Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: E 420 93a.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Rolzi tungival käsul :lol: (kuigi tema 560 SEC-i tutvustust pole siiani siin tehtud) panen siis oma uue armukese siia üles:

Tegemist siis E 420 93 aasta mudeliga,hetkel võib öelda et just see mida otsitud sai (korralikku kuute pole lihtsalt saada selle raha eest,vähemalt siis V8 sain).Tsiteerides siinseid kohalikke klassikuid: Elu algab 200kw,alla selle on vegeteerimine! :bigsmile:  Laupäeval sai Kuldari ja Lõokesega testimas käidud,liigub nagu 205 kw kohane.Panen ka esmased pildid mis müügikuulutuselt pärit,eks millalgi teeb uued.

Sisu must nahk,enamus lisad (cruis,alumiste põskede soojendus,el.istmed,kliima jne.) Alpine stereo + sama firma kõllid ka boonusena + 16 tolli orig.veljed.Väljalase teeb õuest kuulates vähe mehisemat häält kui tavaliselt,eelmine omanik vahetas umbes katalüsaatori mingi uue universaalse vastu,seest pole küll kuulda.
Eelmine omanik saatis ka meilile auto hooldus ja remondiajaloo alates 19.06.2004,väga hoolikalt täidetud.

P.S. Kui keegi ütleb mis velgedega täpselt tegemist,oleksin tänulik.

[Pilt: e89b87ad719f.jpg]

[Pilt: 82af770b2663.jpg]

[Pilt: 9f0c0bb7e7da.jpg]

[Pilt: bf085c4ae36d.jpg]
mis värk on ?Laki Tuning!aga kus on siis tuntud tuuningu firmad nimed nagu ///AMG Lorinser Brabus!!!!
Eric Kirjutas:mis värk on ?Laki Tuning!aga kus on siis tuntud tuuningu firmad nimed nagu  ///AMG Lorinser Brabus!!!!  

Carlsson pamperid seal installitud ja mina pole seda klepsu sinna pannud,ausalt.:cool2: Õigemini pole auto käeski veel,homme saan kätte.
Aga juba on minu tungival soovil teema ülesse pandud jah? Veljed - AMG monoblock Aero II koopiad neet-styliga? Ära nüüd arva, et olen sulle üles panemise teema võlgu.....
Talv Rolleyes
4,2 Rolleyes
Ainult ASD Rolleyes


Nujahh........
Fun saab Sul olema...:tongue:
martiini Kirjutas:Talv Rolleyes
4,2 Rolleyes
Ainult ASD Rolleyes


Nujahh........
Fun saab Sul olema...:tongue:

Confusedhocked: Mis mõttes? ASD minu teadmist mööda puudub,ASR loomulikult olemas.
Welcome To V8 Team
ja tegidki ära:wow:
Kuradi tige riistapuu ikke UZI
Läheme microlinki parklasse joonele lõuna ajal:biggergrin:

Palju õnne igastahes tõsise relva puhulUZIUZIUZI
Jaa täitsa kena auto...maanteel päris mugav sõita, kuigi äkilisust eriti pole IMO..eks see kinni kõik 2.24:1 pea ülekandes...Kui saladus pole siis kas E500 ost oleks oluliselt kallim olnud?
Igaljuhul edu autoga Confusedmile:
92S500 Kirjutas:Jaa täitsa kena auto...maanteel päris mugav sõita, kuigi äkilisust eriti pole IMO..eks see kinni kõik 2.24:1 pea ülekandes...Kui saladus pole siis kas E500 ost oleks oluliselt kallim olnud?
Igaljuhul edu autoga Confusedmile:

Äkilisust minu jaoks täiesti piisab,kiirendusvõistluste auto polnudki eesmärk (tehas pakub 0-100km/h 7,2s.)

E 500 hoopis teine ooper,nii hinna kui varuosade osas (auto ca 100 kilo kallim,jupid.....)
huhu. täitsa tahaks kõrvale sattuda. ja eks selle järgi mitu autopikkust maha jääks ole näha ka palju mootoris reaalselt ressurssi alles on Smile
Andres Kirjutas:huhu. täitsa tahaks kõrvale sattuda. ja eks selle järgi mitu autopikkust maha jääks ole näha ka palju mootoris reaalselt ressurssi alles on Smile

Ega seda ressurssi palja silmaga ei näe jahh,kuid tundub päris kõva minekuga ja hästi töötav mootor olema.

P.S. Üks mees siin mõni aasta tagasi rääkis,et mis te mingid imelikud we,Mersuga ja kiirendate,see pole ju see auto?!?! Prioriteedid muutunud? :evil::bigsmile:
Üldiselt suuremahulised mootorid ei kaota oma ressursi nii kiiresti nagu väiksemad...eriti käib see igasugu 5 ja 6 liitriste kohta...aga täitsa huvitav oleks küll e420 vs e320. Kui Karli mootor väga heas korras siis arvatavasti 0-100 lähevad teil autod võrdselt või 420 tiba ees...pärast seda peaks 4.2 hakkama suht korralikult eest ära minema...puhas teooria kahjuks, praktika sõltub väga paljudest asjadest...
Karl Kirjutas:
Andres Kirjutas:huhu. täitsa tahaks kõrvale sattuda. ja eks selle järgi mitu autopikkust maha jääks ole näha ka palju mootoris reaalselt ressurssi alles on Smile

Ega seda ressurssi palja silmaga ei näe jahh,kuid tundub päris kõva minekuga ja hästi töötav mootor olema.

P.S. Üks mees siin mõni aasta tagasi rääkis,et mis te mingid imelikud we,Mersuga ja kiirendate,see pole ju see auto?!?! Prioriteedid muutunud? :evil::bigsmile:

kord paari kuu tagant ju võrrelda vast võib. võistlemisest mingitel SR üritustel, striitreissidel vms imeasjadel on teine asi. no linnas ka väga ei soovita.

kunagi ei pidanud käigukastist ka lugu. nüüd olen õnnelik kui koha leian kus vajutada. tallinnas ei saa. maanteel ka suurt mitte. ja niisama üksi sirgjoones mahajäetud alal ka igav.

aga tuleb tõdeda, et väiksed mootorid on muutunud vastikuks ja isegi kui ma linnasõidus üle 2000rpm pöördeid ei lase eriti ja pedaali 1-2cm kaupa tallun, on hoopis teine tunne sõita.
Nonii, välimuselt tundub küll kobe 4, lisadest kindlasti ongi enam-vähem täisvärk ja hind minu teada oli täitsa ok taolise auto kohta. muidugi sellised värviga tuunitud Mercedes-Benz esivõred on mulle allergiat tekitavad juba, kuid eks see omaniku maitse kas jätab või teeb vahetuse. minek võiks täitsa erutav olla, polegi ise E-kerel 4,2-te testida saand. Omal seciga on üldiselt nii, et kõige parem pauk on ilma kickdownita paigalt rebida ja nii kahe käigu jooksul teiste mahajäämist nautida :lol:
A mul üks küsimus ka ikka, kas ka sellel tagaosa on nivool põhinev ve?

Mulle võre meeldib,jätab mustal autol kurja mulje.Tegelikult veel väiksed plaanid esiotsaga........mõistuse piires.....

Nivooamorte pole,minu teada küll mitte,paaki küll kapoti all näha pole.
Tehnilised andmed ka ei paista vastupidist väitma:

VIN WDB1240341C061293
Plant 50
Model E420
Chassis 1240341C061293
Engine 119975 12 014994
Transmission 722366 03 913111
Tyres
Primary MICHELIN
Order 0 3 217 06883
Lights BOSCH
Wiper BOSCH
Cab 00000
Delivery date 26.10.93
Dealer Frankfurt branch (217)
Interior leather black or anthracite (261)
Paint
199 metallic blue-black (с 01.01.1983)
Options
038 Unknown code
240 outside temperature indicator (с 01.03.1982)

260 elimination of model designation on rear lid (с 01.05.1968)

281 trunk set, (280 SL)
steering wheel with sports design (390 mm dia.) and gearshift lever in leather trim (с 01.05.1990)
steering wheel (390 mm) with sports design (с 01.03.1989)

412 electric sliding roof with tilting device (с 01.07.1983)

471 acceleration skid control (ASR) (с 01.07.1984)

512 radio Becker Europa cassette
radio MB Special with traffic news decoder (VK), with RDS (с 01.07.1992)

531 automatic antenna (с 01.01.1963)

543 sun visor with vanity mirror, illuminated, left and right (с 01.11.1978)

551 anti-theft warning system (с 01.11.1978 по 31.03.1998)

570 folding armrest front w202/210 stowage box front with armrest (с 01.04.1970)
front folding armrest w202 - housing at front with armrest

580 air conditioner/Tempmatic (с 01.11.1982)

593 heat-insulating glass, all-around, heated rear window pane (single-sheet safety glass), band filter
green heat-insulating glass all round, heated rear window, single pane safety glass - tinted strip (с 01.01.1972)

600 headlamp wiper/washer (с 01.08.1971)

620 emission control system
vehicles with catalyst technique (с 01.03.1985)

859 model update ii (с 01.01.1978)

873 seat heater for left and right front seats (с 01.02.1984)

884 trunk lid additional locking mechanism (hzs) (с 01.10.1989)

Marekiga sai vaatamata ¤%/&¤ ilmale täna ka veidi pilte klõpsitud,suurimad tänud selle eest! :cool2::cool2::cool2:

Sisupildid......läksid meil mõlemal meelest ära teha..... :bigsmile:

[Pilt: 0982cc40416b.jpg]


KLIKKA PILDIL!!!!!!!
Väga kena Mercedes-Benz. Minule meeldib kere värvi võre. Ja eriti meeldib, et autot liigutab V8 mootor. Tagastange on väga küüraklik.
Muretuid kilomeetreid.
Mõlemad stanged Carlssoni rida.Esimene tundub tavaline olema,alla nagu lisatud spoila ainult.Tagumine täiesti teine ja see meeldib eriti mulle.
Vinge massin!!!!! Kle juhi uks tundub kuidagi kummaliselt ees istuma?
Ps. Pagasniku kroom võiks ka siis must olla juba! :hump:
Lehti: 1 2