Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: MB 190E 3,2 90a.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Aga mis lahendus esistangega?
Stange ikka jama, selle koleda raud toru likvideerisin sealt eest ära aga coolerit on ikkagi väga palju näha. Tõmbasin matt mustaks siis ei jää nii hullusti silma. Teen homme pilti. Uuel nädalal kutsikaga tööle Tallinnasse tulema saab sissesõitu natuke teha ja c220 diisel oma uimase minekuga üsna ära väsitanud juba.
Lubatud pildid siis, sumpa otsad panin ka sirged vahelduseks.
[Pilt: 26435-DSCN0834.JPG]
[Pilt: 89458-DSCN0832.JPG]
[Pilt: 89493-DSCN0835.JPG]
Seda autot tahaks küll näha ja kuulda! Suur cooler näeb palju soliidsem välja kui eelmine kitsas. Kõva asi ikka! Eusa_clap
hee lõpuks ometi pill koos ja liigub , kui Tallinnas tööl oled ja vaba aega õhtuti , siis võiks miski miitingu orgunnida küll , saaks ka kiiret kutsikat katsuda Big Grin
Idee on hea, sul omal ka 16v sõidab?
jees ikka sõidab, paar kuud sellega ringi sõitnud juba ,daily vedeleb niisama tööl parklas Big Grin
Tuli ootamatult idee rajale minna, mõeldud tehtud. Aga jube lühikeseks jäi sõit, tehnika pool kestis kenasti ja jõudu oli mõnusalt sirgetel naljalt mööda ei surutud isegi lambo ei läinud väga eest ära. Mõne ringiga kadusid pidurid peaegu 0 lähedaseks ilmselt mängis selles rolli ka see et enne rajale minekut oli juba tiba õhku vahel. Ja kahekümne esimesel ringil olid 4 ratta klotsid raud rauaga ja pidigi ära lõpetama, kuigi hiljuti said kõik uued pandud. Tallinnasse tagasi oli päris vastik sõita. Vedrustus oli ka selline liiga vedel raja tarbeks.
Ja Renksil oli telefon hommikul väljas Icon_razz
Androidi paha , tegi teine omale uuenduskuuri ja siis ei suutnud end ilma füüsilise abita taas käivitada Eusa_wall . Pead omale uued kettad/klotsid külge lööma ja siis uuele katsele minema , endal plaan enne oktoobrit kindlasti ära käija audrus !
Sel aastal tahaks kindlalt veel minna. Natuke masinat timmida ja uuele katsele. Hents peab Mairo kutsikale ka uue lamda orgunnima siis saab sellega ka lahingusse minna. Alati rajalt tuled siis kumm jumala tühi ja sõidu isu täis jupiks ajaks aga see korral jäi ikka hullult isutama. Järgmine kord igaks juhuks paari klotse kaasa võtma ei osanud seda ette nähe et suhteliselt uued klotsid nii kiirelt läbi saavad. Mairo kutsikaga 2 korda rajal käinud ja klotsi veel järel küll ja veel ilmselt mingid kõvemad klotsid sinna alla pandud eelmise omaniku poolt.
Ei saanudki kutsikas kaua puhata, viisin masina täna jälle rajale jalutama. Sai päris kõvasti teist piinatud pärast 32 ringi visuaalsel vaatlusel uutest klotsidest järel vaid pool või isegi vähem sai küll poest mingid kõvemad feroodo klotsid võetud. Seekord andis järgi summuti püti kinnitus, ega ise ei oleks ka rohkem viitsinud sõita. Rehvid said ka suht otsa juba. Kas keegi oskab öelda kust võiks mm paksu roostevaba lehte saada. Teeks hea meelega uue sumpa püti roostevabast vana niikuinii tühjaks ka põlenud juba. Aga emotsiooni annab masin 110 protsenti rehv juba ära hakkas väsima läks vahepeal päris driftiks kätte ära 180kmh külg ees päris funn lasta suitsupilv taga Unibrow
Mingit ulme head aega ei sõitnud kindlasti palju harjutamise taga ja eks rehvid võiks ka slikid olla. 1.365 sai täna sõidetud.
Masinat nüüdseks testitud kõvasti vead ja puudused teada nüüd talvel aega neid likvideerida, tegin juba väikestviisi algust. Mureks oli rinkal pidurite üle kuumenemine läksid maru vedelaks, mootor natuke lahja poolne, see Hentsil vaja üle seadistada, tagasilda uued kaikad ja suured puksid plastid siis peaks üsna sõidetav juba olema. Materjal ja joonised ammu RS motorspordi poiste kätte viidud, peab natuke tagant utsitama neid. Täna saigi piduri plekkidega algust tehtud, loodan et toimivad.
[Pilt: 38562-DSCN0836.JPG]
[Pilt: 23634-DSCN0837.JPG]
[Pilt: 66354-DSCN0838.JPG]
Nüüd tegutseda vaja ainult. Unibrow
Esisilda said kevadel sellised juba, ja vahe oli tuntav.
[Pilt: 94458-DSCN0842.JPG]
Piduri jahutused said lõpuks valmis, järgmiseks tuleb tagasild ette võtta.
[Pilt: 76578-DSCN0843.JPG]
[Pilt: 26329-DSCN0846.JPG]
Kena kena , panid suuremad pidurid ka ?
Pidurid esialgu samad ees 300mm ja taga 290mm w210 omad, piduri võimendi ka 2 kambriga w126 oma. Iseenesest on neil pidurdus jõudu küll ja veel 200 pealt jõuab asfaldil 17 rattaga loha pidurdada. Ot foorumist lugesin et kuumus pidigi kõige hirmsam piduri surm olema ja jahutusest pidi palju abi olema. Ja eks ise peab ka püüdma lühemalt, jõulisemalt ja üldse vähem pidurdada. Kui see ka ei aita tuleb suurema piduri peale üle minna.
Kes paneb stange sisse pidurite jahutustorusid ja vahejahutit, kes aga udutulesid ja suuri velgi ümber olematute pidurite...
Need on 2 totaalselt erinevat stereotüüpi.

Arts on õnneks õigel teel Smile
Ventileerimisavadele võõrkehade takistamiseks ka midagi ette tuleb?
Võrgud lähevad ette, et tiivulised pidurdama ei hakkaks.
Kutsikas seisab talveunes ja ootab pukside vahetust tundub et enne kevadet ei juhtu midagi Icon_razz Garaazis ikka töö käib, vahepeal päris huvitavaid asju tehtud. Ja 2 liitrine diiselkutsikas ootab ka oma korda muidu kõik asjad olemas et turbo vahele visata.
[Pilt: 75937-DSCN0912.JPG]
[Pilt: 23487-DSCN0917.JPG]
[Pilt: 46866-DSCN0918.JPG]
Netis nägin mingi aeg huvitavat videot kollektorite testimise kohta proovisin enda tehtud küünlajala ka järgi.
https://www.youtube.com/watch?v=hcjoOZdN...e=youtu.be
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14