Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: e290td BAS?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lööb ainult BAS tule põlema, mida kontrollida?
Võib pedaaliga seotud olla?
Pidurituled toimivad.
Püsikiirusehoidja töötab.
Diagnostist pole mõtet rääkida, üritaks enne ise kontrollida ja ehk ka jagu saada.
Pidurikonn vaata üle.
Asub piduripedaali peal, kontrollib piduritulesid ja BASi.

Endal oli enam-vähem sama jama pärast ühte järsemat pidurdamist.

Õpetuse, kuidas see konn kätte saada leiad internetist kindlasti.
Okei, tänan.

Kas w210-tel on kõikidel pidurikonn sama, või esineb erinevate mootoritega erinevaid pidurikonnasid?

Loogiline oleks, et sama, kuid igaks juhuks küsin.
Ei oska öelda.
E300TD oli igatahes koodiks A0015450109.
No ei tea... kui mul pidurikonn lakkas töötamast, siis püsikiirusehoidja ka ei töötanud... vahetasin välja, püsikiirusehoidja hakkas tööle...
Välismaa foorumitest eile lugesin,et need vead pidurikonnaga võivad esineda paljudel erinevatel kujudel.
Mõnel ainult BAS, teisel BAS ja ESP jne.
290 pole ESP´d
(16-10-2012, 11:50 PM)Laur Kirjutas: [ -> ]290 pole ESP´d

Aga onpooletoobine ETS...
Võtsin just konna maha, mõõtsin testriga üle ning töötas.
Siis proovisin juhtmed ära ühendada ning vajutasin käega pidurikonna.
BAS ei süttinud.
Kui jalaga proovisin piduripedaali, lõi BAS uuesti põlema. Seega viga pole pidurikonnas,vist.

Kas võib lahti olla mingi piduriklotsijuhe vms?


Vb see on ka seotud BASiga - Kõik pirnid on korras, kuid taob armatuuri veateate "lamp defekt", ehk arvab, et mingi pirn on läbi.
Konna viga siis jah
Indrek, täpsusta palun, mis põhjusel konna viga..
Pidurikonn vahetatud, kasu ei miskit..
Küsiks veel, kas 98a w210 2.9td 95kw on üldse BAS? Väidetavalt on autosse pandud teine spido, seega äkki hydraulic oil ja BAS põlevad spido pärast?
Meie 96 aasta isendil on ETS, mis on hoopis juhmim tegelane. Minu teada BAS tuli E-klassile koos mudeliuuendusega...

Kui osavate n2ppude ring on vahetanud armatuuri, siis v6ib k6ike oodata...
(26-10-2012, 05:36 PM)e220 Kirjutas: [ -> ]Küsiks veel, kas 98a w210 2.9td 95kw on üldse BAS? Väidetavalt on autosse pandud teine spido, seega äkki hydraulic oil ja BAS põlevad spido pärast?

Minu 220CDI-l 99 aasta (prefacelift mudel) oli BAS. Mäletan et kunagi läks ka vahel põlema, siis kui juhuslikult mõnest suuremast ja teravamast august sai läbi sõidetud. Poole tunni jooksul kustus ise alati ära.