Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Mercedes-Benz 200D, 1986, w201 - lexuz
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4
(08-07-2013, 04:31 PM)Lexuz Kirjutas: [ -> ]
(07-07-2013, 02:15 PM)itbilen Kirjutas: [ -> ]Rust is NOT a Crime Unibrow

Huvitav tähelepanek...ja edu sulle sellega Eusa_angel
Edu millega!?
Rust is NOT a Crime on FB lehekylg
kus roostese välimusega stiilsed autod. Viimases postis kirjutad et välisvärvi ehk ei tule...

(09-07-2013, 02:58 AM)itbilen Kirjutas: [ -> ]
(08-07-2013, 04:31 PM)Lexuz Kirjutas: [ -> ]
(07-07-2013, 02:15 PM)itbilen Kirjutas: [ -> ]Rust is NOT a Crime Unibrow

Huvitav tähelepanek...ja edu sulle sellega Eusa_angel
Edu millega!?
Rust is NOT a Crime on FB lehekylg
kus roostese välimusega stiilsed autod. Viimases postis kirjutad et välisvärvi ehk ei tule...

Ehee...väga lahe. Ei ma lugesin sinu Mercedes-Benz vahvat teemat ja nägin et ka sinul on va roosteussiga põgusaid kokkupuuteid olnud ja seda märksa uuema isendiga. Värvi osas olen jah kahevahel kuid päris RAT-Style ei ole ka minu teema.
Oskab keegi vihjata kas on võimalik saada kusagilt W201 katuseluugi tihendite komplekti (katusesse sõitev luuk siis) ja neid karvaseid ribasid mis äärtesse lähevad?
(09-07-2013, 10:56 AM)Lexuz Kirjutas: [ -> ]Oskab keegi vihjata kas on võimalik saada kusagilt W201 katuseluugi tihendite komplekti (katusesse sõitev luuk siis) ja neid karvaseid ribasid mis äärtesse lähevad?

Katuseluugi trossisüsteem on nässus - ei saa korda Icon_neutral, keevitan kinni katuseluugi ja polegi vaja Eusa_snooty

(09-07-2013, 10:55 PM)Lexuz Kirjutas: [ -> ]keevitan kinni katuseluugi ja polegi vaja Eusa_snooty

Kui sealt selle tihendi vahelt ära v6tad siis jääb ymber ca 4mm vahe. Kui keevitamise v6tetega väga sina peal ei ole siis on v6imalus katus v6i luuk k6veraks t6mmata. Parem loobu sellest m6ttest. Peaks liikuma ikka korras luugisysteeme.
Terv.

Mõned enne ja nüüd pildid:

Enne:
[Pilt: 20130627_180931.jpg]

Nüüd:
[Pilt: 20130709_211619.jpg]

Enne:
[Pilt: 20130629_175701.jpg]

Nüüd:
[Pilt: 20130709_211635.jpg]

[Pilt: 20130709_211640.jpg]

Ja veel mõned suvalised pildid igalt poolt paigatud aukudest:

[Pilt: 20130709_211625.jpg]

[Pilt: 20130709_211706.jpg]

Pagassi kõrvalistujapoolne äär:
[Pilt: 20130709_211721.jpg]

Tagaistme alune kundepoolt
[Pilt: 20130709_211752.jpg]

Kunde jalgealune:
[Pilt: 20130709_211738.jpg]

Tagastange kinnitus
[Pilt: 20130709_211845.jpg]



(09-07-2013, 11:07 PM)itbilen Kirjutas: [ -> ]
(09-07-2013, 10:55 PM)Lexuz Kirjutas: [ -> ]keevitan kinni katuseluugi ja polegi vaja Eusa_snooty

Kui sealt selle tihendi vahelt ära v6tad siis jääb ymber ca 4mm vahe. Kui keevitamise v6tetega väga sina peal ei ole siis on v6imalus katus v6i luuk k6veraks t6mmata. Parem loobu sellest m6ttest. Peaks liikuma ikka korras luugisysteeme.
Terv.

Eks ma praalin tegelt ikka niisama - lihtsalt tigedaks teeb kui korda ei saa. Kui muud üle ei jää siis tuleb ajutiselt ikka kuidagi luuk kinni saada - arusaadav on ka nüüd miks keegi eelmistest haldajatest selle silikoonimöksi sinna vahele lasi.

Luugi tihend ei peagi vett. "Tihendist" läbitilkunud vee ärajuhtimiseks on neli voolikut. Vaata, et need oleks lahti ja et luugivann ei oleks läbi mädanenud.

Kinnises asendis püsib luuk ka ilma trossita, kui hoovastik on terve.
Lõppviimistluse katsetus pagasnikuluugil, nüüdseks on tehtud ka katus. Järgmise nädala lõpuks on väga entusiastlik plaan auto valmis saada.

Värvinäide siis pagasnikuluugil.

[Pilt: 093.jpg]
Kas keegi teab - kuskohast leida laia liisturingi kinnitustüübleid ja ka uste alumiste liistude kinnitustüübleid? Kas autokaupluses olevatelt stendidelt leiab või peab mingeid erikatalooge ja veebipoode piinama?
Kapott ja katus siis:

[Pilt: 20130715_192513.jpg]

[Pilt: 20130715_192552.jpg]

Võimalik, et mõned on juba aru saanud et auto läheb siis üleni musta-matt-kile alla
kas all on mingi värv peal ikka olemas?
Eusa_angel No kuhu see värv siis sealt kaduda sai? Ja loomulikult on kõik pinnad mis remonditud saanud täpselt sama eeltöötluse nagu enne värvimist - st. kuni krundini.


(16-07-2013, 12:34 AM)Mike22 Kirjutas: [ -> ]kas all on mingi värv peal ikka olemas?

Täna siis said katte alla parempoolsed uksed, esitiib on lihtsalt lahtiselt küljes - nii üldmulje prooviks.

[Pilt: 20130716_205433.jpg]
Tundub et kiletamisprojekt saab selle nädalaga õnneliku lõpu, teha on veel hetkeseisuga tagumised tiivad. Arvestades, et see on esimene kord üldse sellist hullumeelsust ette võtta siis võib öelda - saab hakkama küll. Ma ei tea kui palju üldse keegi on kokku puutunud auto üleni kilega katmisega aga mõned asjad tasuks meeles pidada:

* ära kasuta kõige odavamat kilet
* kasuta mõõdukat soojendamist - juukseföön on igati ok
* hea oleks kui on kaks või kolm inimest abiks - käsi jääb puudu muidu.
* puhasta kilealune pind KORRALIKULT
* ära kiirusta ja tee tööd kindlasti tolmuvabades hea valgustusega siseruumides

Igatahes on asjad siis niikaugel, et väline osa hakkab lõpusirgele saama. Veel on korrastatud kogu vaakumisüsteem, kõrvaldatud lekked, puhastatud küttesüsteem, remonditud ukselukud ja kesklukk, kontrollitud veermik ja liigendid. Lohakalt taastatud esinina on uuesti taastatud ja tulede kinnitused taastatud ning tuled reguleeritud. Suurematest asjadest on veel teha laia liisturingi taastamine ja paigaldus - olid kinni kruvidega (plekikruvi läbi liistu ja ukse) ning salongi puhastus/taastamine/kokkuladumine. Logarite ring ootab samuti paigaldamist. Veel on vaja esi ja tagastange kuidagi ülejäänud kerega kokku viia - kiletama neid vast ei hakka, tuleb minna mati välisvärvi peale, võimalik et sama teed läheb ka lai liisturing. Olen nimelt tänavapildis näinud et liisturing on kerest erinevat tooni - ja pole sellisel välimusel minuarust häda midagi.

Veel mõned üldvaated kiletamise lõpptulemusest

[Pilt: 20130719_211348.jpg]

[Pilt: 20130719_211329.jpg]

[Pilt: 20130719_211342.jpg]

[Pilt: 20130719_211321.jpg]

Nüüd siis veel kokkuladumine, tuled, viled ja salong.
Tuled ja viled said külge - valged suunad sai asendatud tagasi originaal oranzidega, vahetatud on ka katuseluugisüsteem (teise tüübi luuk, kahtepidi avanev siis), nüüd veel plastosa...mida sai küll kuidagimoodi taastatud aga olukord on ikka niru - lai liisturing on rikutud, karbikaitsed ja nurgaplastikutest suvaliste kohtade pealt kruvidega läbi puuritud jne. Kuidagimoodi ajutiselt proovib taastada aga head nahka sellest ei tule.

Hetkel siis selline:

[Pilt: _Tz0dPcPcEXdYkSrOGQOwZs2xFPNli_mQqgFuaVfVg=w958-h719-no]

[Pilt: 20130729_214402.jpg]

Kas keegi teab - kuidas kodustes tingimustes esilaternad enamvähem paika saab reguleerida. Vene massinatel oli vastav tabel v joonis - a la et 10m kauguselt seistes horisontaalpinnal peab seinale valgustades joonistuma kaks tuleristi mis on maapinnast nii ja nii kõrgel ning omavaheline ristide kaugus on nii ja nii palju. Kas MB mõnest manulist ka sellist asja leiab?
Täitsa nagu päris auto. Thumbsup

Tuledest..Saab ka küüni ukse peal, veidi raskem kui mõlemad tuled paigast.
Aga kuna sul nagunii tuleb ülevaatusele minna, siis las sealsed onud kruvivad. Veendu ainult, et tuled reguleeritavad on, ehk siis, timmkruvid peavad midagi liigutama ka.
Ülevaatusele minekuks piisab, kui tuled on horisontaalis. Ehk sätid auto seinast nii 10 m kaugusele horisontaalsele pinnale ja paned tuled põlema. Valgusvihu serv peab jääma laterna tsentrisse või veidi alla.

Mõistlik ülevaatuskoht keerab (või laseb endal keerata) tuled paika ülevaatuse raha eest.
Nii, esimene proovisõit on tehtud. Mõned tähelepanekud - salongipuhur puhub koguaeg sooja...vahet pole kuhu asendisse kraanid keerad, õhk on ikka kuum. Midagi undab taga...pakun et rattalaager, kõrvalistujapoolne. Viimase pihusti "pime" tagasivool lendas ära ja mootor sai naftapesu. Ilma tihendita küljes olev katuseluuk kohiseb kiirustel 60+. Spidomeeter on täpne - +-3km. Armatuuris ei põle ükski tuluke - ei taustvalgus ega suunanäidikud. Kellad töötavad - temp sõites veidi alla 80, õlirõhk sõites 3, tühikäigul nõks alla kahe. Ei suitse ega tahma tagant märgatavalt. Rooli ei kisu, kuigi tundub nagu veidi lõtk olevat roolis...st u 100km/h rooli otse hoides on selline nn "tühi koht", ehk siis rooli annab imevähe nii liigutada, et rattad ei regeeri..roolilõtk siis väike. Samas ei ole seda alati. Roolivõimuõli vahetasin ära - sisse panin ATFi...ei tea kas oli õige valik - vana oli mingit pruuni värvi ollus, mootoriõli vahetasin samuti - 10w40 poolsünt siis.
MB ventilatsioon puhub sooja, kui klapid ei saa voolu. Või on lihtsalt lahti kiilunud. Leiad aku eest.

ATF on roolisüsteemi sobiv. Väike lõtk (kuni sõrme jagu) on paratamatus teoga roolikarbi puhul.
Lehti: 1 2 3 4