Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: C220D tõmbleb külmalt
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tegu 2.2D 70kW mootoriga. Külma mootoriga peale ca 1km sõitu hakkab ühtlasel kiirusel sõites tõmblema. Annan gaasi siis tuiskab minema, lasen gaasi vähemaks, hakkab uuesti tõmblema. Sedasi umbes 3-4km jooksul. Edasi kõik jälle tiptop. On kellegil aimu kust hakata viga otsima? Tõenäoliselt kompuuter ei näita viga kuna mootori lamp põlema ei lähe...

Ega alati ei lähegi lamp põlema.
Kütusepuudus, õhupuudus jne.
Lamp võib süttida, kuid ei pruugi. Eriti siis, kui arvuti jaoks ükski parameeter mööda ei tundu olevat. Sellel ju "tagumikutunnetust" ei ole...

Ega muu aita, kui minna esmalt uurima, mida auto ise enda kohta arvab. Diagnostikat tegevad kohad leiad sellenimelisest teemast.

Ise saad vaadata üle pistikud-voolikud ja puhastada (ettevaatlikult!!!) ÕKM ära.
(01-06-2012, 10:23 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Lamp võib süttida, kuid ei pruugi. Eriti siis, kui arvuti jaoks ükski parameeter mööda ei tundu olevat. Sellel ju "tagumikutunnetust" ei ole...

Ega muu aita, kui minna esmalt uurima, mida auto ise enda kohta arvab. Diagnostikat tegevad kohad leiad sellenimelisest teemast.

Ise saad vaadata üle pistikud-voolikud ja puhastada (ettevaatlikult!!!) ÕKM ära.

ÕKM all peadsilmas õhukulumõõtjat? Kui nii siis sellist asja nagu pole tal. On õhutemperatuuri andur mida olen puhastanud juba. Kütusepuuduse moodi asi nagu tunduks kuid siis ei tohiks ta gaasi lisades kah minema pühkida vaid peks lökutama jääma.

Kuidas ma paagile ligi pääsen? Istmeall oli ainult seisupiduri trossid ja ühtegi luuki vms. ei leidnud.... Tegu universaaliga.
Kastal paagis mingi etteande pump ja jämedam sõel ka on?


Ma pakuks küllaltki tüüpilise vea, et on õhk kütuse süsteemis. Seda saad vaadata kapoti alt, seal kus kütusefilter on, seal peaks olema üks läbipaistev voolik filtrist väljuval suunal, sealt näed kas tulevad mullid kui gaasi annad või ei tule.
70 kW 2,2 on ju elektriliselt juhitava pumbaga. Siis peab mingi moodus olema mootorile öelda, palju seda õhku on nilpsatud...

Vanematel universaalidel elab paak tagasilla tala taga, juurdepääsuga pakiruumi põrandast. Kas sel kah, ei oska öelda (kuid oleks huvitav teada).

Eraldi etteandepumpa ei tohiks olla, kütus imetakse kapoti alla.
MAP sensorit näitab autodata tõesti :O Pean homme uurima kus ja kas ta ikka on...
Kõtusepaak on tal eespool silda, justkui oleks istme all aga väljuvatele voolikutele läheneda ei oska...
Nii tundub et sain tõmblemisest jagu.
Map sensori vooliku ots oli eelmiste poolt lahti võetud/jäetud ja aknapesupaagi taha miskipärast sokutatud. Ühendasin selle uuesti kollektorisse ja enam ei tõmbe. Eusa_angel