Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: MB w210 1997 E230 ei käivitu enam
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Autot käivitades oli taga akulaadja ja auto läks käima ja siis mingil hetkel käis läbi plõlks kuskil ja auto suri välja kuid bensiinipump jäi tööle. Eemaldades akuklemmi jäi see seisma ja kui tagasi sai panna siis pump enam häält ei teinud nüüd siis veab mootorit ringi kuid auto ei käivitu enam milles võib olla probleem . Kaitsmed sai üle vaadatud kuid need olid kõik korras.
PS: sellist käivitust ei teinud ma ise ja see mb on mul esimene
mul täpselt sama probleem.isegi tiagnostika vend oli nõutu kuna tiagnostika riist ei ühendanud end autoga ja ei saanud tiagnosti teha.oleks hea kui keegi saaks aidata mida edasi teha.vooluring kõik kontrollitud ja isegi küünlad üle vaadatud kuid ei midagi.kui otse bensiin peale anda siis läheb käima kui läbi pumba siis ei lähe käima.

Kõigepealt vaheta tiagnostikud... Üks asjast veidigi jagav inime peaks teadma, et MB seeliku alla pääseb vaid STARiga, igasugused KTSi derivaadid jms. sinna ei pääse.

Paljugi võisite maha põletada. Sel käib enamus asju juba särtsu pealt ka sotse kõi kaude.

Kas kõik kaitsmeplokid on kontrollitud?
Releekarbis ei ole midagi maha põlenud?

Immo tuleb maha?

Pumbale otse toidet andes see käima läheb?
nüütseks on selge see et pump lööb,pihustid toimivad.aga kas käivitamise ajal ka seda ei ole veel selgeks saanud.tahaks teada kas oleks vaja aju välja vahetada või saab kuidagi teisiti auto tööle.kui topkat anda siis läheb käima.ja kütuse pumba surve on 5 atti.kaitsmed kontrollitud ja kusagilt midagi maha ei ole põlenud.
(24-06-2013, 09:10 PM)mart46 Kirjutas: [ -> ]nüütseks on selge see et pump lööb,pihustid toimivad.aga kas käivitamise ajal ka seda ei ole veel selgeks saanud.tahaks teada kas oleks vaja aju välja vahetada või saab kuidagi teisiti auto tööle.kui topkat anda siis läheb käima.ja kütuse pumba surve on 5 atti.kaitsmed kontrollitud ja kusagilt midagi maha ei ole põlenud.ja seda ma ka ei tea kas immo on maas sest signa plokk on välja võetud kui kardan et immo on peal.ehk teate kuidas immot maha saab võtta,või kus kohas tal asub katkestus.

Üks asi on järelpaigaldus signa või immo, see võib olla põhjuseks, katkestus võib olla kus iganes. Aga 97 aasta masinal on ka originaal immo, ja seda nii lihtsalt enam ära ei saa. Kui mootori juhtplokk immolt käivitusluba ei saa, siis ei ole mõtet proovidagi.

Peaks ikka arvuti järgi panema ja vaatama mis auto ise asjast arvab, pead oma "(T)diagnostika" venda vahetama.

Kas on flip-key (kuidas peegli küljes tuled põlevad?) või smartkey
peegli küljes tuled vilguvad siis kui aku hakkab tühjaks saama.puldist vajutades ei tee midagi.võti on klappiga võti.
aga kas immole loeb see kui võtmest on patakad ligi kuu aega väljas.või ei loe.pult igatahes immot ei tunnista.
(24-06-2013, 11:46 PM)mart46 Kirjutas: [ -> ]aga kas immole loeb see kui võtmest on patakad ligi kuu aega väljas.või ei loe.pult igatahes immot ei tunnista.

Säärase küsimuse peale soovitan soojalt autot vahetada. Millegi lihtsama vastu...Rolleyes

Teoorias peaks immo vastuvõtja lugema võtiti süütelukus hoolimata sellest, kas IRosa ("pult") on toiminud või mitte. Praktikas on nii vana auto puhul võimalikud kõik variandid.

Kas lisaimmo on?
Kas selle korrektne toimimine on kindel?
KTSiga saab siiski enamus asju tehtud, pole päris nii, et midagi ei saa.
Oleneb muidugi väga suuresti tegijast ka.
et ühe sõnaga auto müüki või teenindusse.

aga kas keegi teab kui palju peab olema mb kütuse pumba surve;ja mitu volti peab andma pihustitesse tulevast pistikust käivitamise hetkel voolu:
(25-06-2013, 02:29 PM)mart46 Kirjutas: [ -> ]et ühe sõnaga auto müüki või teenindusse.

aga kas keegi teab kui palju peab olema mb kütuse pumba surve;ja mitu volti peab andma pihustitesse tulevast pistikust käivitamise hetkel voolu:

See ei ole nagu karpaga mootor millele piisab, kütusest, õhust ja sädemest, siin on nende saamiseks vaja ka erinevate andurite signaale. Vända-nuka pöörded, ehk sünkronisatsioon jne.

Kui ta sul käima ei lähe järelikult ei ole ka pihusti pistikust midagi mõõta, ja sealt mõõtes on 2 tööriista millega mõõta milliampertangid ja ostsilloskoop.

Multimeetri võib ära unustada. Ja voltides ei tule sealt mingit voolu, vaid amprites on vool.

Vii see auto kuskile ning ära ürita midagi ise teha, sellega ei jõua niikuinii kuskile, puhas aja raiskamine.

ok.aitäh.homme viin järva jaani tehniku juurde.