Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W210 4maticu mootori vahetus
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere!

Kas on keegi teinud läbi 2.8 mootori vahetuse 3.2 vastu?
Kas doonoriks sobib ka tagaveolise mootor (õlivanni võtaks olemasolevalt mootorilt)? Omakorda on huvitav see, kas 3.2 mootor 2.8 kere peal saab kiirem kui 3.2 originaalseades (kastid samad, peaülekanded aga 3.2 puhul 3.07, 2.8 puhul aga 3.45). Kindlasti on vist vaja vahetada ka mootori juhtaju.
Selge on see, et lihtsam (odavam) oleks osta 3.2 -ne. Samas keegi võiks siis olemaoleva 2.8-se ära osta. Seega tekkis mõte, et äkki hoopis praegust masinat natukene huvitavamaks muuta.

Tänud ette.
Tagu 2000.a. masinaga
Saab küll.
Et siis doonorilt mootor ja aju, ning minu masinalt karter ja see on kõik mida vaja?
Kõike on võimalik teha, aga ma ei näe asjal pointi minna jõuetust mootorist veidi mitte nii jõuetule üle.

Kas mõlema auto ajud on olemas? Kas asi on sama kiire? Mida sellega küsitakse? Kui võimsamal on kiirem ülekanne aga sina jätad aeglasema, siis on tuurid samad mis 2.8 mootorilgi, kuid tõmme on parem. Samas võtan auto kohe ekstra rohkem kütet!
Võimalik, et veojõukontroll hakkab karjuma, kuna ülekanne on vale ja auto kiirus ei lähe pööretega kokku.
(17-12-2012, 09:21 PM)R129 Kirjutas: [ -> ]Kõike on võimalik teha, aga ma ei näe asjal pointi minna jõuetust mootorist veidi mitte nii jõuetule üle.

Kas mõlema auto ajud on olemas? Kas asi on sama kiire? Mida sellega küsitakse? Kui võimsamal on kiirem ülekanne aga sina jätad aeglasema, siis on tuurid samad mis 2.8 mootorilgi, kuid tõmme on parem. Samas võtan auto kohe ekstra rohkem kütet!
Võimalik, et veojõukontroll hakkab karjuma, kuna ülekanne on vale ja auto kiirus ei lähe pööretega kokku.

Seda "kiire" all pidasingi silmas seda, kas uues koosluses oleks masin erksam kui 3.2 oma orig. difriga. 3.2 koos ajuga täitsa leitav. No see kütusekulu erinevus ei tohiks väga ulmeline olla.
See veojõukontrolli teema päris huvitav.
Kui näiteks 0-100-ni kiirendus paraneb ca 1,5 sek võrra (10.0 - 8.5) siis arvan, et tegu pole nii pointless tegevusega. Eriti arvestades vahetusele kuluva raha mitte just liiga suurt hulka.