Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Minu suitsev E320
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere,

nagu mõni, kes mu taga kunagi sõitnud on, teab, siis mu E320 -01 Benz tossab väga hullusti. Ja kui alguses oli see väikene issue siis nüüd on see minu jaoks suur probleem.

Probleemi kirjeldus siis oleks, et kui korralikult üritada vajutada, siis minek on võrdlemisi kehv ning tagant tuleb vaid suur suitsupilv.

Probleem algas, kui ma hakkasin ökonoomsemalt sõitma. Alguses mõtlesin, et see on mingi sodi lihtsalt, mis koguneb ning hiljem vallandub, kuid ma enam nii päris ei arva.

Mootoril on uus õli, õlifilter ja õhufilter. Teadaolevalt ei ole ka sumbutis ühtegi auku. Milles võib probleem olla?

Suvepäevadel rääkis Rein sellest klapi asjast, ma oli suhteliselt täis siis muidugi nii et ei mäleta täpselt enam. Aga pm nagu aru sain, siis mingi klapp lükkab kütuse kuhugi valesse kohta. Nüüd kõik õige selle kohapealt, kuid küssa on, et miks enne sellist probleemi ei olnud ja alles nüüd viimase mingi 4-5 kuuga selline asi on tulnud. Ning kui see klapp kinni panna, kas siis on jõudu rohkem ja reageerimiskiirus ka parem?

Mis võib veel sellist jama korraldada? Kas mingi lambda moodi asi keerab kütte paigast või kolvirõngad (kuna ma asja ei jaga, siis mulle on lubatud ka lolle variante pakkuda)?

Ma ise olen suhteliselt ära harjunud, kuid kui ükspäev E270 sõitsin, siis oli ta minek parem ning see hakkas painama mind. Tahaks enda KW'd tagasi saada.

Ette tänades,
Kalle
Noh ennekõike peaks Lesvenis lasta arvutiga andmeid vaadata, siis näha, kas on EGR i viga, või muu asi kalab.
Aga mis see EGR endast üldse kujutab ning kuidas on võimalik, et ta nüüd jamab? Muudest asjadest nagu mootori remondist ma ei tahaks väga unistadaBig Grin
See ju otsinguga leitav. Sellest ikka päris palju räägitud ja pilte lisatud.
Ok http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=26494 teeb asja märksa märksa selgemaks. Kuid küsimus on selline veel, et kui EGR on oma õlikihi töö juba ära teinud, kas siis ei peaks midagi lahti võtma ning ära puhastama?
<minu arust ei pea suitsu probleemisk olema EGRi klapp, pigem pihustid, kollektori klappid [Pilt: DSC_0983.jpg]
samuti võid vaadata ka intercoolerite torud.
No kui see EGR hetkeks välistada ja minna tagasi vanakooli juurde nagu kolvirõngad, klapisääretihendid või on kuidagi jahutusvedelik silindrisse sattunud....
Mis värvi toss on?
Sinine suits viitab tavaliselt õlile - kolvirõngad/õlirõngad tavaliselt
Must suits - vale küttesegu. No sellel võib mitu põhjust olla. Lambda, pihustid jne.
Valge suits - võimalik et jahutusvedelik satub silindrisse või on õliga segamini.
Ää nüüd pahada, kuid Sa ei ole ju ise remondimees...Icon_rolleyes Ning autode rauapoolest tead üsna vähe...Eusa_think

Seega soovitan soojalt viia auto Lesvenisse (või Horti, kui Sa Imre jüngreid ei usalda) - nemad teavad ja teevad ka korda. Usun, et teenid oma erialal remondiks vajaliku summa kiiresti.Eusa_whistle

Meie võime siin jäädagi Su veakirjelduse peale pakkuma...

Tead ju elektriautode mantrat isegi: arvuti --> diagnostik-->remont-->arvuti. MB puhul siis soovitavalt STAR.
Suits on tumemust. Väga ideaalne, kui keegi jälitab sind, terve tee katab kinni kui korralikult vajutada.

(10-10-2012, 09:40 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Ää nüüd pahada, kuid Sa ei ole ju ise remondimees...Icon_rolleyes Ning autode rauapoolest tead üsna vähe...Eusa_think

Seega soovitan soojalt viia auto Lesvenisse (või Horti, kui Sa Imre jüngreid ei usalda) - nemad teavad ja teevad ka korda. Usun, et teenid oma erialal remondiks vajaliku summa kiiresti.Eusa_whistle

Meie võime siin jäädagi Su veakirjelduse peale pakkuma...

Tead ju elektriautode mantrat isegi: arvuti --> diagnostik-->remont-->arvuti. MB puhul siis soovitavalt STAR.

Ega ma ise ei plaanigi teha Big Grin Ma lihtsalt teen alati väikest eeltööd enne, kui töökotta lähen. Ehk siis mis eelarvet vaja on, kui kaua auto ära on ja kui tõsine see on -- ehk kas võib edasi sõita. Momendil on nii, et Indrek rääkis nendest klappidest ning kokkuvõttes on mul üsna hea visuaalne pilt silme ees, kuidas või kus mis midagi metsa paneb. Iseasi, et milline neist.

Aga pilt selge, tänud vastamast. Ma sain jällegi palju uut ja põnevat teada, varsti siis töökotta. Paneb EGRI kinni, klapid välja ning puhtaks. Siis BMW jälle kardavad mind Smile
Sisselaskest kalapid välja annab pisut tunda, madalalt natuke kehvem minek, ainult natuke.
Mul tuli see varras lahti mis sisselaskes siibreid pöörab ja kinnitasin nad kuni kordategemiseni lahtisesse asendisse.