Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
See kord oli ikka õli sees?
Ära siin narri midagi
Uue korraliku õli panin sisse. Aga katki läks ikka. See oli ka mingi 300d kast arvatavasti läbisõit ka suur.
(27-10-2013, 07:19 PM)arts24h Kirjutas: [ -> ]Ära siin narri midagi Uue korraliku õli panin sisse. Aga katki läks ikka. See oli ka mingi 300d kast arvatavasti läbisõit ka suur.
Vaevalt kasti läbisōit suur oli, Eestis ei ole ju ühegi auto läbisōit suurem kui 190000km :-)
Enamus autod ju pole talvel sõitnud. Kogu aja on garaazis seisnud ja kirikuõpetaja naine on iga pühapäev 3km kaugusel küla poes saia, piima, muna toomas käinud.
Märkamatult on M104 sinna kapoti alla pugend?
Mootorikinnitused jms. istusid 1:1 ?
Kes klapikambrikaant värvis?
Ma teen vist sulle uue juhtmestiku, siis saab ka lähiajal käima keerata.
Ok ok sina värvisid ilmselt
Tahtsin näha kas terasemad foorumlased ära tajuvad et 2,3 8v asemel on 3,2 24v sattunud. Lahe oleks jah käima saada.
Lahendamata asi on veel kardaan, pikavõitu natuke. Rihma püüan ka homme ära tellida. Hents kas kasutame Mercedes-Benz süüte poole?
Peaksid ära otsustama kas r4 või r6
Hents värvib kolle ka ära?
Aeg vahepeal edasi läinud ja lumigi maha sadanud. Pärast juhendite kuulamist ja näpunäiteid olen suutnud auto 4r juhtmestiku r6 juhtmestikuga asendada ja ajule uue seade peale panna. Õnnestus lõpuks auto isegi käima saada, auto küll ei käinud õieti vajaks seadistamist aga omal oskusi napib. Vähemalt hääled kuuldud.
Peab autot vist hentsile näitama kes arvutis õigeid klahve vajutaks ja pillile korraliku tule alla teeks.
Sai auto korralikult käima, täitsa raju kuidas pill pöördesse käib ja edasi läheb, ei kujuta ette mis see 0,5 Bar-iga teha veel võiks. Algul käis masin 2 silindri pealt kuna väljundid olid vahetuses. Hääle järgi tundus nagu 4 silindrit oleks vähemalt järel olnud.
Jaa, mäletan isegi aegu mil 320-24V mootoriga kutsika peal liiklesin, kolmas käik asfaldil polnud probleemi rattal tühja käia. Õige tunnetusega pedaali vajutasid oli minek ikka korralik, nalja sai ja Mercedese tunne oli kirjeldamatu.
Mis ülekandega reduktor sul hetkel all on?
Jõudu ehitamisel.
Renks
Ma neid numbreid ei teagi, kõige kiirem peaks olema vist ja lsd teeb ikka oma töö.
Vana kutsika all sai naviga vaadatud spido näitas 90 navi 100. Ja kergel hoorattal on ka kindlasti suur roll pöörete kiiremaks tõusuks. Siduriga on ka lihtsm ringi käia kui suurem pada vahel ja eks jalg ole ka sellega natuke harjunud juba.
Hooratta mass on 3.2kg hammasvööta.
Kusjuures mulle endale ka tuli üllatusena see mootori erksus peale aju vahetust, isegi turboga käib palju paremini pöördesse kui vana meh. pritsega.
Purunes käigukast. Tundub et teise käigu hammakad on nüüdsest ilma hammasteta.
Noored on ikka täitsa hukas, muudkui turbostavad ja keeravad rõhku, kunix tükid taga. Ja paistab, et kõik on Hentsi süü
Hents ikka süüdi. Turbot veel ei ole aga juba pilpaid lendab. 3,2 sai vast ca 100km vuratud juba. Kasti katki minekus ise ka süüdi ikka ega ma hellalt ei kohelnud teda. Samas ei ehitanudki seda masinat matkamiseks.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14