Kütuse filtri küljes olev keskmine tihend oli jäänud sinna poldi ümber millega filter kinni on. Kütet ei lekkinud, kuid sealt vahelt ilmselt tõmbas õhku.
(19-12-2012, 08:23 PM)Kaur211 Kirjutas: [ -> ]Kütuse filtri küljes olev keskmine tihend oli jäänud sinna poldi ümber millega filter kinni on. Kütet ei lekkinud, kuid sealt vahelt ilmselt tõmbas õhku.
See ei ole loogiline - mainitud polt on ülalt (pea ja filtrikesta vahelt) samuti vaskseibiga tihendet... Pigem kahtlustaks pragu filtri jalas. Kuigi see peaks end niiskumisega reetma.
Seesama poldi all ehk siis filtri ja filtri jala vahele oli jäänud vana filtri küljest kummi tihend (keskmine väike rõngas). Selle tõttu auto ei käivitunud. Filter tundus ka kuidagi tühja võitu olevat, tavaliselt ikka ääreni täis olnud. Seega pump imes selle tihendi pärast rohkem õhku kui kütet. Kuid võib-olla ei jõudnud küte filtrissegi, kui ta liigub sellest keskmisest poldist läbi?
Mis polt on küttefiltril??
Seal on kaane ümbris mis kaane suhtes liigub, see keeratakse kinni ja asi mott. kaane sisse soonde läheb tihend.
Tere
Autoks siis endiselt w210 E300d 95a.
Küsin siis ka vahele... üritati mul vahetada eelsüüte küünlaid ,kuid nii kinni kui kinni.
Ütlesid, et ei taha pooleks keerata neid ja soovitasid otsida mingi koha kus olemas miski M12 komplekt nende vahetamiseks. Et siis kui läheb puruks saab välja puurida või miskit sellist.
Mis oleks see koht, mis need vanad küünlad kätte saab mu autol?
(20-12-2012, 11:47 PM)Ercotec Kirjutas: [ -> ]Tere
Autoks siis endiselt w210 E300d 95a.
Küsin siis ka vahele... üritati mul vahetada eelsüüte küünlaid ,kuid nii kinni kui kinni.
Ütlesid, et ei taha pooleks keerata neid ja soovitasid otsida mingi koha kus olemas miski M12 komplekt nende vahetamiseks. Et siis kui läheb puruks saab välja puurida või miskit sellist.
Mis oleks see koht, mis need vanad küünlad kätte saab mu autol?
mina pöördusin oü lesven-isse ja sain abit !
My bad, siis ei saa aru mis tihendist jahub.
Tihend mis on Filtri küljes, filtrit vahetades oli vana filtri küljest tihend irdunud ja jäänud ümber selle keskmise poldi ning uus filter oli sinna veel otsa keeratud. Üldjoontes vahet pole, auto hakkas käima peale selle "lisa tihendi" eemaldamist. Ainult vaja välja puurida veel 4. eelsüüteküünal mis otsustas pooleks minna.
70 kw vist ikka ei ole CDI, vaid on kurikuulus lucase pumbaga mootor.
Mootori ajasid ikka soojaks kui kuunlaid v2lja keerama hakkasid?
Loomulikult, ennemgi küünlaid vahetatud
. Mootoril on jah see kurikuulus Lucase pump.