Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: M104 mootoriketi purunemine
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere. Mootor ise M104 2.8L 1995 aastast ja kett puruks. On kellelgi kogemust, kas klapid/pesad puruks/k6verad ? Kysin sellepärast et kas yldse on m6tet lahtiv6tmise peale aega ja raha kulutada...
Kuidas reeglina on, on olemas v6imalus et ainult kett vaja vahetada uue vastu ? Loll kysimus ilmselt Unibrow
Asi ei piirdu ainult keti vahetusega, klapid ja kolvid põhimõtteliselt koos, kui paksem rahakott, siis vii remonti, kõige targem. Või kui endal remondimehe oskusi jagub siis remondi ise. Pesad ei tohiks puruks olla.
Ookei, selge pilt...
Mul läks 3,0 24v puruks, ja suht vaiksel pöördel. Enamus klapid olid kõverad.
Huvitav mis põhjusel kett katkes? Ei tahaks uskuda et kulumise tõttu.

Kunagi ammu oli kah selline keiss 300d mootoriga, kuna vaakumpuba laager lagunes laiali ja nagu ikka keti vahele Unibrow
Nukkvõll oli 3 ks tükiks ja kolm klappi pooleks (pead otsast). Said kõik need jupid ja vaakumpump vahetatud kasutatute vastu ja sõit läks edasi. Eusa_angel
Tavaliselt on pinguti probleem. Kas jääb kinni või paigaldatakse valesti.

Mul on 2.8 mootor täitsa olemas, kui huvi on. Töötas kuni mahavõtmiseni, sest peale läks taas 3.2
(04-03-2013, 10:52 PM)hents99 Kirjutas: [ -> ]Tavaliselt on pinguti probleem. Kas jääb kinni või paigaldatakse valesti.

Mul on 2.8 mootor täitsa olemas, kui huvi on. Töötas kuni mahavõtmiseni, sest peale läks taas 3.2

Pole minu auto, arvan ka et valesti paigaldatud pinguti oli. Kysin järele ehk tahab uut mootorit. See on see sama 6nnetu C , millel sa mootorijuhtmestiku tegid. Ka peale seda kui uued juhtmed sai siis mootor ikka lonkas k6vasti, kiirendades jättis vahele kuni teatud pööreteni. Edasi nagu rakett Eusa_angel
Kuna oli jahutusvedelik veidi 6line ja ka mootori ots märg siis lasi pärast veel kusagil plokikaane tihendi ära vahetada.
Sai mingi aeg s6ita ja siis krigin-kragin. Tulemuseks auk otsakaanes, p6hjuseks ennast lahtikerinud rihmapinguti amordi polt. Polt kukkus alla väntv6lli rihmaseibi taha ja see l6i selle pauguga patta sisse Unibrow Mootor käis ilusti aga pritsis veidi 6li rihmarattale...
Käisime uppsalas ja harutasime lammaris teise otsakaane, m104 3.0L 92. Ei sobi krt ! Siis otsustas selle vana parandada, et s6idab mingi aeg kuniks uue otsib. Ka karterip6hi sai puhastatud.
Kokku ta selle mootori pani ja käis ka. Sai s6ita ca 2km kui helistas ja oli vaja nööri otsas ära tuua Eusa_angel
Ega päris täpselt nyyd ei teagi mis p6hjustas keti purunemise, kas see polt mis sisse lendas ja varasemalt ketti vigastas v6i t6esti vale pinguti paigaldus.
Ega see auto just eriline väärtus ei ole, ehk viskab yldse masuudika vahele...
Arvatavasti vale paigaldus. Ütleme nii, et kui varem pole MB mootorit teinud ja manuali ei kasuta, siis pannakse ta kindlapeale valesti kokku.
Sest maha tuleb ühtemoodi ja tagasi läheb teise järjekorra alusel.
(05-03-2013, 01:10 AM)hents99 Kirjutas: [ -> ]Arvatavasti vale paigaldus. Ütleme nii, et kui varem pole MB mootorit teinud ja manuali ei kasuta, siis pannakse ta kindlapeale valesti kokku.
Sest maha tuleb ühtemoodi ja tagasi läheb teise järjekorra alusel.

T6si ta on...
Ma maksin ka samamoodi kooliraha, aga vähemalt jäi eluks ajaks meelde kuidas pingutit õieti paigaldada . Nod