Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w210 veojõu kontroll
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
üesõnaga on mul w210 99a 200cdi ja veo kontroll ei tahah töödata täna siis viskas korra perse ette ja kolmnurk vilgub ei oska kuskil viga otsida olen Mercedes-Benz omale äsja soetanud ja ei jaga eriti seda värki sellepärast küsingi kes selle teema läbi elanud et mida peaks vaatama ja mida vahetama
ilusaid pühi
(21-12-2011, 12:09 AM)pitpro Kirjutas: [ -> ]üesõnaga on mul w210 99a 200cdi ja veo kontroll ei tahah töödata täna siis viskas korra perse ette ja kolmnurk vilgub ei oska kuskil viga otsida olen Mercedes-Benz omale äsja soetanud ja ei jaga eriti seda värki sellepärast küsingi kes selle teema läbi elanud et mida peaks vaatama ja mida vahetama
ilusaid pühi

Kui kolmnurk vilgub siis kõik töötab. Proovi valja lülitada nupp ESP off, ja asi läheb selgeks. Mis seisukorras sul rehvid?
(21-12-2011, 12:09 AM)pitpro Kirjutas: [ -> ]üesõnaga on mul w210 99a 200cdi ja veo kontroll ei tahah töödata täna siis viskas korra perse ette ja kolmnurk vilgub ei oska kuskil viga otsida olen Mercedes-Benz omale äsja soetanud ja ei jaga eriti seda värki sellepärast küsingi kes selle teema läbi elanud et mida peaks vaatama ja mida vahetama
ilusaid pühi

Kas selles on juba ESP? Kas kolmnurk põleb/vilgub kogu aeg või ainult kaapimise ajal?

Väike ülekuulamine STARiga ei teeks paha...
(21-12-2011, 09:46 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(21-12-2011, 12:09 AM)pitpro Kirjutas: [ -> ]üesõnaga on mul w210 99a 200cdi ja veo kontroll ei tahah töödata täna siis viskas korra perse ette ja kolmnurk vilgub ei oska kuskil viga otsida olen Mercedes-Benz omale äsja soetanud ja ei jaga eriti seda värki sellepärast küsingi kes selle teema läbi elanud et mida peaks vaatama ja mida vahetama
ilusaid pühi

Kas selles on juba ESP? Kas kolmnurk põleb/vilgub kogu aeg või ainult kaapimise ajal?

Väike ülekuulamine STARiga ei teeks paha...

Kui ikka väga libe on ja rehvid kehvad ja agressiivselt punbata võib tagumiku jooksma küll saada.
Samas otse kiirendades on ju aru saada kas hakkab siis suss all ringi käima või ei!
Oman sama aasta ja mootoriga isendit ja õigete sõiduvõtetega on alati võimalik veojõukontrollist üle olla.

Lülita ASR välja (juhi aknalüliti ees olev nupp) nii, et kollane kolmnurk armatuuris põleks. Proovi libeda peal kohalt täis gaasiga minema minna. Siis lülita ASR sisse (kollane kolmnurk kustub) ja proovi uuesti. Kui nüüd libedal olles minek sama ei ole ja kakub hoo maha siis kõik korras. Kui midagi ei muutunud siis tohtrite juurde.

Muideks on ASR vaid sõiduabi, see ei tee kogu tööd juhi eest ära.
ASR on "nutikas" kaapeväldik. Stabiilsuse eest peab hoolitsema ikka juht ise...

ESP on natuke targem loom, kes peaks teoorias oskama ka saba ohjes hoida.
vaatasin et üks piduri support ei pidurda vahetasin klotsid ära hommikul kas võis selles viga olla ja kohalt minnes võttab ikka ratta ringiSmile kolmnurk vilgub ainult kaapimise ajal muidu kõik ok .on mul ültse esp Sad
(21-12-2011, 11:16 AM)pitpro Kirjutas: [ -> ]vaatasin et üks piduri support ei pidurda vahetasin klotsid ära hommikul kas võis selles viga olla ja kohalt minnes võttab ikka ratta ringiSmile kolmnurk vilgub ainult kaapimise ajal muidu kõik ok .on mul üldse esp Sad

ASR on.
milleks asja nii keeruliseks ajada.
Öeldi ju, lülita nupust välja niiet tuli armatuuris põleb. Vajuta gaasi, kas suss käib ringi???
Kustuta tuli armatuuris uuesti ära, vajuta gaasi, kui pöörded enam põhja ei lähe on kõik korras.
Kui lähevad siis nagu öeldud arsti visiit!
(21-12-2011, 10:54 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]ASR on "nutikas" kaapeväldik. Stabiilsuse eest peab hoolitsema ikka juht ise...

ESP on natuke targem loom, kes peaks teoorias oskama ka saba ohjes hoida.

Kui ikka kergelt vibama hakkab siis lööb pöörded maha ja viskab otseks. Muidugi juhul kui ise talle meeletult vastu ei tööta.
selge katsetan ilusaid pühi
(21-12-2011, 11:46 AM)kurjajuur Kirjutas: [ -> ]
(21-12-2011, 10:54 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]ASR on "nutikas" kaapeväldik. Stabiilsuse eest peab hoolitsema ikka juht ise...

ESP on natuke targem loom, kes peaks teoorias oskama ka saba ohjes hoida.

Kui ikka kergelt vibama hakkab siis lööb pöörded maha ja viskab otseks. Muidugi juhul kui ise talle meeletult vastu ei tööta.

Aga stabiliseerib vaid veo kadumine. ASR ei oska piduritega stabiliseerida ega kurvis trajektoori korrigeerida. Või?

Eks näis, kuidas me sel talvel tolle vääraka ETSiga hakkama saame oma HH peal. See ei jõua ju kunagi õigel ajal jaole, vaid natuke hiljem... Sinu auto ASR toimetas kuidagi loogiliselt.