Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Mercedes Benz E210 diisel ei lahe k2ima
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Ostsin siis hiljuti endale 1998a E klassi 210D Mercedes-Benz ja nyyd kus ilmad jahenesid hakkas probleem peale. Auto ei tahtnud enam k2ima minna ja tahtis saada pikalt k2ivitamist. L2ks k2ima alles 4-6 korral. Nyyd aga ei l2he enam yldse k2ima. Olen lasknud akut testida ja see oli korras. Olen akut ka toas laadinud ja siis j2lle proovinud autot k2ima saada aga tulutult (aku saab ennem tyhjaks). Vahetasin nyyd ka kytusefiltri v2lja ja ikka kasu ei ole.
Kas keegi oskab mingit n6u anda, milles v6iks asi olla??

T2nud!
eelsyytekyynlad äkki?
210D ei ole olemas.

MIs mootor, mis sellega tehtud on?
Eelsüüteküünalde viga tõenäoliselt.
Enne kui hakkad küünlaid vahetama testi kas süüte sisse panemisel kõikide küünaldeni vool jõuab? (märgulambiga näiteks). Kui ei jõua siis vaja relee ilmselt vahetada.
Kui vool tuleb siis testi küünlaid. Anna juhtmega plussi ja vaata kas kõikidel küünaldel vastu pannes sädeleb.
Lisaks võiks mõõta küünalde takistust.

Kui soojadega läks käima siis 90% tõenäosusega viga kusagil küünlasüsteemis.


Eks sellisel aastal CDI ole, võib ka TD muidugi veel olla. CDI-l pole kuni -5 sisuliselt eelsüüdet vaja.
Auto on CDI ja 70kw ilmselt siis peab kyynlad 2ra testima, et asi oleks selgem. Ise m6tlesin, et kas asi ei v6i olla pihustites? Pihustite rikke teema on ka kyllaltki aktuaalne nendel masinatel. M6tlesin sebida soojapuhuri, millega saaks mootoriruumi soojendada ja ehk l2heb siis k2ima. Ning siis v6taks valaks pihustite puhastit kytusepaaki, mis on prismast saadav.
V6i arvate, et asi ikka pigem syytekyynaldes kui pihustis???

Ei ole mõtet nende pihustitega jamada, tõenäoliselt on viga eelsüütes.
Kui sa mootori soojaks lased siis läheb igaljuhul ju käima, siis pole eelsüüdet vaja Rolleyes
CDI puhul

1. hõõgküünlad. (ei tasu unistadagi, et neid tavatööriistadega,külma mootoriga kätte saad)
2. pihustid (lekivad tagasivoolu või ei ole pihustus enam nii hea)
3. kõrgsurvelati salongi pooolses otsas asuv rõhuregulaator (minu 220CDI-l, lõhkus regulaatori otsas asuv plastikrõngas ära kummirõnga, kütus lekkis jällegi tagasivoolu, ja ei jõudnud piisavat rõhku tekkida, et käima läheks) võib ka regulaator ise omadega otsas olla.
[Pilt: 66549-KGrHqNnsE9fbJ3VSBPkiFctMw60_35.JPG]
4. kütuse rõhuandur
5. õhk kütusesüsteemis (filtrit vahetades filtri täis kallasid? paagis etteandepumpa ju ei ole)
6. lekkiv või kulunud kõrgsurvepump, vaata kas pump on märg
Paneb lausa pisarateni naerma see "appi- ilm külm, auto ei lähe käima" teemad iga aasta.

Minu manalateele läinud isa ütles juba 80-ndatel:
"Autot osta jaksab iga mees, kuid vähesed suudavad seda üleval pidada"

Moraal siis- vaadake oma masinad lehelangemisajal üle, siis ei pea postitama a`la: "HELP- DIISEL EI KÄIVITU" teemasid.

Edud.
Janek.
(15-12-2012, 08:50 PM)janek126 Kirjutas: [ -> ]Paneb lausa pisarateni naerma see "appi- ilm külm, auto ei lähe käima" teemad iga aasta.

Minu manalateele läinud isa ütles juba 80-ndatel:
"Autot osta jaksab iga mees, kuid vähesed suudavad seda üleval pidada"

Moraal siis- vaadake oma masinad lehelangemisajal üle, siis ei pea postitama a`la: "HELP- DIISEL EI KÄIVITU" teemasid.

Edud.
Janek.

Ei ole Su kriitikaga nõus. Ostsin ka ise paar kuud tagasi teise auto. Miks ma peaksin enne talve hakkama kapoti all kaevandama, ikka siis kui probleemid avalduvad. Avaldusidki Smile ja sai probleem lahendatud.

Sellesosas igatepidi nõus et auto eest tuleb hoolitseda korralikult.
Kui küünaldega mingi jama siis jääks armatuuris küünalde tuli põlema ju. Parandage kui eksin.
Ei j22 polema. Minul oli 3 kuuest l2bi ja ei p6lenud tuluke. K2ima l2ks muidugi puterdades aga paar minti ja tootas ilusti.
Selge, seega küünaldega asi korda siis saab edasi diagnoosida!
Viisingi oma auto t2na teenindusse ja peagi loodan olla taas ratastel Smile
Janekule niipalju, et isa soovitusel v6iksid oma kommentaarid omale j2tta ja mitte pritsida foorumis mingit lapse juttu.
Ei ole keegi selle eest kaitstud, et yhel ilusal talve hommikul auto enam ei k2ivitu Smile
Ja ma t2nan, kes andsid kasulikke n6uandeid ja n2pun2iteid!
(17-12-2012, 07:59 PM)mossiomo Kirjutas: [ -> ]...
Janekule niipalju, et isa soovitusel v6iksid oma kommentaarid omale j2tta ja mitte pritsida foorumis mingit lapse juttu.
Ei ole keegi selle eest kaitstud, et yhel ilusal talve hommikul auto enam ei k2ivitu Smile
...

Tundsid puudutatuna?
99%, kui diiselauto ei käivitu on selles süüdi auto omanik.
M.O.T.T.


Edud.
Janek.
Pikaajalise "diselistina" pean tunnistama, et Janekil on siiski sügavalt õigus.
Vigu tasub otsida siis alles kui oled enne talvekülmi:
1.Vahetanud küttefiltri
2. Kasutad talvist diislit
3. Sete (eelkõige vesi) paagist välja lastud
4. Aku kontrollitud.
Mina isiklikult kasutan külmadega diisli küttelisandit (STP) mis seob endaga vee ja mingil määral parandab ka määrimist.* Talvine küte siiski päris kare.*
Alles seejärel tasub asuda tegelema eelsüüteküünaldega, pumba ja pihustitega jne. Keegi ei maininud ka kulunud kolvigruppi, mis diislitel enimesinev põhjus külmaga mitte käivutumisel Kahjuks /aga samas ka õnneks/ tagab vaid korrapärane hooldus auto sõidukindluse.

Edu!

P.S. kahjuks neti kaudu pole võimalik masinat ei diagnoosida ega ka remontida.

Inimene viis ju auto remonti.
Loodame, et annab tagasisidet, siis saame teada, kas viga oli eelsüüteküünaldes või kolvigrupis Nod
Kui on sama hõbedane 210, mis täna MB teeninduses oli, siis sellel läbi 2 eelsüüteküünalt ning filtri vahetusel oli sattunud sinna topelt tihend ning tõmbas õhku vahele sealt! Seepärast ei käivitunudki!
Just nii Kaur211 minu Mercedes-Benz seal oligi Smile
(18-12-2012, 08:10 PM)Kaur211 Kirjutas: [ -> ]Kui on sama hõbedane 210, mis täna MB teeninduses oli, siis sellel läbi 2 eelsüüteküünalt ning filtri vahetusel oli sattunud sinna topelt tihend ning tõmbas õhku vahele sealt! Seepärast ei käivitunudki!

Kui tõmbas õhku vahele, siis oleks pidanud sealt ka diislit välja tulema, ja siis oleks pidanud ka salongis oma ninasõõrmetega seda tundma.
Aga tore et põhiprobleemile jälile saadi.
(19-12-2012, 12:47 PM)kentq Kirjutas: [ -> ]
(18-12-2012, 08:10 PM)Kaur211 Kirjutas: [ -> ]Kui on sama hõbedane 210, mis täna MB teeninduses oli, siis sellel läbi 2 eelsüüteküünalt ning filtri vahetusel oli sattunud sinna topelt tihend ning tõmbas õhku vahele sealt! Seepärast ei käivitunudki!

Kui tõmbas õhku vahele, siis oleks pidanud sealt ka diislit välja tulema, ja siis oleks pidanud ka salongis oma ninasõõrmetega seda tundma.
Aga tore et põhiprobleemile jälile saadi.

Ei pea... Kuigi enamasti küll tuleb.

Eriti sõlmedes, mis on süsteemi kõrgeimad punktid - seal täitub ju ruum õhuga ja väljalekkivat diislit ei olegi. Pealegi ei pruugi vaakumi all sissepoole painduv tihenussõlm surve all töötades üleüldse lekkida...
Lehti: 1 2