Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w210 veojõu kontroll
#1
üesõnaga on mul w210 99a 200cdi ja veo kontroll ei tahah töödata täna siis viskas korra perse ette ja kolmnurk vilgub ei oska kuskil viga otsida olen Mercedes-Benz omale äsja soetanud ja ei jaga eriti seda värki sellepärast küsingi kes selle teema läbi elanud et mida peaks vaatama ja mida vahetama
ilusaid pühi
Vasta
#2
(21-12-2011, 12:09 AM)pitpro Kirjutas: üesõnaga on mul w210 99a 200cdi ja veo kontroll ei tahah töödata täna siis viskas korra perse ette ja kolmnurk vilgub ei oska kuskil viga otsida olen Mercedes-Benz omale äsja soetanud ja ei jaga eriti seda värki sellepärast küsingi kes selle teema läbi elanud et mida peaks vaatama ja mida vahetama
ilusaid pühi

Kui kolmnurk vilgub siis kõik töötab. Proovi valja lülitada nupp ESP off, ja asi läheb selgeks. Mis seisukorras sul rehvid?
W212/e220cdi/15a
Vasta
#3
(21-12-2011, 12:09 AM)pitpro Kirjutas: üesõnaga on mul w210 99a 200cdi ja veo kontroll ei tahah töödata täna siis viskas korra perse ette ja kolmnurk vilgub ei oska kuskil viga otsida olen Mercedes-Benz omale äsja soetanud ja ei jaga eriti seda värki sellepärast küsingi kes selle teema läbi elanud et mida peaks vaatama ja mida vahetama
ilusaid pühi

Kas selles on juba ESP? Kas kolmnurk põleb/vilgub kogu aeg või ainult kaapimise ajal?

Väike ülekuulamine STARiga ei teeks paha...
Vasta
#4
(21-12-2011, 09:46 AM)v6sa Kirjutas:
(21-12-2011, 12:09 AM)pitpro Kirjutas: üesõnaga on mul w210 99a 200cdi ja veo kontroll ei tahah töödata täna siis viskas korra perse ette ja kolmnurk vilgub ei oska kuskil viga otsida olen Mercedes-Benz omale äsja soetanud ja ei jaga eriti seda värki sellepärast küsingi kes selle teema läbi elanud et mida peaks vaatama ja mida vahetama
ilusaid pühi

Kas selles on juba ESP? Kas kolmnurk põleb/vilgub kogu aeg või ainult kaapimise ajal?

Väike ülekuulamine STARiga ei teeks paha...

Kui ikka väga libe on ja rehvid kehvad ja agressiivselt punbata võib tagumiku jooksma küll saada.
Samas otse kiirendades on ju aru saada kas hakkab siis suss all ringi käima või ei!
Vasta
#5
Oman sama aasta ja mootoriga isendit ja õigete sõiduvõtetega on alati võimalik veojõukontrollist üle olla.

Lülita ASR välja (juhi aknalüliti ees olev nupp) nii, et kollane kolmnurk armatuuris põleks. Proovi libeda peal kohalt täis gaasiga minema minna. Siis lülita ASR sisse (kollane kolmnurk kustub) ja proovi uuesti. Kui nüüd libedal olles minek sama ei ole ja kakub hoo maha siis kõik korras. Kui midagi ei muutunud siis tohtrite juurde.

Muideks on ASR vaid sõiduabi, see ei tee kogu tööd juhi eest ära.
Kurjajuur
Vasta
#6
ASR on "nutikas" kaapeväldik. Stabiilsuse eest peab hoolitsema ikka juht ise...

ESP on natuke targem loom, kes peaks teoorias oskama ka saba ohjes hoida.
Vasta
#7
vaatasin et üks piduri support ei pidurda vahetasin klotsid ära hommikul kas võis selles viga olla ja kohalt minnes võttab ikka ratta ringiSmile kolmnurk vilgub ainult kaapimise ajal muidu kõik ok .on mul ültse esp Sad
Vasta
#8
(21-12-2011, 11:16 AM)pitpro Kirjutas: vaatasin et üks piduri support ei pidurda vahetasin klotsid ära hommikul kas võis selles viga olla ja kohalt minnes võttab ikka ratta ringiSmile kolmnurk vilgub ainult kaapimise ajal muidu kõik ok .on mul üldse esp Sad

ASR on.
milleks asja nii keeruliseks ajada.
Öeldi ju, lülita nupust välja niiet tuli armatuuris põleb. Vajuta gaasi, kas suss käib ringi???
Kustuta tuli armatuuris uuesti ära, vajuta gaasi, kui pöörded enam põhja ei lähe on kõik korras.
Kui lähevad siis nagu öeldud arsti visiit!
Vasta
#9
(21-12-2011, 10:54 AM)v6sa Kirjutas: ASR on "nutikas" kaapeväldik. Stabiilsuse eest peab hoolitsema ikka juht ise...

ESP on natuke targem loom, kes peaks teoorias oskama ka saba ohjes hoida.

Kui ikka kergelt vibama hakkab siis lööb pöörded maha ja viskab otseks. Muidugi juhul kui ise talle meeletult vastu ei tööta.
Kurjajuur
Vasta
#10
selge katsetan ilusaid pühi
Vasta
#11
(21-12-2011, 11:46 AM)kurjajuur Kirjutas:
(21-12-2011, 10:54 AM)v6sa Kirjutas: ASR on "nutikas" kaapeväldik. Stabiilsuse eest peab hoolitsema ikka juht ise...

ESP on natuke targem loom, kes peaks teoorias oskama ka saba ohjes hoida.

Kui ikka kergelt vibama hakkab siis lööb pöörded maha ja viskab otseks. Muidugi juhul kui ise talle meeletult vastu ei tööta.

Aga stabiliseerib vaid veo kadumine. ASR ei oska piduritega stabiliseerida ega kurvis trajektoori korrigeerida. Või?

Eks näis, kuidas me sel talvel tolle vääraka ETSiga hakkama saame oma HH peal. See ei jõua ju kunagi õigel ajal jaole, vaid natuke hiljem... Sinu auto ASR toimetas kuidagi loogiliselt.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W210 raadio juhtmete teadmatus r2lfian 0 124 24-09-2024, 12:30 AM
Viimane postitus: r2lfian
  W210 E270CDI 2000a. turbo ja sellega seonduv Uuki 0 369 21-10-2022, 10:36 PM
Viimane postitus: Uuki
  W210 722.6 5G-TRONIC käigukasti variandid dinowalk 2 831 01-05-2022, 05:52 PM
Viimane postitus: dinowalk
  W210 Naviga Becker Comandi vastu roodla 0 532 13-03-2022, 11:59 PM
Viimane postitus: roodla
  elektriga juhtus , w210 veixmbs 4 1,029 17-02-2022, 09:48 PM
Viimane postitus: veixmbs
  W210 220d EPC vigane käivitus valdis6 1 753 16-12-2021, 10:31 AM
Viimane postitus: v6sa
  K: W210 kütuse pump + pilt siimsl1 14 15,014 10-12-2021, 10:05 PM
Viimane postitus: v6sa
  W210 320CDI TOSSAB veixmbs 7 1,191 19-11-2021, 09:58 PM
Viimane postitus: veixmbs
  w210 2001 aasta kõlarid Alan87 1 1,976 03-11-2021, 08:23 PM
Viimane postitus: MAV
  w210 cd mängija veixmbs 0 634 03-11-2021, 03:57 PM
Viimane postitus: veixmbs



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne