Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W124 89a. coupe mootor
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere huvilised, mul küsimus, palun soovitage sellele isendle mootor, mis oleks lolli kindel, ökunoomne, ning ei oleks uimane nagu tigu. Hetkel peal 2,3i 97kw, bensu sööb nagu kaamel, edasi ei lähe, ning pidevalt on mingid probleemid, küll ei lähe käima, ei hoia tühikäiku jne. Diagnostikute sõnul kõik on ok. Siiber, tahaks panna mingi muu mootori, kõik soovituse ning arutelu on oodatud!
Uuema tüübi 16-klapiga M111 bensukas 2.0 100kW või veel parem 2.2 110kW kuna kütusekulu pea sama.

2.0
16V
R4
136 PS (100 kW; 134 hp)
190 N·m (140 lb·ft)
0-100km/h: 11.5-12.1
183–200 km/h
8.7 L/100 km

2.2
16V
R4
150 PS (110 kW; 148 hp)
210 N·m (155 lb·ft)
0-100km/h: 10.6-11.1
193–210 km/h
8.8 L/100 km

2.3 97kW oma 8 klapiga jah suht antiik.

W124 Wikipedia
Pigem on Sul ikka viga mootori juhtimises kui mootoris endas...
Mina saan küll oma 2,3 väga rahul olla.Läheb hästi edasi ja on parajalt ökonoomne ja probleeme esineb harva .
(01-06-2013, 08:37 AM)nöbsu Kirjutas: [ -> ]Tere huvilised, mul küsimus, palun soovitage sellele isendle mootor, mis oleks lolli kindel, ökunoomne, ning ei oleks uimane nagu tigu. Hetkel peal 2,3i 97kw, bensu sööb nagu kaamel, edasi ei lähe, ning pidevalt on mingid probleemid, küll ei lähe käima, ei hoia tühikäiku jne. Diagnostikute sõnul kõik on ok. Siiber, tahaks panna mingi muu mootori, kõik soovituse ning arutelu on oodatud!

Kui see saladus ei ole, kes need targad diagnostikud on olnud? Kas nad enne on Boschi mehaanilist pritset remontinud/reguleerinud?

(01-06-2013, 08:37 AM)nöbsu Kirjutas: [ -> ]..
Diagnostikute sõnul kõik on ok. Siiber, tahaks panna mingi muu mootori, kõik soovituse ning arutelu on oodatud!

Kui Tallinna juhtud sattuma, siis www.truumu.ee abiks, nemad tegelevad lisaks diagnostikale just Boschi seadmetega ja omavad Mersudega pikaajalist kogemust. Kindlasti on vähem peavalu ja tunduvalt odavam olemasolev mootor tööle saada kui uus paigaldada.

Tõnu
Olemasoleva remont ei pruugi olla odavam, samas kui mõistus otsas olemasolevaga, siis uue mootori paigaldus võib osutuda keerulisemaks tööks.

Mina soovitaks igal juhul uuemat, aga mootorit on vaja koos kogu juhtmestikuga, mis pole just kõige lihtsam. Nõuab kõvasti aega.
KE-jeti juhtmestik on köömes, aga ikkagi võtab aega, et see kogunisti eemaldada juhtmeid lõikumata.

Uuema mootori juhtmestik on vähemalt 2x keerulisem ja pikem. Lahti on vaja võtta aku tagusest kaitsmekarbini, kaitsmekarbist salongi (rooli alla), ja sealt edasi armatuur maha ja kõrvalistuja jalge ette välja.

Saab ka teha rõvedalt.....
Mul pakkuda 2,2 kõikide vajalikude asjadega!
(02-06-2013, 09:57 AM)MantaOwner Kirjutas: [ -> ]
(01-06-2013, 08:37 AM)nöbsu Kirjutas: [ -> ]..
Diagnostikute sõnul kõik on ok. Siiber, tahaks panna mingi muu mootori, kõik soovituse ning arutelu on oodatud!

Kui Tallinna juhtud sattuma, siis www.truumu.ee abiks, nemad tegelevad lisaks diagnostikale just Boschi seadmetega ja omavad Mersudega pikaajalist kogemust. Kindlasti on vähem peavalu ja tunduvalt odavam olemasolev mootor tööle saada kui uus paigaldada.

Tõnu

Tänan nõuande eest, äkki see oleks tõesti mõeldav lahendus.