Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Mootori vahetus (190E)
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tuttava palvel uuriks, et kas M102.962 (2.0) asemele sobib M102.985 mootor (2.3)?
Sobib niikuinii, aga kui palju tuleb vahetada välja osi mis tuleks 2.3 mootoriga auto pealt võtta?
Jutt käib siis 90 KW mootorist ja 100 KW mootorist ja W201 kerest.
Väliselt vägagi sarnased mootorid. Ega seal suurt midagi vahetada polegi. Mootori juhtplokk juhtmestikuga ja bensiinipump ka 2.3 oma.
Üks hea soovitus veel: kui vanal 2.0 mootoril roolivõimendi pump ilusti töötab, siis pole mõtet hakata torusid lahti keerama. Pump keerata mootori küljest lahti, jättes see kõrvale lihtsalt. 2.3 vahele tõstes, keerata pump tagasi külge. Pole vaja õli välja lasta ega lisatööd tekitada Eusa_angel Ja rihm ka enne maha.
Kui endal vahetasin, küll 2.0 - 2.0, siis ma ei võtnud isegi käigukasti alt, aga eks see kuidas keegi heaks arvab.

Keegi võib täiendada mu juttu

PS: mootori vahetusel on hea kontrollida mootoripatjate seisukorda.

Edit: ei vaadanud kuupäeva, teema suht vana Eusa_doh
Vana teema jah, aga lisaks omalt poolt natuke mõtteainet uutele vahetajatele.

Kui aastakäigud enamvähem klapivad, siis juhtmestikku ja muid plokke vahetada pole vaja. Kommutaatori võiks vahetada, sest see on ainuke "aju" sellisel mootoril.

Mispärast peaks vahetama bensiinipumpa (või pumpasid)? Pumbad on neil kõigil sama tootlikkusega. 1.8 kuni 2.6.
Mul on ca 400hp 1.8 pumbaga.

Plaanis kutsikal 2,0 ja neljane kast vahetad 2,3 ja viiese kasti vastu. On teil mingeid soovitusi, mis seda tööd lihtsustaks?
(05-03-2014, 10:48 AM)hents99 Kirjutas: [ -> ]Mispärast peaks vahetama bensiinipumpa (või pumpasid)? Pumbad on neil kõigil sama tootlikkusega. 1.8 kuni 2.6.
Mul on ca 400hp 1.8 pumbaga.

Jälle targem, arvasin, et neil tootlikkuse erinevus sees, sp kirjutasin.