Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: MB 230CE 1989 - ktmduke
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5
Kui ükskord suure rahakoti saab siis tuleb diisel vahele või uus 2.3.
Auto eelmine omanik rääkis jah et sellega tempe tehtud.
Ja tühjaks varastatud.
(05-08-2012, 03:31 PM)stihl Kirjutas: [ -> ]
(05-08-2012, 03:06 PM)jegesmesh Kirjutas: [ -> ]Minu keskonsooli tuled läksid põlema peale kaitsme vahetust ja see asus ikka kaitsekarbis.

W124-jal lisati see punane kaitse spidomeetrisse alates jaanuar 1986 ja uuemad...

Mina ei tea, mis aasta auto sul on.

Kui on uuem kui mainitud kuupäev, aga auto ise on oskamatult ümber ehitatud (loe: näpitud), siis see teema on samuti meie autoelektroonika lühikursuse tunnis juba läbi võetud.
Palun tutvuda varasemate konspektidega ja MB elektriskeemidega....Eusa_whistle

Antud juhul lähtusin teemaaalgataja auto aastaarvust 1989 ja oletusest, et naise sugulane elektrit ümber pole ehitanud...

P.S. Alumises servas on kaitsmekarbis vaid juhtmed, milledele on külge pigistatud (ja pigistused üle joodetud!!!) juhtmeotsikud, mis omakorda on M4 poldi, seibi ja vedruseibiga messingist kaitsmekinga otsa külge kõvasti kinni kruvitud; seega läbipõlengu oht sealkandis on MB inseneride poolt minimaliseeritud.

P.S. Ei mõista miks neist juhtmetest räägid? Jutt oli kaitsmetest.Eusa_wallEusa_wallEusa_wallEusa_wall
(07-08-2012, 11:59 AM)jegesmesh Kirjutas: [ -> ]...
P.S. Ei mõista miks neist juhtmetest räägid? Jutt oli kaitsmetest.Eusa_wallEusa_wallEusa_wallEusa_wall

Kaitsme ainus läbipõlemise koht on keskel. All võib oksüdeerumine "ära süüa" kaitsmepulga metallkübara. See pole läbipõlemine ülekoormuse tõttu, vaid hooldamata auto "rõõm". Nii palju võiks ikka osata vahet teha.

Veel on "all" juhtmed (tegelikult on ka "üleval", kuna enamus kaitsmeid on ahelas "vahel" ja ahel käib vaid kaitsmekarbist läbi). Need võivad ka teoorias katkeda.

Stihl, pane edasi. Mulle Su stiil meeldibWink Eusa_dance
Kurdan teile oma muret.Nimelt sai vahetatud mul Jagaja kaan,Küünlad,rootor.
Peale seda tekkis imelik heli mootorisse mis hakkab alles siis kui gaasi põhjapoole vajutada aga varem seda polnud.Nagu pläriseks siuke jube hääl.
Minek pole ka see enam ja käivitub külmalt ikka halvasti algul käivitad siis on 3 silindrit ja 5 sekundi pärast tuleb alles 4 taha.CO ka teine kuidagi Sad
Kas viga võib olla selles et süüde vale olla?
Olen murest murtudSadSad
Juhtmed kaanel on ikka õiges järjekorras? Olen ise korduvalt "raudpoltkindlasti" õigesti pannud, kuid hiljem pidanud siiski midagi ringi tõstma. Tõsi, siis ei peaks puuduvad silindrid üldse järgi tulema.

Või ei ole mõni juhe korralikult pesas. Või on praak. Ka küünal võib olla vigane. Või küünla külgelektrood juhmkäsitsemise tõttu paindunud nii, et sädevahe on vale. Või pole kaas korralikult peal - põhjusi võib palju olla.

Süüde ise ei saa paigast minna (kui just jagurit maha ei võtnud...).
Ja kas sellest võib võõras heli tulla kui gaasi rohkem vajutada?
Jagaja sai vahetatud.
Aga jah nüüd ma lähen vaatan uuesti võtan küünlad maha.
Alusta selguse mõttes survete mõõtmisega mootoris et välistada iseteadju mis.
Kui peale uute detailide paigutust ilmnes probleem ja kahtlustad "uute detailide" viga, siis lihtsa diagnoosi annab järjest vanu detaile tagasi panna ja vaadata kas/mis muutub. Lihtne loogiline ja maksab vaid aega. Ei tee paha mõne vussuga töötamise ajal pihustid üle lasta, siis kohe selge kas võtab kusagilt lisaõhku (loomulikult ka pritsepea alune kumm).
Oh neid "suur mure ke-jetronic" teemasid on veeb täis->otsing.
Murelaps leitud.
Viga oli jagaja kaanes mis võis olla defekdiga nüüd vana kaan peal ja asi hää.
Küsin, et mis firma jagajakaas defektiga oli?

Ma ütleks, sa pole ainuke, kes on heas usus uue jagajakaane ja rootori autole ostnud ja selle peale veendunud, et vana originaal oli ikka korralik toode.

Tauno
Aga pärast vaatan ja siis annan teada mis firmaSmile
Nii sai täna ostetud uus esitiib ja puitkonsool salongi.
Muide hakkasime esiklaasi paigaldama ja tuli välja et w124 sedaani esiklaas ei sobiSad
Kui kellegil soovi siis vahetaks selle kupee klaasi vastu!
hmm... miks sa üldse sedaani esiklaasi peale oled välja läinud? Kas said kusagilt niisama, odavalt või ostsid täitsa uue? Igatahes kui nüüd kupeele ja sedaanile otsa vaadata on päris selge katuste kõrguse vahe Eusa_naughty
Aga see selleks, igatahes w124 kupee uus esiklaas on suhteliselt odav, umbes kaks aastat tagasi maksis ta koos paigaldusega 2000- eek.
Aga jõudu ja jaksu autoga. Lisaks kui sul mõnda 2.3 mootori jubinat vaja peaks olema võid ka minuga ühendust võtta, mul seisab üks 2.3 mootor garaažis ja sellel on näiteks tutikas veepump jne...

Ermo.
Klaasi ma ostsin 30 euroga ja ma küsisin isegi mõnelt inimeselt kas sobib sedaani oma või ei siis mulle vastati jaatavaltBig Grin
Aga jõudu läheb vaja ja mootori osapealt jätan kindlasti meeldeSmile
Tere jälle siis!
Sai garaasis käidud ja tuli välja et on asju kaduma läinud ja auto vedeles õnnetult garaasi ees uks pärani lahti salong uputas vihmast esituli puruks suund läind tulealune liist puru.See selleks
see jutt ei kuulu siia alla aga jagan ka teiega seda loodan et te ei pahanda.Ööl vastu reedet 24 august VARASTATI VÕRUMAAL ROOSI TÄNAVA GARAASIST REVO MÄKKETÕUSU RATAS,KIIVER HÕBEDANE NOKK KIIVRITAGA REVO,SENCO ÕHKKOMPRESSOR,LEHTVÕTMED,LÕHUTUD KA REVO AUTOT. RATTAL ON KIRJAS REVO NIMI. KEEGI NÄEB/KUULEB MIDAGI, ANDA PALUN KOHESELT TEADA! IGASUGUNE INFO !
Ühesõnaga leidub igalpool kadedaid inimesi.Tullakse võetakse minult hobi ära olen ise 17 vana ja olen väga vaeva näinud et seda mersut osta ja selle mäkketõusu hobiga tegelda aga pole parata midagiSad
saan siis jälle juurde tööd auto juures.Lisan ka mõne pildi.
[Pilt: P240812_1929.jpg]
[Pilt: P240812_1930.jpg]
[Pilt: 533446_393615427357337_1201625822_n.jpg]

Antke andeks et tsiklist postitasin pildi.
Tervitusega Revo!
kurb lugu sinu asjadega, loodan et väga jalgu alt ei löönud.
Mul jäi sinu esimestest postidest silma see käetoe jutt. See, mida sa isearetatuks nimetad... Kas see on selline spoonitud puust karp, millel pool kaant hingedel avaneb? Sel juhul pole sugugi isearetusega tegemist. Kui sa sellest ise eriti lugu pidada ei plaani, siis ma olen valmis seda sult ära ostma. Selle Mercedes-Benz käetoekarbi hinged on juba ise selline "Meisterstück", et tasub kollektsioneerimist. Tänapäeval ilmselt ei vaevuta selliseid disainima enam.

terv
Hanno

Tõesti kurb lugu käetuge ei soovi müüa aga nursi mersulammutusest võid küll uurida.


(25-08-2012, 10:30 PM)ktmduke Kirjutas: [ -> ]Tõesti kurb lugu käetuge ei soovi müüa aga nursi mersulammutusest võid küll uurida.

tänan soovitamast, ega mul teda vaja pole. Pakkusin lihtsalt, et päästa teda ekslikult ahjukütteks sattumast.
Oh need vargad.. teevad mind kurjaks Angry
Hoolitsed hoolitsed auto eest südamega ja ühel päeval mingi loll tuleb ja rikub kõik maha Angry
Ja mis ta sellest kiivrist või suunatulest saab nüüd? Eusa_wall
Igaljuhul edu mersuga ja loodan, et saad auto kiiresti korda Nod
Nuh õnneks polnud kahjustused suured autol aga tulekinnitus oli katki ja tule leidsin teise sisse murtud garaasistSad
Ma arvan et keegi oma inimene tegi ja teadis mis vara mul seal garaasis on.Ühe valuvelje leidsin ka kuskilt põõsast.

Palju tühikäigul õlisuve peab olema?
Lehti: 1 2 3 4 5