Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W 124 2,5D väljalase
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
[Pilt: 30767461.jpg]
Tere.Küsimus siis selle vaakumsüsteemi kohta,mis asub asub väljalaske kollektoril.
Siin küll 2.0 aga sama asi.Foorumist on see kunagi läbi käinud,aga ei leia,kuna ei tea nimetust.Paistab et mingil moel suunatakse väljalaskegaasid uuest sisselaskesse.On see seotud katiga.Süsteem iseenesest toimib st.pöördeid andes vaakum teeb klapi lahti ja gaasid lähevad uuesti ringlusse.Avanes aga õudne pilt,kui eelsüüteküünla vahetusega sai õhupuhasti maha võetud.Sisselaske kolle on tahma täis ja see on veel leebelt öeldud.Seintel mingi neli,viis millimeetrit.Kusjuures mootor on ideaalne,käivitumine,tõmme ja kõik muu.Millised on arvamused.Ehk suudab keegi ka online pildi üles panna
Pime ette vaakumile, või pistikud tagant.
hõõgküünalde vahetuseks pole vaja sisselaset maha võtta.
see on egr klapp ja töötabki nii nagu kirjeldasid ning just see seda tahma toodabgi sisselaske torudesse. ise soovitaksin egrile väljalaske juurde pime ette panna ja süsteem ära puhastada.
otsides oleks ka kindlasti abi leidnud, mitu teemat juba olnud.

Laur jõudis ette Smile
Üks kahest, kas tagant ära või veenduda et see vanakooli EGR ikka kindlasti töötab. Endal on R6 disla sama süsteemiga ls.500-600k ning kogu sisselaske torustik jms läigib seest. Ilma asjata eemaldama ma seda ei hakka, vb suurendab küttekulu vb mitte, hetkel endiselt 6-7 keskmine sajale ja kõik toimib hästi.
Täpselt ei mäleta missugune, kuid selle klapi juhtimisega on seotud ka üks aku taga asetsev relee.
Tänud vastajatele.See pildi peal olev süsteem erineb natuke 2,5d omast,millel on lisaks õhupuhastaja juures vaakummembraan,mis pöörete langemisel sulgeb klapi õhupuhasti korpuse sees.Sai siis mõlematele pimedad ette pandud.Eks aeg näitab,mis edasi saab,ka küttekuluga.Aga kui ta on välja mõeldud,miks siis peab süsteemi sulgema.Saan aru kui karteri tuulutus on kinnine,aga sisse ja väljalase omavahel kokku lasta on sama nagu summuti sellest läbi viia.Paratamatult tekib tahm ja nõgi.Milles siis asi,kas süsteemi puudulikkuses või enda teadmatuses.
EGR suunab osa väljalaskegaase uuesti põlemiskambrisse, alandab tipmist põlemistemperatuuri, vähendades seeläbi väljalaskegaasides NOx (lämmastiku oksiidide) teket.