Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w211 roolivõim
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Miks on raske rooli keerata? Külmaga on veel eriti jäik. Kas viga pumbas või latis või ongi selline? W210 320 bensukal oli küll rool ülikerge.
s211 270cdi
Äkki viga õlis? Külmaga liiga paks?
(14-03-2013, 11:24 PM)l3gion Kirjutas: [ -> ]Äkki viga õlis? Külmaga liiga paks?

kas paksu õliga mitte surved suuremad pole?
(15-03-2013, 10:02 PM)thalenfrei Kirjutas: [ -> ]
(14-03-2013, 11:24 PM)l3gion Kirjutas: [ -> ]Äkki viga õlis? Külmaga liiga paks?

kas paksu õliga mitte surved suuremad pole?

Paksemat õli on ka raskem läbi pumbata. Roolivõimu õli pole kallis, mina alustaks sellest. Mis muud seal külmaga ikka oma omadusi muudab.
Vale õli roolivõimus võib ka seda põhjustada, kuid ilmselt on sul lihtsalt õli vähe seal. Roolivõimu pump vinguvat häält ei tee rooli keerates kohapeal või gaasi andes?
Esindusest oskab igaüks sinna õli osta aga on ka alternatiive? Kerge googeldamine midagi erilist küll ei andnud. Mis on tehasepoolne õlimarkeering? (xxx.xx)


ise küsin ise vastan
autodata pakub A0019892403
klapib?


niisiis peaks sobima see http://www.salome.ee/est/varuosad/?arv39...390190,ln0
http://www.carlube.co.uk/index.cfm?produ...ng%20Fluid
chf11s peaks see võlusõna olema.
Niisiis õlivahetuse käigus selgus et sees oli seal punane õli.
Õlivahetus sai teostatud ilma torusid lahti võtmata, kulus umbes 1,5 liitrit õli. Imesin õli välja potsikust ja uus sisse. Nii tegin nii kaua, kui peale mootori käivitamist ja rooli ühelt poolt teise keerates ja pärast välja imedes, õli värvis enam punast polnud. Loodan et sai hea küll. Kusjuures uus õli oli ikka lausa suurusjärgu võrra vedelam. Soojana tegelikult mingit erilist vahet ei tunnetanud küll, kui siis pisut aga see võis olla juba sellest teadmisest, et uus õli sees.