Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Uuenduskuuri läbinud 2012 G
#1
http://www.auto24.ee/uudised/uudised.php?uid=10815

Huvitavaimad paugupillid siis:

G63 AMG V8 5.5 544hj 137 504.-
G65 AMG V12 612hj 264 180.-

On mille poole püüeldaEusa_clap
Vasta
#2
(12-04-2012, 06:34 AM)nostromo Kirjutas: http://www.auto24.ee/uudised/uudised.php?uid=10815

Huvitavaimad paugupillid siis:

G63 AMG V8 5.5 544hj 137 504.-
G65 AMG V12 612hj 264 180.-

On mille poole püüeldaEusa_clap

Huvitav, miks peab autot ebasihipäraselt kasutama? Edevus? Ignorantsus? Liigne raha? Pea pool artiklit käsitleb "hädavajalikke" mudeleid G55 AMG ja G63 AMG.Retard

Gst ei saa pädevat maanteehunti ilma selle olemust hävitamata... Sellest on kenasti kirjutanud Rolz. Maastikul hädavajalikud omadused (mida on auto loomisel silmas peetud) kipuvad maanteel kahjuks tulema...

Aga mis ma virisen, maailm ilmselt vajab hädasti AMGseades kiirtelliseid...Doubt

Kogu muudatuste loetelust on vaid kaks asja, mis sisuliselt Gle kasuks tulevad: Distronic ja haagiseteadlik ESP. Mõlemad on just haagisevedurina heas maines olevale suure mootoriga geele abiks asjad.Eusa_drool
Vasta
#3
Mu küsimus oleks, et miks mitte? Smile
Sellisest otstarbe-mõistlikkuse-printsiibist lähtudes leiaks ma ka seda, et üldse kallimate tootjate autosid pole tarvis. Saab ka mingite odavamate autodega hakkama. Igal mersuomanikul on kindlasti edevuse pisik sees. Need, kel raha rohkem ostavadki AMG. Jumalasta pätikas on ju selle kuubikuga ringi möirgata. No ja ega G'd uuena ei osta iga mats eniveis ja sedagi ainult fanaatik.
Vasta
#4
Võsa, aga koos kaatriga peab ka ju 5 sekiga sajani saama Big Grin
Vasta
#5
(12-04-2012, 02:22 PM)cornah Kirjutas: Võsa, aga koos kaatriga peab ka ju 5 sekiga sajani saama Big Grin

Täpselt nii Eusa_angel

[Pilt: top-gear-dutch-druggie.gif]

Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#6
(12-04-2012, 06:34 AM)nostromo Kirjutas: http://www.auto24.ee/uudised/uudised.php?uid=10815

Huvitavaimad paugupillid siis:

...
G65 AMG V12 612hj 264 180.-


Järgmisel plgapäeval, kui piima/leivarahast üle jääb lähen tellin ära.
Hetkel puudu 2esimest numbrit summast Eusa_thinkEusa_thinkEusa_think


Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
Vasta
#7
V8 vs V12 ikka jõhker 2x hinnavahe ja 68hj rohkem.

Samas tegemist ka esimese AMG V12 G-ga kui mitte arvestada Brabuse G V12 S (1320Nm, 800hj, 4.3sek) 420.000eur.

G55 AMG meestel juunis põhjus upgradeimiseksEusa_angel Mis peaks samas G55 AMG hindu langetamaThumbsup
Vasta
#8
(13-04-2012, 06:01 PM)Topo Kirjutas: 70hp ja nelja lisa silindri eest maksad 2x rohkem, lubage naerda Retard

Eks tippmudelid on alati ebaproportsionaalselt rohkem maksnud-see on igas valdkonnas nii-helitehnikas jne. Kuskil tuleb optimaalne piir kust edasikasv võimsuses/kvaliteedis on minimaalne võrreldes juurdepandavate rahasummadega.
Vasta
#9
Eks G disain on alati maitse teema olnud-kellele X5, kellele länkkar, kellele G. Seepärast nt ML, GL jne minu jaoks samal pulgal X5 jms-jätavad täiesti külmaks kuigi mitu korda odavamad.

Mind isiklikult just sümpatiseerib eelkõige G disain-maastikuomadused jms rolli ei mängi kuna 99% maastureid sõidavad niikuinii linnaasfaldil (Eesti puhul siis pommiaukudes kus maastikusuutlikkust isegi vaja läheb).

Head asja pole vaja muuta.
Vasta
#10
(13-04-2012, 06:01 PM)Topo Kirjutas: 70hp ja nelja lisa silindri eest maksad 2x rohkem, lubage naerda Retard

Suudad sa seda põhjendada?
Vasta
#11
"Telliskivi" on alati kuulunud sinna defenderi, wrangleri ja muude sääneste aegumatute raudade hulka, aga kahjuks on minu silmis see sisu (armatuurlaud) küll ära lörtsitud. Meenutab juba tõusva päikese maa "nupp-nupus kinni" olevat disaini.
Vasta
#12
Veel paar aastat tagasi lasti G klassil workeri eriversioon välja- väga arhailine ja robustne. See oli küll äge. Kui nö tavalise G-klassiga läheb veel teatrisse ka, siis sellega enam ei läheks.
Vasta
#13
G300 Professional PUR (mingi variant oli ka PUCH) vist mötled-see on töesti lahe elukas metsas müttamiseks (ideaalis vöikski 2 olla-AMG vöi Brabus linnas "teatris käimiseks" ja PUR metsas käimiseks millest kahju pole kui möne kriimu saab):

http://www.youtube.com/watch?v=uXh9NWx4uVs
Vasta
#14
(14-04-2012, 01:22 AM)Topo Kirjutas: robustne hummer h1 oleks ka lahe ju Unibrow

See jah ka mu unistustegaraazhi üks 3-st maasturist:
1) G
2) H1
3) LM001
Vasta
#15
(13-04-2012, 06:01 PM)Topo Kirjutas: 70hp ja nelja lisa silindri eest maksad 2x rohkem, lubage naerda Retard
Proovi sapaka mootor amg kaboti alla panna nii, et kabot ka kinni lähebSmile
Ostan vanu münte ja muud vanakraami.
Vasta
#16
(13-04-2012, 06:09 PM)Topo Kirjutas: Samas masina disain on 40a vana umbes, nad pole isegi disainile mingit roppu moodi raha alla tagunud ja ikka võetakse rämedat hinda nagu auto oleks disainitud 0 ülesse Eusa_wall
Sama teema nagu nivaga Unibrow

Eks see 40a tagasi loodud disain olegi pool selle auto fenomenist, teistest selgelt eristuv kast Eusa_pray nagu Defender, samas vaata hämaras tänavapilti, uued maasturid kõik ühesugused, kuidas siis naabrile ka hämaras näidata, et sul milline MB mitte KIA.
W463 ja W212
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne