Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: MB 230CE 1989 - ktmduke
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5
Tervitus!
Sai kuuldud et naise sugulasel kupee müüa ja hea hinnaga ja saigi lõpuks ära võetud kuna pakkumine oli väga hea Smile
Auto seisis 2 aastat puuall aga õnneks asfaldi peal.Sai siis kohale mindud kohe oli aru saada et autot on muugitud ja üritatud ärandada kuna ukselukkud ja süütelukk oli puru,Aa aku oli ka tühi.Sisu oli hallitama läinud.Kapoti alt oli nii palju et klapikambri tihend lasi läbi.Esitiib oli lööki saanud,suunatuli katki,Lanseron vigastada saanud.See selleks.Sai siis teine aku peale visatud ja 5 liitrit 98 peale.Elekter kõik toimis ilusti tuled kõik töötasid,Sai siis käima proovitud,Algul ei tahtnud minna kuna küte oli alla vajunud,sai siis kuus korda üle pumbatud süüte mängimisega,Ja peale seda hakkas vedu võtma ja pikapeale läks käima.Tagant ajas valget hirmsasti välja ei tea kas kondents vms.Mootor klõbises algul eitea kas hüdrotõukurid või midagi oli kinni.Mootor töötas ilusti ja ei longanud.Kui temperatuur läks 60 peale siis sai esimene proovi sõit tehtud.Käigud läksid ilusti sisse ja vahetas väga sujuvalt nii nagu peaks.Sai tiirutatud mingi aja siis kadus ka valge piimaaur tagant.Minek oli väga hea automaadi kohta.Sai siis kruusateele mindud kus olid augud ja suured lohud.Esmamulje tundus hea kuna amordid töötasid ilusti ja ei kolisenud.Tagasi tulles hakkas esisillas kolisema midagi (sarniir või rooliots) selge see.Aa unustasin mainida et ka esiklaas oli katki.
Niisiis saigi mindud pabereid vormistama.Auto viimane üv oli 2010 10.Aastal 2009 tehti esmane registreerimine.
Kere seisuga on nii et roostet oli tagumistes tiiva äärtes,Kõrvalistuja tiib mis oli avarii saand,Ja kapotinurk,Rohkem ei leidnud.
Ja saigi siis hakkatud Harju koselt sõitma võru poole.Üv polnud aga kindlustus sai tehtud vähemalt.Tee peale ei jätnud ja sai muretult Võru poole sõidetud.
Kirjutas siis auto andmeid kah.


Mootor: 2.3 97kw KAT.
Käigukast:Automaat.
Uksi:3.
Aasta:1989.
Värv:Helesinine met.
Läbisõit.131500 ei usu et õige.

Autol suuri lisasid pole.Kõik käib manuaalselt,
Sisu on tal hele kaltsukas mis on suht hästi säilinud.
[Pilt: P120512_1824_02_.jpg]
[Pilt: P120512_1823_01_.jpg]
Vabandan pildi kvaliteedi eest.
[Pilt: P270612_2214_01_.jpg]

Varsti tulevad uued pildid.

Hetke seisuga vaja vahetada:Süütelukk(kui kellegil leidub antke teada) Esiklaas(olemas) Jagaja kaan ja rootor.Esitiib.Ukselukkud.
Ilus klassika! Tee ikka see tiib korda ja pane originaal veljed! Rolleyes
P.S Mis käetugi seal ees on? Eusa_eh
Palju küted võtab?

Edu masinaga! Thumbsup
Mike22
(03-07-2012, 08:56 AM)Mike22 Kirjutas: [ -> ]Ilus klassika! Tee ikka see tiib korda ja pane originaal veljed! Rolleyes
P.S Mis käetugi seal ees on? Eusa_eh
Palju küted võtab?

Edu masinaga! Thumbsup
Mike22


Käe tugi on mingi ise leiutatud sinna.
Kütte kulu ei tea kuna odomeeter ei toimi.Harju koselt sain 25 liitriga hakkama et võrru jõuda.
Edu läheb ikka vajaSmile
Tervitus jälle!
MUl on üks suur mure täna panin siis auto käima üle pika aja ja sõitsin mingi 500m ja siis hakkas kuskilt mingi kägin.
Panin siis neutraali peale siis oli tasa aga kui R peale panin siis hakkas uuesti.
Käike vahetab ilusti.
D peal polnud nii tugevat käginat.
Help help!!!!Confused
Teades ainult algtõdesid autodest siis loogika ütleb et kardaaniga seoses midagi? Neutraali peal kardaan ringi ju ei käi, aga nagu käigud sisse panid siis hakkas kägin peale. Vbl on viga seal kuskil?
Alustaks õlitasemest kastis, reduktoris. Kardaaniga seoses kardaani vahepuka laager.
Kontrollisin töötava mootoriga kasti õli.
Õli oli ilus puhas.Ei oskagi peale hakkata enam millegiga et teada saada mis ja kuidas see tekib.
Käigu paned sisse siis mingeid pauke ei käi kuskil.
Külma mootoriga pole seda heli seal aga kui soojaks saab siis hakkab jälle.
Sõidu ajal seda ei kuule muidugi.SadSad
Ega pole kõige targem kah ja see mul teine auto alles.
[Pilt: P150712_2034.jpg]
Sai Siis vahepeal vahetatud esiklaasi ja nüüd ootan uut jagaja kaant,rootorit,küünlaid ja küünla juhtmeid.
Külmalt käivitub väga halvastiSad
[Pilt: P150712_2022_01_.jpg]
Küsimus selline näppisin maki juhtmeid ja lõi natuke särakat.Peale seda ei tööta enam Keskonsoolis valgus ja käikude tuledel kahSad
Milles võib asi olla??
(20-07-2012, 10:28 PM)ktmduke Kirjutas: [ -> ]Küsimus selline näppisin maki juhtmeid ja lõi natuke särakat.Peale seda ei tööta enam Keskonsoolis valgus ja käikude tuledel kahSad
Milles võib asi olla??

Kaitsme lõi läbi vast, vaata kaitsmekarp üle.
Nii tere jälle siis!
Täiendan seda teemat jälle natukeBig Grin
Vahepeal sai siis ostetud 15r valuvelg ja sai vahetatud jagajakaan,Rootor,Küünlad nüüd käivitub ideaalselt.Aga külmalt nagu ei saaks korralikult kütet peale ei taha pöörde hästi minna.
Esiklaasi pole ikka jõudnud ette panna ja nimelt olen hädas ikka keskkonsooli tuledegaSad Kaitsmed vaatasin üle kõik oli nagu korras vb mõjutab see kah et oksudeerunud.
Lisan siis ka paar pilti.
[Pilt: P030812_1931_01_.jpg]
[Pilt: P030812_1930_01_.jpg]
[Pilt: P030812_2055.jpg]
[Pilt: P030812_2056_02_.jpg]
[Pilt: P030812_2046_03_.jpg]
Samas iga velg on 3 poldiga kinni kuna rohkem ei saand polte.
Äkki on kellegil võrus 8 valuvelje poltiSmile
Kaitsmetega on naljakas lugu vahepeal. Põleb läbi, aga põleb kuskilt altpoolt ja ei olegi näha. Oksüdeerumises võib ka asi olla, endalgi olnud.
(05-08-2012, 11:51 AM)ktmduke Kirjutas: [ -> ]ja nimelt olen hädas ikka keskkonsooli tuledegaSad Kaitsmed vaatasin üle kõik oli nagu korras vb mõjutab see kah et oksudeerunud.


Keskkonsooli tulede kaitse on spido taga. Siin foorumis juba oma paar tuhat korda jahutud teema....

P.S. Bosch tüüpi kaitse, mida MB W124-jal kasutab, ei saa läbi põleda "altpoolt", sest seal all polegi midagi...Eusa_wallEusa_wallEusa_wall
Pealegi on kaitsmekarp kummitihenditega isoleeritud, seega oksüdeerumine on suht välistatud, kui just keegi tark midagi näppinud ei ole.

[Pilt: Electrical_fuse__Bosch_type.png]

Minu keskonsooli tuled läksid põlema peale kaitsme vahetust ja see asus ikka kaitsekarbis.

PS!!!! Keegi ei rääkind tagaküljest midagi, rääkisin ikkagi alumisest servast.
(05-08-2012, 03:06 PM)jegesmesh Kirjutas: [ -> ]Minu keskonsooli tuled läksid põlema peale kaitsme vahetust ja see asus ikka kaitsekarbis.

W124-jal lisati see punane kaitse spidomeetrisse alates jaanuar 1986 ja uuemad...

Mina ei tea, mis aasta auto sul on.

Kui on uuem kui mainitud kuupäev, aga auto ise on oskamatult ümber ehitatud (loe: näpitud), siis see teema on samuti meie autoelektroonika lühikursuse tunnis juba läbi võetud.
Palun tutvuda varasemate konspektidega ja MB elektriskeemidega....Eusa_whistle

Antud juhul lähtusin teemaaalgataja auto aastaarvust 1989 ja oletusest, et naise sugulane elektrit ümber pole ehitanud...

P.S. Alumises servas on kaitsmekarbis vaid juhtmed, milledele on külge pigistatud (ja pigistused üle joodetud!!!) juhtmeotsikud, mis omakorda on M4 poldi, seibi ja vedruseibiga messingist kaitsmekinga otsa külge kõvasti kinni kruvitud; seega läbipõlengu oht sealkandis on MB inseneride poolt minimaliseeritud.

Jaaaa tuttav auto Eusa_angel
Kas pildid petavad või vasakpoolne esimene ratas ongi metsikult koopast väljas võrreldes teistega?
(05-08-2012, 06:11 PM)Werewolf Kirjutas: [ -> ]Kas pildid petavad või vasakpoolne esimene ratas ongi metsikult koopast väljas võrreldes teistega?

Just lasin tungi alla siis jääb algul jahBig Grin
(05-08-2012, 05:36 PM)kuulsus Kirjutas: [ -> ]Jaaaa tuttav auto Eusa_angel

Räägi lähemaltEusa_angel
(05-08-2012, 01:58 PM)jegesmesh Kirjutas: [ -> ]Kaitsmetega on naljakas lugu vahepeal. Põleb läbi, aga põleb kuskilt altpoolt ja ei olegi näha. Oksüdeerumises võib ka asi olla, endalgi olnud.

TäpseltEusa_angel
Täna sõitsin garaasi vahel ja tekkis mingi imelik heliSad
Ühesõnaga 2.3 ei kõlba Peni Per**e kah.
Enam pole nii jõuline kah nagu varem.
Hakkas olema peale jagaja,küünalde,rootori vahetamist.
See auto seisis enamus ajast.Probleeme tal oli juba siis.Selle ridaka juures kus sa teda ostmas/vaatamas käisid, seisis juba üle poole aasta.Eks ta sai siin kõvasti vatti ka.
Lehti: 1 2 3 4 5