(12-04-2012, 06:34 AM)nostromo Kirjutas: [ -> ]http://www.auto24.ee/uudised/uudised.php?uid=10815
Huvitavaimad paugupillid siis:
G63 AMG V8 5.5 544hj 137 504.-
G65 AMG V12 612hj 264 180.-
On mille poole püüelda
Huvitav, miks peab autot ebasihipäraselt kasutama? Edevus? Ignorantsus? Liigne raha? Pea pool artiklit käsitleb "hädavajalikke" mudeleid G55 AMG ja G63 AMG.
Gst ei saa pädevat maanteehunti ilma selle olemust hävitamata... Sellest on kenasti kirjutanud Rolz. Maastikul hädavajalikud omadused (mida on auto loomisel silmas peetud) kipuvad maanteel kahjuks tulema...
Aga mis ma virisen, maailm ilmselt vajab hädasti AMGseades kiirtelliseid...
Kogu muudatuste loetelust on vaid kaks asja, mis sisuliselt Gle kasuks tulevad: Distronic ja haagiseteadlik ESP. Mõlemad on just haagisevedurina heas maines olevale suure mootoriga geele abiks asjad.
Mu küsimus oleks, et miks mitte?
Sellisest otstarbe-mõistlikkuse-printsiibist lähtudes leiaks ma ka seda, et üldse kallimate tootjate autosid pole tarvis. Saab ka mingite odavamate autodega hakkama. Igal mersuomanikul on kindlasti edevuse pisik sees. Need, kel raha rohkem ostavadki AMG. Jumalasta pätikas on ju selle kuubikuga ringi möirgata. No ja ega G'd uuena ei osta iga mats eniveis ja sedagi ainult fanaatik.
Võsa, aga koos kaatriga peab ka ju 5 sekiga sajani saama
V8 vs V12 ikka jõhker 2x hinnavahe ja 68hj rohkem.
Samas tegemist ka esimese AMG V12 G-ga kui mitte arvestada Brabuse G V12 S (1320Nm, 800hj, 4.3sek) 420.000eur.
G55 AMG meestel juunis põhjus upgradeimiseks
Mis peaks samas G55 AMG hindu langetama
(13-04-2012, 06:01 PM)Topo Kirjutas: [ -> ]70hp ja nelja lisa silindri eest maksad 2x rohkem, lubage naerda
Eks tippmudelid on alati ebaproportsionaalselt rohkem maksnud-see on igas valdkonnas nii-helitehnikas jne. Kuskil tuleb optimaalne piir kust edasikasv võimsuses/kvaliteedis on minimaalne võrreldes juurdepandavate rahasummadega.
Eks G disain on alati maitse teema olnud-kellele X5, kellele länkkar, kellele G. Seepärast nt ML, GL jne minu jaoks samal pulgal X5 jms-jätavad täiesti külmaks kuigi mitu korda odavamad.
Mind isiklikult just sümpatiseerib eelkõige G disain-maastikuomadused jms rolli ei mängi kuna 99% maastureid sõidavad niikuinii linnaasfaldil (Eesti puhul siis pommiaukudes kus maastikusuutlikkust isegi vaja läheb).
Head asja pole vaja muuta.
(13-04-2012, 06:01 PM)Topo Kirjutas: [ -> ]70hp ja nelja lisa silindri eest maksad 2x rohkem, lubage naerda
Suudad sa seda põhjendada?
"Telliskivi" on alati kuulunud sinna defenderi, wrangleri ja muude sääneste aegumatute raudade hulka, aga kahjuks on minu silmis see sisu (armatuurlaud) küll ära lörtsitud. Meenutab juba tõusva päikese maa "nupp-nupus kinni" olevat disaini.
Veel paar aastat tagasi lasti G klassil workeri eriversioon välja- väga arhailine ja robustne. See oli küll äge. Kui nö tavalise G-klassiga läheb veel teatrisse ka, siis sellega enam ei läheks.
G300 Professional PUR (mingi variant oli ka PUCH) vist mötled-see on töesti lahe elukas metsas müttamiseks (ideaalis vöikski 2 olla-AMG vöi Brabus linnas "teatris käimiseks" ja PUR metsas käimiseks millest kahju pole kui möne kriimu saab):
http://www.youtube.com/watch?v=uXh9NWx4uVs
(14-04-2012, 01:22 AM)Topo Kirjutas: [ -> ]robustne hummer h1 oleks ka lahe ju
See jah ka mu unistustegaraazhi üks 3-st maasturist:
1) G
2) H1
3) LM001
(13-04-2012, 06:01 PM)Topo Kirjutas: [ -> ]70hp ja nelja lisa silindri eest maksad 2x rohkem, lubage naerda
Proovi sapaka mootor amg kaboti alla panna nii, et kabot ka kinni läheb
(13-04-2012, 06:09 PM)Topo Kirjutas: [ -> ]Samas masina disain on 40a vana umbes, nad pole isegi disainile mingit roppu moodi raha alla tagunud ja ikka võetakse rämedat hinda nagu auto oleks disainitud 0 ülesse
Sama teema nagu nivaga
Eks see 40a tagasi loodud disain olegi pool selle auto fenomenist, teistest selgelt eristuv kast
nagu Defender, samas vaata hämaras tänavapilti, uued maasturid kõik ühesugused, kuidas siis naabrile ka hämaras näidata, et sul milline MB mitte KIA.