Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: E 420 93a.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Sulo Kirjutas:Vinge massin!!!!! Kle juhi uks tundub kuidagi kummaliselt ees istuma?
Ps. Pagasniku kroom võiks ka siis must olla juba!  :hump:

Ei ole nagu aru saanud,et juhiuks kummaliselt ette istub,meibi pilt petab.

Tagaluugi kroom must? Hmmmm,isegi mõtlesin korra juba,kuid....siis peaks täitsa kroomivabaks tegema auto,siis oleks mingi jume asjal.
Nõustun eelpool kõnelejatega, tõesti väga vinge wsadakaksgendneli. Hea ost! [Pilt: beer.gif]
Ple küll kuus aga nuh ühe nurga alt oli täitsa kena:lol::evil:
kuld Kirjutas:Ple küll kuus aga nuh ühe nurga alt oli täitsa kena:lol::evil:

Ära krt ilgu,tead ju isegi mis seis turul korralike kuutega on,sa ostsid ju viimase "pandava" ära.:lol:
Karl Kirjutas:
kuld Kirjutas:Ple küll kuus aga nuh ühe nurga alt oli täitsa kena:lol::evil:

Ära krt ilgu,tead ju isegi mis seis turul korralike kuutega on,sa ostsid ju viimase "pandava" ära.:lol:


:tongue::bigsmile:
Täna sai siis autot talveks ettevalmistades (special thänks Markko,eriti kapsli eest) paar sisu pilti ka tehtud,udune küll natuke.....

[Pilt: 6d74df58b5c4.jpg]

[Pilt: 22042655baa8.jpg]

"Südamest" kahh üks pilt:

[Pilt: 770a43179df7.jpg]


Õhtul kui kanakari sai viidud Maksimarketisse shoppama, läks meespere (mina ja koer) kohe kõrvalasuva Saurixi kardikeskuse tühja suurde parkasse talvekumme testima, päris fun oli. ASR ja ABS ragistas usinasti ja sai loodetavasti mingi ettekujutuse talvesõiduks.Huvitav tähelepanek:kui lumeketi lüliti sisse lülitasin siis piruett oli garanteeritud, ASR küll põles, kuid ei jõudnud vist nii kiirelt reageerida.  


Karl Kirjutas:Huvitav tähelepanek:kui lumeketi lüliti sisse lülitasin siis piruett oli garanteeritud, ASR küll põles, kuid ei jõudnud vist nii kiirelt reageerida.
nii see ju peabki olema, muidu istuks kettidega kohe kinni...
marek Kirjutas:
Karl Kirjutas:Huvitav tähelepanek:kui lumeketi lüliti sisse lülitasin siis piruett oli garanteeritud, ASR küll põles, kuid ei jõudnud vist nii kiirelt reageerida.  
nii see ju peabki olema, muidu istuks kettidega kohe kinni...

Täiesti arusaadav,kuid "kuuega" see nii järsk muutus ei olnud.
minul ei tee isegi suvekummiga piruetti. kui lumekett sees, siis laseb veidi järgi, kui90' nurga juures tõmbab sirgeks. kusjuures isegi üllatunud, et ta niivõrd hästi suudab külglibisemist peatada.
Andres Kirjutas:minul ei tee isegi suvekummiga piruetti. kui lumekett sees, siis laseb veidi järgi, kui90' nurga juures tõmbab sirgeks. kusjuures isegi üllatunud, et ta niivõrd hästi suudab külglibisemist peatada.

Oled sa selles ikka päris kindel? Ma hästi ei usu seda isegi suvekummi juttu,ehk sõltub kohast kus proovida (teekattest).Kui tuled näitad selle kiilaka peal nagu Saurixi juures on,siis usun seda suvekummi juttu.Confusedilly:
olen üritanud paar korda libedal ringi keerata (kitsas tänav, sant muidu manööverdada. no ei ole saanud 180. teoreetiliselt on see võimalik. Kunagi ammu-ammu sai suvekummigagi proovitud. aga siis tuleb seistes käimakang 2 peale vedada, rooli risti ja lapats põhja vajutada. niisama libedal rooli keerates ja nt pool käiku gaasi andes ei lähe kuskile. eelmine tali olin tegelikult suht õnnetu, et üheski kurvis ei saanud normaalselt libistada. e220 disla ja c180-ga ikka käisin aegajalt platsil kätt harjutamas, eelmine talv piisas ühest korrast veendumaks, et "normaalselt" liikudes ei saa mingit külglibisemist tekitada. ainult veidi paremini keerab kui kurvis järsult gaasi anda. muud eimidagi

aga seal vist pole erilist vahet. ASR = 2wd. ASRi ja LSD-ta o 1WD. Loogika ütleb, et 2 on parem kui üks ja minek on nii ehk naa parem. Seda siis sirgjoones ja libisemata.
Andres Kirjutas:minul ei tee isegi suvekummiga piruetti. kui lumekett sees, siis laseb veidi järgi, kui90' nurga juures tõmbab sirgeks. kusjuures isegi üllatunud, et ta niivõrd hästi suudab külglibisemist peatada.

krt ise ka ei tahaks hästi uskuda seda suverehvi juttu, ma olen saand ASR-ga kuival asfaltil 90`pealt ilusti sirgeks niiet oma paar sekki ikka viliseb all, aga üldiselt kohapeal sõidusuuna muutmine vastaspidiseks on täitsa teostatav ka ASR-ga, kuigi ega ta eriti sujuv nüüd ei ole Confusedmash:
ahjaa, Karl, väga atraktiivne sisu! mäletan kui kupee otsingute ajal pakuti täispauk E 500-t Saksast, lõi põlvist nõrgaks küll kui kapotti kergitati, päris vinge kui 4-l selline aparatuur sealt vastu vahib :cool2:
ajame siis kunagi joonele ka ikka :bigsmile:
ralak Kirjutas:ahjaa, Karl, väga atraktiivne sisu! mäletan kui kupee otsingute ajal pakuti täispauk E 500-t Saksast, lõi põlvist nõrgaks küll kui kapotti kergitati, päris vinge kui 4-l selline aparatuur sealt vastu vahib :cool2:
ajame siis kunagi joonele ka ikka :bigsmile:

E 500 las jääb märgadeks unenägudeks esialgu....... :hump: Oijahh.....
päris kena aparaat...mulle ka just meeldib kui esivõre on must, erit veel sama värvi autol.
Väga norm masin.
Väike OT: kas sellele 420-le istub ka 15tolli velg või läheb vastu pidureid?

Edit: sellele mudelile ja 294mm läbimõõduga kettastele siis
python Kirjutas:Väga norm masin.
Väike OT: kas sellele 420-le istub ka 15tolli velg või läheb vastu pidureid?

Edit: sellele mudelile ja 294mm läbimõõduga kettastele siis

Ei lähe 15 alla.
Karl Kirjutas:
ralak Kirjutas:ahjaa, Karl, väga atraktiivne sisu! mäletan kui kupee otsingute ajal pakuti täispauk E 500-t Saksast, lõi põlvist nõrgaks küll kui kapotti kergitati, päris vinge kui 4-l selline aparatuur sealt vastu vahib :cool2:
ajame siis kunagi joonele ka ikka :bigsmile:

E 500 las jääb märgadeks unenägudeks esialgu....... :hump: Oijahh.....

Ehh :biggergrin::biggergrin:
Muuseas, mobile.de-s on üks E60 '94 kah müügis, kellegil pole huvi? Hind on tagasihoidlikud 42 900.- Eur...
See auto sõidab nüüd Lääne-Virumaa teedel mu venna p...se all,teema lukku! Rolleyes
Lehti: 1 2