud, ei ole veel täpselt aru saanud kustkohast tuleb kas eest või tagant. Liikumiskiirusest sõltub krigin ja kui kast neutraali peale panna on ikka alles, mootori pöörded asja ei muuda, kui pidurdada tugevalt ja vingerdada tee peal tee laiuse ulatuses läheb hullemaks, eriti hull on umbes 40 sõites. Nädalavahetusel tõstsin esirattad maast lahti, need käisid vabalt ringi, samuti tõstsin tööjuures kiirelt neljaposti tõstukiga masina üles ja vaatasin kardaani ning diffri visuaalselt üle - ei midagi.
Krigin on selline metalne nagu plekiserv käiks millegi vastu või midagi sellist. Käsipidur samuti asja ei muuda. Aga kõige rohkem tuleb just pidurdades välja. Mingit vibra ega midagi samuti pole ja tundub et kuivemaga teeb hullemini. Ja tundub et siiski eest ja paremalt tuleb. Rattaid küljele liigutades samuti loksu pole.
On mõtteid?
(23-07-2013, 10:19 PM)thalenfrei Kirjutas: [ -> ]Hakkas pihta nädalavahetusel peale kruusateed sõitmist. Kriginat lokaliseerida pole õnnestunud, ei ole veel täpselt aru saanud kustkohast tuleb kas eest või tagant. Liikumiskiirusest sõltub krigin ja kui kast neutraali peale panna on ikka alles, mootori pöörded asja ei muuda, kui pidurdada tugevalt ja vingerdada tee peal tee laiuse ulatuses läheb hullemaks, eriti hull on umbes 40 sõites. Nädalavahetusel tõstsin esirattad maast lahti, need käisid vabalt ringi, samuti tõstsin tööjuures kiirelt neljaposti tõstukiga masina üles ja vaatasin kardaani ning diffri visuaalselt üle - ei midagi.
Krigin on selline metalne nagu plekiserv käiks millegi vastu või midagi sellist. Käsipidur samuti asja ei muuda. Aga kõige rohkem tuleb just pidurdades välja. Mingit vibra ega midagi samuti pole ja tundub et kuivemaga teeb hullemini. Ja tundub et siiski eest ja paremalt tuleb. Rattaid küljele liigutades samuti loksu pole.
On mõtteid?
Vb on peale kruusateed sõitmist miskine väike kivi ketta ja selle taga oleva kaitsepleki vahel. Tuttaval oli sama teema lõppes sellega, et ketas maha, kivi käes ja vaikus.

niisiis kardaani ja seda varjava pleki vahele oli kivi läinud.................
(28-07-2013, 11:13 PM)thalenfrei Kirjutas: [ -> ]niisiis kardaani ja seda varjava pleki vahele oli kivi läinud.................

Kuskohas see kivi täpsemalt oli, et ka käigukasti neutraalasendis edasi kigiseda oskas?
(29-07-2013, 08:42 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(28-07-2013, 11:13 PM)thalenfrei Kirjutas: [ -> ]niisiis kardaani ja seda varjava pleki vahele oli kivi läinud.................

Kuskohas see kivi täpsemalt oli, et ka käigukasti neutraalasendis edasi kigiseda oskas?

Eusa_think
Kas kardaan jääb käigukasti neutraalasendis seisma Eusa_drool
(29-07-2013, 09:16 AM)kentq Kirjutas: [ -> ]
(29-07-2013, 08:42 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(28-07-2013, 11:13 PM)thalenfrei Kirjutas: [ -> ]niisiis kardaani ja seda varjava pleki vahele oli kivi läinud.................

Kuskohas see kivi täpsemalt oli, et ka käigukasti neutraalasendis edasi kigiseda oskas?

Eusa_think
Kas kardaan jääb käigukasti neutraalasendis seisma Eusa_drool

TähenärijaEusa_doh

Esimesest postitusest ju ei selgu, kas otsitav kigin paigalseisul oli või mitte.

Mind lihtsalt huvitab, kuhu kivil seal pugeda oli nii, et sõidul välja ei pääsenud...
(29-07-2013, 09:37 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(29-07-2013, 09:16 AM)kentq Kirjutas: [ -> ]
(29-07-2013, 08:42 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(28-07-2013, 11:13 PM)thalenfrei Kirjutas: [ -> ]niisiis kardaani ja seda varjava pleki vahele oli kivi läinud.................

Kuskohas see kivi täpsemalt oli, et ka käigukasti neutraalasendis edasi kigiseda oskas?

Eusa_think
Kas kardaan jääb käigukasti neutraalasendis seisma Eusa_drool

TähenärijaEusa_doh

Esimesest postitusest ju ei selgu, kas otsitav kigin paigalseisul oli või mitte.

Mind lihtsalt huvitab, kuhu kivil seal pugeda oli nii, et sõidul välja ei pääsenud...


kivi oli keskel, kardaan tuleb kastist välja siis on seda natike näha kuniks pleki alla kaob ja peale tugilaagrit jälle välja tuleb. Ise ei osanud ka kahtlustada et sinna midagi pugeda võiks aga väike 2x1 cm kivi seal oli, natuke pleki sisse pressituna. Huvitav oli just see et peale tugevat pidurdamist läks hullemaks ja vingerdamine tee laiuses tegi samuti koledat häält.