Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Kaubalift vol. 1, ehk minu MB E 220 T -95
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Niisiis müüsin oma vanad autod maha kõik peale Vito ja ostsin lifti.

Mootor: 2.2
Võimsus: 110 KW
Keretüüp: Universaal S124
Aastaarv: 1995
Pikkus: 4765
Mass: 1470/2120
Värvus: hõbedane metalilk
Lisavarustus: 2x el.aken, automaat, must tekstiilsisu (ei ole Paul Keres edition!), ABS, 2x turvapadi, el. antenn, el. luuk, istmesoojendused.

VIN WDB1240821F317381
Model 220 TE / E 220
Chassis 1240821F317381
Engine 111960 12 086988
Transmission 722428 03 723242
Order 0 5 297 99225
Heating 0529102030
Lights HELLA
Wiper BOSCH
Cab 00000
Delivery date 06.03.95
Dealer company employees / MBAG (297)
Interior (cloth) fabric black+anthracite+graphite (001)
Paint
744 brilliant silver metallic (
Kena kaubalift,piltidelt nähtud.Ja hõbedasele sobib jahh quantum nagu rusikas silmaauku.:cool2:
Kahju sellest 116-st, niigi teisi meil rohkem pole...
Loodan, et Sa nüüd Karli jälgedes ei sammu, et S-klassid E-vastu vahetada aga siis tundub, et ikka ei olnud päris see, mis hing ihaldab Confusedilly:
ralak Kirjutas:Kahju sellest 116-st, niigi teisi meil rohkem pole...
Loodan, et Sa nüüd Karli jälgedes ei sammu, et S-klassid E-vastu vahetada aga siis tundub, et ikka ei olnud päris see, mis hing ihaldab Confusedilly:

No, õnneks läks 116 heasse peresse ja loodan,et ka klubiüritustel saab seda näha edaspidi. Mina sellega ju ühelegi üritusele ei jõudnud Sad
Minuarust ei karju see auto mingi kile järele. On ju loomupoolest tooniga klaasid juba, heleda auto puhul annab see niisamagi efekti.

minu 2 kopsi.
ei taha peale tükkiv olla...mul pakkuda valuvelg 15" koos uue lamell reffiga
jansa Kirjutas:Minuarust ei karju see auto mingi kile järele. On ju loomupoolest tooniga klaasid juba, heleda auto puhul annab see niisamagi efekti.

minu 2 kopsi.

Jah, tegelikult täna vaatasin ise kah seda, et ilmtingimata ei ole vaja toonkile, seda enam, et ma tegelikult nagu toonkile vastane suhteliselt (va Vito, kuna see akvaariumina lihtsalt kole).
Eks see maitseasi,kuid minuarust kaubalift ka oma suure klaasipinnaga suht akvaarium.Ja narkaritel pole ka vaja vahtida mida sa parasjagu taga vead või istmele oled unustanud.
Väga ilus Mercedes-Benz. Mingi 17"-18" monoblock võiks all olla, siis oleks veelgi kobedam. Mis aastani 124 T versioone tehti?
Väga tume(must) toon sellele autole minu arvates küll ei sobi. Üldse hõbedastele täistume toon ei sobi.
hents99 Kirjutas:Väga ilus Mercedes-Benz. Mingi 17"-18" monoblock võiks all olla, siis oleks veelgi kobedam. Mis aastani 124 T versioone tehti?
Väga tume(must) toon sellele autole minu arvates küll ei sobi. Üldse hõbedastele täistume toon ei sobi.

Loomulikult ei sobi,keegi pole soovitanudki.:cool2:
Aga eks omanik ise teab ju mis teeb,tema auto.
karliga nõus, täiega vajab täisring kilet ja velge... Smile kus sisu pildid on? plastring võiks ka kere värvi olla... IMO
Krt küll, te ikka ei oska originaalis ilu näha - originaalset ilu...
Ei kisa see midagi toonklaasi järgi, hallil autol väga OK läbipaistev klaas. Veljed - kas orig. velg või Monoblock II, kuid ennem juba orig. kilp kui mõni muu lambivelg...IMO...IMO...IMO...Aga kena auto..ja kindalsti praktiline ka nüüd...
ei ütleks ka et toon tähtis oleks. pigem norm orig/amg velg ja mb-le vastav tehnoseisukord kui toonkile ja värvituuningSmile ilus auto ju.
hmm...
BRC -s oli selline hiljuti müügis. Helistasin. Vastati, et tuli mingi tüüp, ladus sularaha letti ja viis minema. Isegi pesta ei jõutud...  :biggrin:
kriipc Kirjutas:hmm...
BRC -s oli selline hiljuti müügis. Helistasin. Vastati, et tuli mingi tüüp, ladus sularaha letti ja viis minema. Isegi pesta ei jõutud... :biggrin:

Nii ta oli jahh, a pestud oli küll Rolleyes
Pane sama kile mis minu S202 oli! Supper tulem!
Ps. Sul on ju 17" ILUSAD VELJED KA OLEMAS:hump:
peaks mainima et olen saksas paar korda sellist ///AMG varianti näind, peaks mainima et kena oli..edu sulle..
sm. Tihhonovi ja Tauno Mõtsa jutust sain inspiratsiooni... 1995 aasta auto ei kuulu hetkel kohe kuidagi vanatehnika hulka, eks seetõttu olen isegi mõelnud nii müügile, kui kristalltuledele jne, kuid mida hetk edasi, seda rohkem tundub, et võiks ju hoida seda originaalseisukorda ja parandada ka mõned aja ja kasutamise tõttu tekkinud vead. Et kui peaks seda autot kaua.

Jah, loomulikult olen tehnilist seisukorda hoidnud nii, kuidas vähegi võimalik, alati vahetanud, mida vaja. Väike loetelu ka: nivootorud, piduriklotsid, pidurimagistralid, rattalaagrid, veepump ja rihmapinguti ning rihm, gardaanimuhvid. Täna vahetati ka bensiinitorud põhja all. Peale gardaanimuhvide (FEBI) ning rattalaagrite (Imre pani mingid ???!!!), on kõik asendatud osad olnud originaalid. Kohe-kohe vaja vahetada ka rooliots, vahetan vist kõik korraga, saavad ilmselt olema LMI omad. Vähemalt üks tagumine rattalaager on vaja jälle vahetada, küllap varsti ka teine. Huvitav, miks Imre mulle sellised jamad pani sinna, ta isegi ei küsinud, mida panna, vaid kohe mingid... No, nüüd käin niikuinii Keila MB Autokeskuses, kuna Imre kolis minu seisukohalt maailma otsa.  

Kere ja varustus vajavad ka tähelepanu: Esistange kaitseliistu otsa tagurdas üks Audi ja tagastange kaitseliistuga sain ise hakkama (häbi-häbi). Parema esitiiva ning kapoti on ilmselt eelmine eestlasest omanik kuskile otsa ajanud, kuna need on ilmse(lege)lt b-kat ja seega ei istu kõige paremini. Õnneks väga hull ka pole. Vasakus tiivas on auk, teate küll, kus. Seega esitiivad ja kapoti peaks välja vahetama heade kasutatud originaalide või uute vastu. Tagaluugi servo ja kojamees lõpetasid ükspäev lihtsalt töö... mis arvate, kas põhjust kahtlustada murdunud juhtmeid?

Üldiselt vist päris ok seis 292000 km sõitnud igapäeva kasutuses oleva auto kohta.

Panen siia väikese "vaja teha" nimekirja ka, eks siis ole näha, kuidas areneb.

esistange keskmine kaitseliist
esistange pukseerimisluuk
tagastange keskmine kaitseliist
esitiivad
kapott
tagaluugi servo
tagumine kojamees
rattalaagrid
rooliotsad
õli ja filter

Pilti ka:[attachment=3756]
Lehti: 1 2