Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: K: w210 e220 2002a esimeste abs piduritega jama.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
tere .
Mure siis selline,et peale piduri toru vahetust ei tule enam õli esimestese
piduritorudesse. läksin jaapaniauto teenindusse 3 töötava piduriga ja tagasi tulin kahega Thumbsup
käisin ka eile rakvere silberauto esinduses ja seal ei osanud keegi öelda mis viga Thumbsupsoovisin pidurite õhutamist kuid nemad pakkusid abs pumba vahetust .
nii siis kas on pädevaid mehi siin eestis kes saaks sotti sellisest probleemist ? ma ise kahtlustan et viga on kuskil piduri võimendis sest vaakum kipub ära kaduma kui vaakum toru võimenddi taha panna ,aga lihtsalt näppu toru ees hoides toimib vaakum korralikult .
se kõik on rakveres diagnostiku juures tuvastatud jaama 22.
kas piduripeasilinder peab mõlemast väljundist õli välja lööma või on selleks ainult üks ? üks tekkitab vajutades kerget vaakumit nagu oleks se tagasijooks .

(27-06-2013, 12:46 PM)753dfx Kirjutas: [ -> ]...
käisin ka eile rakvere silberauto esinduses ja seal ei osanud keegi öelda mis viga
...

Vot see on tase...Eusa_clap

Kas peapump jäi kuivale ka vahepeal? Kas kuiva süsteemiga pandi mootor käima ka?

Räägitakse, et kuiva süsteemiga ABSiploki käivitamisel pidavat see riknema...

Kas tegu on tavapiduritega autoga? Sel peaks vedelik ise läbi jooksma, keera ainult nippel sadula küljest lahti ja hoolitse anuma täisoleku eest.Unibrow
(27-06-2013, 05:05 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(27-06-2013, 12:46 PM)753dfx Kirjutas: [ -> ]...
käisin ka eile rakvere silberauto esinduses ja seal ei osanud keegi öelda mis viga
...

Vot see on tase...Eusa_clap

Kas peapump jäi kuivale ka vahepeal? Kas kuiva süsteemiga pandi mootor käima ka?

Räägitakse, et kuiva süsteemiga ABSiploki käivitamisel pidavat see riknema...

Kas tegu on tavapiduritega autoga? Sel peaks vedelik ise läbi jooksma, keera ainult nippel sadula küljest lahti ja hoolitse anuma täisoleku eest.Unibrow


lugu algas rootsist tagasi sõites kui tee peal roostetas esimene piduritoru läbi Thumbsup siis sai abs pumbast otse pimedaks tehtud üks ratas et saaks 600 km lõpuni sõita , kuid arvan et se pump on nüüd omadega läbi .pumbal on kirjas ESP ja ei tea kas on tavalised v mitte . arvatavasti tekkis liiga suur surve seal ja surus mingi klapi kinni . ja mitte grammigi õli ei tule suporditesse .


kuivale ei jäänud süsteem kindlasti ! eestis oli veel 3 pidurit aga kui hakati jaapaniauto teeniduses õhutama siis jooksis esimestest piduritest õli lihtsalt välja ja uute peale ei tulnud .
probleem sai lahenduse läbi oma käe .
piduri torud lasin õli täis samuti abs pumba ja sai õhutatud ka .
kõik toimib nii nagu peab .
Elagu silberauto rakvare Eusa_liarEusa_liarEusa_liar

(27-06-2013, 12:46 PM)753dfx Kirjutas: [ -> ]tere .

käisin ka eile rakvere silberauto esinduses ja seal ei osanud keegi öelda mis viga

(27-06-2013, 10:57 PM)753dfx Kirjutas: [ -> ]Elagu silberauto rakvare Eusa_liarEusa_liarEusa_liar

Kas seal ikka auto sisse aeti või käisid lihtsalt küsimas?
(27-06-2013, 11:14 PM)laf1247 Kirjutas: [ -> ]
(27-06-2013, 12:46 PM)753dfx Kirjutas: [ -> ]tere .

käisin ka eile rakvere silberauto esinduses ja seal ei osanud keegi öelda mis viga

(27-06-2013, 10:57 PM)753dfx Kirjutas: [ -> ]Elagu silberauto rakvare Eusa_liarEusa_liarEusa_liar

Kas seal ikka auto sisse aeti või käisid lihtsalt küsimas?

helistasin panin aja ootasin nädala siis viisin auto 2 tunniks sinna ja tagasi sain samas seisus auto ja hunnik häma .Thumbsup
Saada neile kiri! Siis vähemalt teavad kui innustatud ja asjalikud töömehed neil seal töötavad.
võib teema lukku panna.