Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: 124 automaadi esimese käigu start
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Millised w124 automaat käigukastid stardivad kohalt esimese käiguga?
Kuuldavasti 100kW 24V diisel ja 108kW turbodiisel.
Teab keegi täpsemalt ja oskab ehk kasti numbreid kirjutada siia?

KD lüliti rakenda piduripedaali alla, siis on alati 1 käik start.
Mis koodiga kast millisel autol http://www.wheelsacademy.com/a1/mercedes...index.html
Kas ei ole nii,et kui vajutad pedaali põhja stardib esimesega , kui lased vaikselt
läheb teisega.
Jah on küll nii, kuid mulle meeldiks enam kui stardiks koguaeg esimesega, mitte ainult põhjagaasiga.
Omasin kunagi 2 liitrist automaatkastiga diislit. Auto oli kole uimane. Tõmbasin trossi lühemaks ja tulemuseks oli see,et kohapealt läks esimesega , käigud muutusid pikemaks ning sellega auto ka erksamaks.
Küsin siia otsa kas bensiinikatel ka käigukast samamoodi toimetab, et stardib 2 käiguga. Näiteks e260.
Üldiselt jah, ilma rappimata stardivad ikka 2-käiguga.

Us-spec E320 4-atm stardib ka näiteks 1-käiguga. Samuti G-klassid. Ennast huvitaks ka, kas erinevus on hüdroajus? Elektroonika suure tõenäosusega ei juhi seda.
Ma ikka ei väsi.SmileSmileSmile Aga minu SL 320 stardib ka kogu aeg esimesega. Mina ei tea kas originaalis või on kunagi keegi seda näppind. Mingeid näppimise jälgi igal juhul näha pole olnud ja nii palju kui olen auto ajalugu olen uurinud, siis ka nagu mingeid jälgi sellele ei ole. Saksas on auto omanik olnud naiste rahvas. Vaevalt et sellel sellist vajadust oli. Aga mine sa tea.
Ja samas töötab see E ja S reziim ka ilusti.

Tervitades Siim
(01-02-2012, 01:22 PM)hents99 Kirjutas: [ -> ]Üldiselt jah, ilma rappimata stardivad ikka 2-käiguga.

Us-spec E320 4-atm stardib ka näiteks 1-käiguga. Samuti G-klassid. Ennast huvitaks ka, kas erinevus on hüdroajus? Elektroonika suure tõenäosusega ei juhi seda.

Lihtsalt tundub Mercedes-Benz kudagi uimane mulle, mudugi ei ole varem nii väikese mootoriga automaatkastiga sõitnud. Samas moto läheb käima hästi, töötab ka suht ok, tühikäigul käik väljas siis kohati on kerge vibra tunda aga kirjutasin selle põiki autot rida 6 arvele mis võibki pisut raputada. Kütusekulu on ka üllatavalt väike mõõtnud ei ole aga ühe tankimisega saad kahtlaselt kaua sõita.
Tekkis veel küsimus, et kui kõrged pöörded on maanteel püsivalt 90-100 km/h sõites. Autoks siis ikka veel W124 E260 90.
Minu W126-el 260SE on pöörde 90-100km/h 2800 kuni 3000 pööret. Usun et neljal vast sama peaks olema.
Ma siin otsinguga leidsin ka selliseid vastuseid. Tundus algul imelik, et nii kõrge on aga ju siis peab olema.
(01-02-2012, 01:26 PM)siimruz Kirjutas: [ -> ]Ma ikka ei väsi.SmileSmileSmile Aga minu SL 320 stardib ka kogu aeg esimesega. Mina ei tea kas originaalis või on kunagi keegi seda näppind. Mingeid näppimise jälgi igal juhul näha pole olnud ja nii palju kui olen auto ajalugu olen uurinud, siis ka nagu mingeid jälgi sellele ei ole. Saksas on auto omanik olnud naiste rahvas. Vaevalt et sellel sellist vajadust oli. Aga mine sa tea.
Ja samas töötab see E ja S reziim ka ilusti.

Tervitades Siim


Siim, sul ju vähe värskem pill ka Eusa_drool
Need peavadki 1-käiguga startima, uuem kast ja juhtimine. Aga kuni 1995/1996a alguse pillid stardivad ikka üldjuhul teisega.

Kuus ju stardib teise käiguga Wink
Saab panna püsivalt esimese käiguga startima.
Turgutaks teemat, ehk on keegi vahepeal targemaks saanud antud küsimuses? Smile
Endal hetkel sõitmiseks 280 E, 4-k atm, alaline 1-käigu start, mis teeb sõidu ikka oluliselt mõnusamaks. Tore oleks konkreetselt teada, mis moodi kast nõnda tööle on pandud. Usun et asi on seotud elektroonika, kastiaju vms üksusega, sest 1-käigule allalülitus toimuks justkui samuti väikese hoo pealt ehk siis gaasipedaali/-trossi antud hetkel üldse puutumatta. Huvi oleks tulevikus mõni nö standardne käigukast panna tööle esimese käigu alalise stardiga.
Katseta siiski see KD lüliti asi ära, suru kasvõi harjavarrega ennem gaasi lisamist KD lüliti korra alla ning seejärel lisa gaasi ja vaata kas stardib esimesega. Kui panna KD lülituma ka pidurdamise korral, siis ju ongi kohe peale piduri vabastamist "vabaneb KD", stardib normaalselt esimesega ja kõik OK.
Väljamaa foorumlased räägivad et toimib, igatahes kunagi sai asjast loetud, sama mure ju vaevab ka teisi.
(17-04-2012, 06:15 PM)hannes_s Kirjutas: [ -> ]Katseta siiski see KD lüliti asi ära, suru kasvõi harjavarrega ennem gaasi lisamist KD lüliti korra alla ning seejärel lisa gaasi ja vaata kas stardib esimesega. Kui panna KD lülituma ka pidurdamise korral, siis ju ongi kohe peale piduri vabastamist "vabaneb KD", stardib normaalselt esimesega ja kõik OK.
Väljamaa foorumlased räägivad et toimib, igatahes kunagi sai asjast loetud, sama mure ju vaevab ka teisi.

Kle väga hea mõte, katsetan seda asja kindlasti ka.
Kas see piduritule alla panek ei tekita sellist huvitavat efekti, et näiteks 70 pealt korraks kergelt pidurdades vahetab kast 3. sisse?