Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Mercedes-Benz 200D, 1986, w201 - lexuz
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4
Tänud nõuannete eest. Kere on valmis, järg on veermiku käes - kas keegi oskab öelda, kas saab eraldi tellida ratta pidurisilindri/sadula remontkomplekte (porikummid) - esipiduritel kaitsekummid suht puudu. Kui keegi teab mingit tootekoodi või varuosakoodi, viidet - oleks super kui jagaksite.
saab
(04-07-2013, 09:36 PM)Laur Kirjutas: [ -> ]saab

Väga hea vastus Eusa_angel aga täpsemalt - suvalisse autopoodi sisse marssida? Silberauto? ladu24? Alvadi? Mingit varuosakoodi, linki?
Kui tahad A osi tahad siis Silberauto kui oled B osaga rahul siis Ladu24, Automaailm, Fixus jne. A osa ilmselt pole sul mõttet sinna osta.
(04-07-2013, 10:36 PM)jegesmesh Kirjutas: [ -> ]Kui tahad A osi tahad siis Silberauto kui oled B osaga rahul siis Ladu24, Automaailm, Fixus jne. A osa ilmselt pole sul mõttet sinna osta.


Mhm..pika pusimise peale ehk said õiged asjad...eri piduritootjad, eri klotsid..sigrimigri aga loodame et sai õige ports klotse, tihendeid, filtreid, rihmu ja muud kama. E-parts.ee oli siis seekord abiks.
Neid sadulaid peaks isegi alla 10€ tükk leiduma, keera külge ja sõida. Aga kui tahad jeblada siis sisene suva varuosapoodi ja nõua osasid Eusa_angel
Õige tootja nime oleksid pidanud pidurisadula pealt vaatama, aga ehk on kõik osad ikka samad, aga on ka juhtumeid ku erinevad. Klotsidel erinevusi pole aga remontkomplektidel võib juhtuda, et on.
(05-07-2013, 12:14 AM)jegesmesh Kirjutas: [ -> ]Õige tootja nime oleksid pidanud pidurisadula pealt vaatama, aga ehk on kõik osad ikka samad, aga on ka juhtumeid ku erinevad. Klotsidel erinevusi pole aga remontkomplektidel võib juhtuda, et on.

Sadulalt lugesin välja Girling, juppe pakutakse aga hoopis Lucas mingi ATE ja veel mingitele TRW, sadulaid eraldi vaja ei lähe - pidurduskolvi tihend/simmer on teema. Aga eks näis kui asjad kohal - läbimõõdud klappisid. Kusjuures sama jant on näiteks selle pika soonrihmaga - kuidagi ei pane kindlalt täppi et see just õige on - valikus on u 20 eri liiki rihma, kliimaga/ilma, võimendiga/ilma jne jne. mõnel pole peale pikkuse midagi kirjas - ikka vana maha, mõõda üle, loe sooned ära ja siis ehk saad õige. Ühesõnaga - vaevaline. Kui keegi hea inimene jagaks ÕIGE varuosakoodi oleks lihtsam Eusa_angel Tööd jätkuvad.
(05-07-2013, 03:47 PM)Lexuz Kirjutas: [ -> ]Sadulalt lugesin välja Girling, juppe pakutakse aga hoopis Lucas mingi ATE ja veel mingitele TRW, sadulaid eraldi vaja ei lähe - pidurduskolvi tihed/simmer on teema. Aga eks näis kui asjad kohal - läbimõõdud klappisid. Kusjuures sama jant on näiteks selle pika soonrihmaga - kuidagi ei pane kindlalt täppi et see just õige on - valikus on u 20 eri liiki rihma, kliimaga/ilma, võimendiga/ilma jne jne. mõnel pole peale pikkuse midagi kirjas - ikka vana maha, mõõda üle, loe sooned ära ja siis ehk saad õige. Ühesõnaga - vaevaline. Kui keegi hea inimene jagaks ÕIGE varuosakoodi oleks lihtsam Eusa_angel Tööd jätkuvad.

Varuosakoodi saad venelaste lehelt kätte. Vaata lingikogust.

Sinu 200Dle ei pakuta 20 rihma. On konkreetne rihm mille pikkuse määrabki veetavate rataste hulk.

Kui kolvi kahjustused on liiga suured, siis võib olla mõistlikum soetada taastatud sadul...
(05-07-2013, 03:50 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(05-07-2013, 03:47 PM)Lexuz Kirjutas: [ -> ]Sadulalt lugesin välja Girling, juppe pakutakse aga hoopis Lucas mingi ATE ja veel mingitele TRW, sadulaid eraldi vaja ei lähe - pidurduskolvi tihed/simmer on teema. Aga eks näis kui asjad kohal - läbimõõdud klappisid. Kusjuures sama jant on näiteks selle pika soonrihmaga - kuidagi ei pane kindlalt täppi et see just õige on - valikus on u 20 eri liiki rihma, kliimaga/ilma, võimendiga/ilma jne jne. mõnel pole peale pikkuse midagi kirjas - ikka vana maha, mõõda üle, loe sooned ära ja siis ehk saad õige. Ühesõnaga - vaevaline. Kui keegi hea inimene jagaks ÕIGE varuosakoodi oleks lihtsam Eusa_angel Tööd jätkuvad.

Varuosakoodi saad venelaste lehelt kätte. Vaata lingikogust.

Sinu 200Dle ei pakuta 20 rihma. On konkreetne rihm mille pikkuse määrabki veetavate rataste hulk.

Kui kolvi kahjustused on liiga suured, siis võib olla mõistlikum soetada taastatud sadul...

Ega ma siis ise välja ei mõtle neid asju - e-parts laseb sisestada kõik andmed kuni mootorini - ja siis tuleb ette umbes paar lehekülge kui rihma soovida - seepärast ma kirjutangi et raske valida...kolvid on veel täiesti töökõlbulikud.
kirjuta VIN siia
(05-07-2013, 05:25 PM)laf1247 Kirjutas: [ -> ]kirjuta VIN siia

WDB2011221F227256 (esimeses postituses)

Leidsin sellise koodi: A 010 997 70 92 (kirjas et koos roolivõimuga)
Samas aga mitu erinevat koodi samale asjale, niiet ei tea kas õige (allikas: auto-parts.spb.ru)
(05-07-2013, 07:53 PM)Lääne Kirjutas: [ -> ]
(05-07-2013, 05:25 PM)laf1247 Kirjutas: [ -> ]kirjuta VIN siia

WDB2011221F227256 (esimeses postituses)

Leidsin sellise koodi: A 010 997 70 92 (kirjas et koos roolivõimuga)
Samas aga mitu erinevat koodi samale asjale, niiet ei tea kas õige (allikas: auto-parts.spb.ru)

See tundub jah õige kood olevat ehk siis 21.36x2050mm

Pole küll õige teema küsimiseks aga kui ma tahan kupee 124 õhupumba eemaldada kuidas saan õige rihma mõõdu teada? omab kliimat.
(05-07-2013, 03:47 PM)Lexuz Kirjutas: [ -> ]
(05-07-2013, 12:14 AM)jegesmesh Kirjutas: [ -> ]Õige tootja nime oleksid pidanud pidurisadula pealt vaatama, aga ehk on kõik osad ikka samad, aga on ka juhtumeid ku erinevad. Klotsidel erinevusi pole aga remontkomplektidel võib juhtuda, et on.

Sadulalt lugesin välja Girling, juppe pakutakse aga hoopis Lucas mingi ATE ja veel mingitele TRW, sadulaid eraldi vaja ei lähe - pidurduskolvi tihed/simmer on teema. Aga eks näis kui asjad kohal - läbimõõdud klappisid. Kusjuures sama jant on näiteks selle pika soonrihmaga - kuidagi ei pane kindlalt täppi et see just õige on - valikus on u 20 eri liiki rihma, kliimaga/ilma, võimendiga/ilma jne jne. mõnel pole peale pikkuse midagi kirjas - ikka vana maha, mõõda üle, loe sooned ära ja siis ehk saad õige. Ühesõnaga - vaevaline. Kui keegi hea inimene jagaks ÕIGE varuosakoodi oleks lihtsam Eusa_angel Tööd jätkuvad.

Krt ma ei räägigi sulle, et sadulad pead uued ostma. Sadula firma järgi ostad remontkompl. Ladu24 ajab sulle natuke paska, Automaailmas on Girling olemas, mul endal samad firma pidurid ja sain ilusti selle firma komplektid. Jääme siis lootma, et mis iganes firma komplektid ostsid sobivad.
Vahelduseks tulistele aruteludele pidurite teemal paneks mõned pildid metalli vormimisest. Külge sobitatud sai nii tagakoopaääri kui ka esitiibu.


Tagakoopaäär
[Pilt: 20130704_175215.jpg]

Doonortiiva sobitus
[Pilt: 20130704_175237.jpg]

Esitulede pesade taastamine
[Pilt: 20130704_175251.jpg]


Kurikuulus dokumendi ulatamise avaus suletud (uks on veel vana küljes)
[Pilt: 20130704_175301.jpg]

Kere augud on siis kõik kinni lapitud, roostes kohad välja nühitud, töödeldud "buvanooli" ja happekrundiga+tavakrundiga. Keevituspaigad saavad lisaks veel kerehermeetiku kattekihi ja selle otsa veel kattemastiks - mujale siis nagu ikka kurnt-pahtel-krunt-alusvärv. Olemas on uued logarid, vahetatud on põhjaalune kütusetoru, taastatud on tagapidurid ja käsipidur töökorda seatud. Esipidurite jupid, igasugu filtrid ja tihendid saabuvad homseks. Välisvärvi osas on asi lahtine - võimalik et seda ei tulegi.
Rust is NOT a Crime Unibrow
(07-07-2013, 02:15 PM)itbilen Kirjutas: [ -> ]Rust is NOT a Crime Unibrow

Huvitav tähelepanek...ja edu sulle sellega Eusa_angel

Kas pärast keevitamist roostesurmaga pinna üle ka käid?
(08-07-2013, 05:51 PM)berg Kirjutas: [ -> ]Kas pärast keevitamist roostesurmaga pinna üle ka käid?

Ikka ikka kuis siis muidu...keevitus-buvanol(roostesurm)-niisutus-buvanol-lahusti-krunt(happe)-krunt - ja edasi siis pahtel + värv või mastiks + mastiks...sõltuvalt asukohast.

Täna siis sai veel keemiat möksitatud ja huvi pärast otsustasin katuseluugi lahti kakkuda - keegi oli selle nimelt eelnevat kinni silikoonitanud mingi klaasiliimiga- Lõikusin ja nokkisin kuni sain luugi vabaks - tagant pagasnikust ühendasin luugimootorile 12v ja ...ei midagi. Nussusin hoolega ja lõpuks hakkas tross vedama...väga kööbakalt ja viltu. No veel läks natuke aega ja siis sain luugi kätte - tross keerdus ja kõver otsast ja see kinnituskronsa kuhu tross kinni jääb ka täiesti rikkis ning kõver. Kakkusin ühesõnaga maha selle süsteemi ja vaatab mis edasi saab. Luugile oleks uusi tihendeid vaja...muud asjad saab ehk korda. Ahjaa ja kõik pidurid said ka kapitaali - terve ring siis uuend tihendid ja porikummid, silindrid puhastatud jne....madala profiiliga õhutusniplid on veel puudu. Paisupaak ja aknapesupaak leidsid ka uuesti oma koha poritiival - seal kus enne ilmatuma auk haigutas. Välised lõppviimistlusvahendid pandi ka inglismaa poolt teele - paari päeva pärast peaks olema kohal. Vahekokkuvõttena lõin kokku ka juppidele/möginatele siiamaani kulunud summa - muljetavaldav 255€ on koos Icon_neutral
Lehti: 1 2 3 4