Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: 2.2CDI turbo ei toimi !
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
mure selline et keset sõittu viskas turbo tagant ära ja tagasi enam tulnud ei ole.
ühtegi veateadet ei ole Eusa_wall
kas võib olla põhjuseks see kurikuulus rõhuandur ja küsimus nr 2 miks ei ole kompuuter seda viga minule näidanud.
või hoops kolmas asi et viga kuskil elektriskeemis ?
Ega kompuuter neid rõhu ja õhu vigasid ei näitagi. Saad ju ise aru, et auto ei sõida normaalselt. Ja ilmselt turbo siiski toimib, lihtsalt avarii reziimil. Diagnostis saad targemaks vast.
(24-03-2013, 06:47 PM)Kupskin Kirjutas: [ -> ]mure selline et keset sõittu viskas turbo tagant ära ja tagasi enam tulnud ei ole.
...

Milllest selline enesekindel väide?

Oled turborõhku mõõtnud?

Pardadiagnostika näitab ohtlikke vigu. Sisselaskerõhu langus ei ole ohtlik viga.
(24-03-2013, 11:18 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(24-03-2013, 06:47 PM)Kupskin Kirjutas: [ -> ]mure selline et keset sõittu viskas turbo tagant ära ja tagasi enam tulnud ei ole.
...

Milllest selline enesekindel väide?

Oled turborõhku mõõtnud?

Pardadiagnostika näitab ohtlikke vigu. Sisselaskerõhu langus ei ole ohtlik viga.
ei seda rõhku ma tõepoolest mõõtnud pole aga nii palju teen vahet kas mootor on vabalthingav või turbo reziimis. ehk siis turbo võib ise-enesest toimida aga ei rakendu töörežiimi
1.
pöörded üle 3 tuh. ei lähe
2.
jõud on kadunud. turbole iseloomulik vilin puudu
ja kas EPC on siis sinu meelest ohtlik viga !? enne jõu kadumist näitas mulle seda aeg ajalt .


Tee enne diagnoosimise üritamist selgeks, mida miski tähendab.
EPC - Electronic Power Control. Ilmselt üks segasemaid termineid üldse MB akronüümistikus.Icon_rolleyes

See ei ole ühe vea tuli. See süttib, kui pardadiagnostika on tuvastanud "ohtliku" vea. Kas see viga tegelikult ka esineb või on tegemist diagnostiasüsteemi luuluga, selgitab asjatundja.

Selge on see, et Su liikur on avariis, kuid selle põhjus ei ole EPC-vääriline. Võid hakata vahetama tõenäoliselt tõrkuvaid tükke: turbo, EGR, sisselaskes olevad klapid ja nende servo, ÕKM, anumasurve regulaator ja selle andur... Kui näkkab, saad korda.

Mõistlikum oleks mõne asjaliku juhtme otsas käia ja lasta autot tundval tegelasel uurida, mille üle auto kurdab.
küll on mõnus kireda. selle asemel mingit asjalikku juttu ajada hakkad mingid mulli ajama . kõik ei ole sinusugused targad ja otseloomulikult lähen sellega diagnosti.
(25-03-2013, 09:41 AM)Kupskin Kirjutas: [ -> ]küll on mõnus kireda. selle asemel mingit asjalikku juttu ajada hakkad mingid mulli ajama . kõik ei ole sinusugused targad ja otseloomulikult lähen sellega diagnosti.

Sinu arvates peaksime oskama pelgalt kirjelduse: auto kaotas jõu, appi! peale panna diagnoosi, milline paarisajast sõlmest võiks tõrkuda?Eusa_clap
Olen jah mõttetu tilganäppija ja ei oska kohvipaksu pealt neti teel autosid remontida.Eusa_snooty Aga oskan selgelt vahet teha asjadel, mida ma oskan ja mida veel ei oska.

Sul on elektriga juhitav auto. Elektrit ei näe, seda tuleb teisti tuvastada. KTS ja selle derivaadid ei näe hästi MB seeliku alla (on sihuke pipar kord loodudCrybaby), mistõttu tõelist abi saab vaid kohast, kus on nii MB STAR kui seda tõesti pruukida oskav Diagnostik.

Vot tolle viimasega on meie kandis sitasti...

Sinu asukohas, Kesk-Soomes (mis on põhjast lõunasse enam, kui kogu Eesti...Rolleyes) on paremini. Ma panin ühte teemasse mõned vihjed - sealt tasubki abi otsida.
kui auto avariis siis peaks ikka jälg jääma, ehk viga mälus.
Otsi parem diagnostik. Ainuke mida saad ise teha, on kontrollida, ega vaakum kuhugi ei leki. Tõmba näiteks enne solenoid klappi voolik lahti ja veendu, et seal oleks ikka vaakum.

Avariis võib see mootor olla kümnete eri asjade pärast, välja näeb alati ühtemoodi "appi turbo ei toimi" !!!
Niipalju võib ennustada, et tegu pole kinnise egeri või mõne muu hetke anomaaliaga, viga on püsiv. Muidu oleks peale võtme eemaldust mõneks ajaks "turbo töötab"
Sellised pealkirjad nagu "turbo ei tööta" tuleks üldse ära keelata alates 2000 diislite puhul. Terve foorum on neid juba täis ja kunagi pole probleem turbos. Arusaadav, et Võsal juba kopp ees, aga kui üritab inimest suunata, siis saab veel üle kurgi ka. Ehk peakski Kupskinile vastama, et siin pole midagi diagnoosida, osta uus turbo.
olen kokku puutunud sellise probleemiga. arvasin ka, et asi turbos. tegelikult oli õhutemperatuuri andur(nii vähemalt öeldi, vb asjal täpsem nimetus) läbi omadega. õhu mis läheb mootorisse, mitte välitemperatuur, kui keegi norima hakkab.
mul kasutatud turbot on pakkuda igaks juhuks
54566224
(25-03-2013, 05:26 PM)arturmalcik Kirjutas: [ -> ]mul kasutatud turbot on pakkuda igaks juhuks
54566224

Big Grin
Peen huumor.

Jah nagu öeldud pole enne midagi jällegi rääkida kui on asjaliku mehe juures kuulamisel käinud.
Ja ka see on tõsi et terve foorum on sinu püstitatud probleeme ja nende lahendusi täis.
nii nyydseks siis asi korras . läbi oli õhulugeja ja turbomoodul. Ja soomlaste läbini****Eusa_wallEusa_wallEusa_wallEusa_wall aju tehti ka korda!! suured tänud sellisele firmale nagu MB abi töö kiire ja korralik
ps. hinnaklass ei olnud ka kõige hullem .
(25-03-2013, 04:47 PM)virgo Kirjutas: [ -> ]Sellised pealkirjad nagu "turbo ei tööta" tuleks üldse ära keelata alates 2000 diislite puhul. Terve foorum on neid juba täis ja kunagi pole probleem turbos. Arusaadav, et Võsal juba kopp ees, aga kui üritab inimest suunata, siis saab veel üle kurgi ka. Ehk peakski Kupskinile vastama, et siin pole midagi diagnoosida, osta uus turbo.

kui sa nüüd natuke vaatad pealkirja ! kus on seal sõna ei tööta ?!?
pole mõtet mõtetut sapppi loopida!

(27-03-2013, 06:38 PM)Kupskin Kirjutas: [ -> ]
(25-03-2013, 04:47 PM)virgo Kirjutas: [ -> ]Sellised pealkirjad nagu "turbo ei tööta" tuleks üldse ära keelata alates 2000 diislite puhul. Terve foorum on neid juba täis ja kunagi pole probleem turbos. Arusaadav, et Võsal juba kopp ees, aga kui üritab inimest suunata, siis saab veel üle kurgi ka. Ehk peakski Kupskinile vastama, et siin pole midagi diagnoosida, osta uus turbo.

kui sa nüüd natuke vaatad pealkirja ! kus on seal sõna ei tööta ?!?
pole mõtet mõtetut sapppi loopida!


Kas ei tööta ja ei toimi pole sarnased?
(27-03-2013, 06:38 PM)Kupskin Kirjutas: [ -> ]kui sa nüüd natuke vaatad pealkirja ! kus on seal sõna ei tööta ?!?
pole mõtet mõtetut sapppi loopida!

Ja kui sa loed neid kümneid sarnaseid teemasi, siis mõistad, et olid valel teel - seda sa juba kinnitasid ka ise. Aga hea, et su probleem lahenes ja suhteliselt kiirelt/soodsalt.

no jah ma halan siis edasi saate lolli kallal ilkuda Unibrow
vahetasin ära hõõgküünlad ja kuna enne sellist asja polnud siis sellest johtuvalt küsimus:
kas peale mootori käivitamist on normaalne nähe, et eelsüüteküünla märgutuli süttib ja põleb veel ca pool minutit.
ja seda ainult esmasel käivitamisel külma mootoriga. sooja mootoriga seda ei ole
Tundub et m6ni kyynal ei tööta. Kontrollisid ikka uusi ennem paigaldust?
(01-04-2013, 10:18 AM)itbilen Kirjutas: [ -> ]Tundub et m6ni kyynal ei tööta. Kontrollisid ikka uusi ennem paigaldust?
ma ise ei paigaldanud lasin meistrid selle kallale. ei taha hakata puurima kui untsu keeran
Lõhnab jah selle järgi, et mõni küünal ei tööta vist. A kui enne nii ei teinud, siis enne kõik küünlad töötasid w?
Ma enda omal vahetasin ka ära, natuke aega sain sõita enne kui üks juba jälle läbi põles. Oli vist mingi praak.
Lehti: 1 2