Tervist.
Probleem siis selles ,et üks silinder on nagu puudu ja raputab autot nii sõites kui ka kohapeal töötava mootoriga. Vahetasin ära küünlad aga ei mingit muutust ainult pöörded langesid pisut ja paremini käivitub. Auto esiotsast lugedes siis neljas silinder on ilma tööta. R6 mootor/ Bensiin.
Ja nüüd sai minu mõistus otsa
. Et mida te soovitate teha ja millest alustada. Ise oli plaanis proovida uute piibujuhtmetega.
Kui küünlad, juhtmed, jagaja kaas ja rootor vanad siis pole suurt mõtet filosofeerida vea üle.
Aga filosofeerime siiski...
Kui 4. silinder ei tööta siis jagajalt 4. küünla juhe maas käib täpselt sama häälega? Kui jah ja kõik küünlad said uued peale siis võid järgnevana katsetada uut neljandat juhet (või saad äkki kelleltki proovimiseks juhtme laenuks).
Kas ma nii võin proovida ,et ma võtan näiteks viienda juhtme ja proovin seda neljanda peal?
Kas see
variant on mootorile liiast kuna siis ei tööta kaks silindrit.
Teoreetiliselt peaks mootori hääl muutuma kui viienda juhtmega neljas tööle hakkab ja saab ka teada kas asi on juhtmes või mitte.
(22-02-2012, 12:58 AM)Siimsalapiim Kirjutas: [ -> ]Kas ma nii võin proovida ,et ma võtan näiteks viienda juhtme ja proovin seda neljanda peal?
Jagajas vahetan ka ümber ikka
Proovisin 5nda küünlajuhtmega neljandat küünalt aga midagi ei muutund. Tellisin uue juhtmekomplekti ka ära muidu. Kui vahetamiseks läheb siis täie rauaga
Vähe sellest, et ostsid võõrandamiskeeluga auto on see veel katkine ka...?
Ei vedanud.
(22-02-2012, 03:38 PM)Karl Kirjutas: [ -> ]Vähe sellest, et ostsid võõrandamiskeeluga auto on see veel katkine ka...?
Ei vedanud.
Jumh. Väideti ,et kõik korras. Ostes sõitsin tallinnast hiiumaale ning auto jäi talveks seisma. Nüüd on jama käes
Aga ARKis räägiti ,et kui autoomaniku prokurööriga rääkida kes autole keelu pani siis on täitsa võimalik ,et saan enda nimele.
Sellega ma teid parem ei vaevaks siin
Kui viienda panid neljandale ja 5. jäi tühjaks ning hääl oli sama siis ei toiminud ju 5 (kuid 4. hakkas tööle). Kui 4. ikka järgi ei tulnud siis pidi ju hääl hirmsam olema, sest kuue (endise viie) asemel käis 4 silindrit.
Loogika küsimus ju.
Probleem võiks ka pihustites olla, kuid soovitaks ikka enne võõrandamiskeeld maha saada, kui hakkad juppe tellima ja autoga jändama.
Mul oli sama teema. 6 silinder ei töödanud. Aitas selle vastu pihusti vahetus.
Kui puudub säde, siis peaks küünal märg olema.
Säda on aga küünal oli pisut märg nagu. Kas ned pihustid asuvad pm sama kohapeal kus küünladgi ainult teisel pool mootorit? Mingid peened torud lähevad sinna otsa veel.
Ma ise hakkan kahtlustama ,et kolv või rõngad on puruks läind.
(25-02-2012, 05:23 PM)Siimsalapiim Kirjutas: [ -> ]Ma ise hakkan kahtlustama ,et kolv või rõngad on puruks läind.
Kolb ega rõngad naljalt puruks ei lähe. Küll aga võib silindris surve kaduda, Ntx, mingi klapi ebatiheduse tõttu.
Lase surved ära mõõta, siis on selge. Kõik peavad enam-vähem sarnased olema. See on lihtne ja odav ka, edasi saa juba "läbipaistva küünlaga" vaadata, mis värvi põlemisleek on jne edasi asja hinnata.
sportlikust huvist küsin, et kas said asja korda ?
(02-03-2012, 07:36 PM)ErmQ Kirjutas: [ -> ]sportlikust huvist küsin, et kas said asja korda ?
Ei ole veel.
Rahaline seis ja huvi kadus ära praegu
Aga proovin ikka lähiajal korda saada ja annan kindlalt teada milles probleem on.
Imelik asi hakkas silma. Kas armatuuril mootori survenäidik süüdet anndes peabgi nullis olema?
Õlirõhunäidikut pead silmas we?
Ainult süütega peab muidugi nullis olema, kui mootor veel ei tööta.
Õlipump ka ju siis ei tööta.
Aga kui tahad, et kogu aja 3 bar`i näitaks, siis võta andurilt pistik tagant. Siis on juba süüdet keerates 3 peal.
(17-03-2012, 02:28 PM)hents99 Kirjutas: [ -> ]
Aga kui tahad, et kogu aja 3 bar`i näitaks, siis võta andurilt pistik tagant. Siis on juba süüdet keerates 3 peal.
seda pole vaja vast teha.
Lihtsalt tahtsin kinndel olla kuna kõik teised seierid tõusevad
Kui rihm ei ole piisavalt pingul kas se võib ka mootori ebaühtlaselt tööle panna ?
Rihma pinguti tähis näitab praegult ,et on poole peal ja kui sõrmega vajutada rihma jagaja juurest siis rihm läheb ilma suurema pingutamiseta vastu seda toru mis paisupaagist vee/tosooli pumpa jookseb. Sellel on küll automaatne pinguti aga se tundub kuidagi liiga lõtv.
Se kõik ebaühtlase mootoritöö jama hakkaski peale seda nagu kui genekavahetuse tegin. Pidin siis ka veepumba maha võtma kuna sõber suutis ühe muttri termostaadi august sisse kukutada.