Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Mercedes-Benz E250 DIESEL, 1996 (FACELIFT), S124 OM605 83kW 2.5 R5 20V - nostromo
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4
Eks ta ligikaudu 190g ole. Sellest teadmisest piisab-tänud.
(18-04-2023, 01:13 PM)Rolz Kirjutas: [ -> ]
(18-04-2023, 12:45 PM)dinowalk Kirjutas: [ -> ]
(18-04-2023, 12:27 PM)nostromo Kirjutas: [ -> ]Tegemist isa autoga. Tahtis lihtsalt teada seoses vöimaliku automaksuga.

Sorry sinu teemas aga küsimus oli pigem suunatud laiemalt et näha kas mõni klubi "asjapulk" selle üles korjab

Teemapüstitus on väga õige! Üks huvilisi koondava ettevõtmise eesmärke peaks olema seista ühistelt selle tegevust/pärandit
ohustava tegevuse vastu!
Täna on hetk, mil Eesti autoklubide MTÜ-d (jms.) peaks hakkama avalikult sõna võtma ja dialoogi avama.
Ennekõike automaksu seisukohalt. Ei ole kohane hakata maksustama hobisõidukeid jms, mis ei ole nn teenindav transport.
Hobindust ei ole päslik maksustada, samuti ei tohiks "karistada" omamist.
Kui siht on tõesti "roheline" ja keskkond, siis tehku seda tarbimise põhiselt, olgu selleks kütuse aktsiisi tõus vms.
Omaette teema on muidugi see, kuidas see maksustamine/raha seda keskkonda "rohelisemaks" teeb aga see on juba omaette teema!
Liikluses regulaarselt mitteosalev hobiauto ei tohiks kunagi olla, ega saada maksustatud samal tasemel, mis mingi kuradima sõidujagamise platvormi sõiduk,
mille kasutus ja saaste toimub põhimõtte alusel, et sellest sõiduksist tuleb rentaabsuse eesmärgil "pigistada kõik ja kogu aeg. "
Maksustada autosid, eranditult ja sama pulgaga, ei ole õige lähenemine.
Autodel on ka muu väärtus, kui "liikuvad maksumaksjad", olgu selleks ajalooline pärand, tehnika säilitamine tulevastele põlvedele vms.
See on see, mida peaks huvigrupp dialoogis tänasele maksupoliitikale meelde tuletama!
Kahjuks on tõene ka fakt, et nõrgematest sõidetakse alati üle, "karjuvatest nõrkadest" vähe vähem siiski.
Ja tasuks ka meenutada, millist õnne lubati autoomanike õuele, kui kütuseaktsiise kruttima hakati - pidime saama esmaklassilised teed, nagu ka hoolduse!
Mis on reaalsus - loomulikult läheb suurem enamus sellest poliitlubaduste kinnitagumiseks!
Kes on poliitarutelusid jälginud, sellel on ka ilmselt silma jäänud väide, et automaks kataks ka lagunevad teed.
Nagu halloo, mis eesmärki siis kütuseaktsiisi korjamine omal ajal täitma pidi!
Ja teedest pole mõtet rääkimata hakata, selle alarahastuse juures muutub üldpilt/amortisatsioon väga masendavaks!
Isiklikult olen seda meelt, et see, kellelt võta, sellele anna ka tagasi. Oleksin päri aktsiiside/maksudega, kui autojuht (loe: maksu otsene maksja) sellest ka kasu saaks!

See vääriks tegelt eraldi teemat ja suuremat arutelu!

Ja Nostromo - E250 Diesel R4 - väidetavalt on CO2 emissioon - 187 g / 100 KM kohta.
Soomes on see asi lahendatud läbisõidu määramisega, omanik ütleb näiteks, et sõidab aastas 5000 km ja vastavalt sellele tulevad ka kindlustuse ja bensiini ja kõige maksud, mis neil seal on. Automaksu teema on neil pm nii, et teed hommikul automaksu ära, kui sõitma lähed ja siis pörast lõpetad ära jälle ja ei pea aastaks nagu sõidukit arvele võtma. Nagu raskeveokitel teemaks umbes.
Lehti: 1 2 3 4