Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W210 E270cdi 2002a.seiskab mootori sõidupealt.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Sai filtrid,õlid vahetatud,ka küttefilter,nüüd trikitab,kui just "raasida",käigud pikalt välja sõita(manuaal),või äkkilselt pedaal põhja vajutada(mööda sõit).Seiskab mootori,piisab kui süüde välja keerata ja uuesti sisse hakkab kõik ilusti tööle,näitab viga EPC e.elektriline jõu kontroll.Vaatasin ka paagi alumise korgi filtri üle oli ilus,pohas.Vanadel diislitel ütleks et,ei saa kätte,siin aga oleks vist targem nõu küsida,enne kui midagi teha.
Kirjeldatud asjade vahetamine ei saa küll kuidagi EPC viga põhjustada. Kas vahetatud kütusefiltri potsik ikka jäi pidama? tihend on vahel korralikult ja ei ole kusagilt soonest väljas?
Kütuse rõhk või turbo rõhk - ilma arvutita pole mõtet seda teemat lahata.
Igal veal on diagnoosi vaja,läppakas on juhtme leiab ka,kust ainult programmi saab?On seda kuskilt võimalik välja kookida?
Minu arust peaks Hiiumaal üks tark mees olema Jüri Noorkõiv. Tal on olemas ka tester.
(14-08-2011, 10:08 PM)kriipspois Kirjutas: [ -> ]Igal veal on diagnoosi vaja,läppakas on juhtme leiab ka,kust ainult programmi saab?On seda kuskilt võimalik välja kookida?

See, et sul läpakas ja juhe ja proge on ei tähenda veel, et sellega vead üles leiad. See võib sulle kümneid vigasid näidata kui auto pole ammu juhtmega kontaktis olnud. Lisaks iga pistik mille vahepeal eemaldad jätab samuti veateate.
Otsid nagu vett kõrbes kui teadmised puuduvad.
On ikka - vaata netist STARi kohta käivaid materjale.

Väidetavalt on ka CarSoftiga võimalik peamisi veakoode lugeda ja kustutada ja teatud vähemtähtsat datat lugeda. Aga reaalselt pääsed seeliku alla käperdama ikka ainult STARiga (ning, nagu ikka seeliku all toimetades, ilma teadmiseta, MIDA seal teha, Sa kaugele ei jõua).

Muide, EPC on üldine märgutuli. Kas veojõukontrollil ka midagi viga on, näitavad veakoodid. Ning ühe veakoodi võib anda mitu reaalset riket...

Kas filtrid on õiged? Kusagil mingit lekkivat voolikut ei ole? Õhumulle kütusevoolikutes?
Juhtmed on ilusti peal?
Viga ilmselt leitud,trbo lõdvik oli halvasti kinnitatud,nüüd pole enam kordunud,seega turborõhk,suits kadus ka ära.Kuigi käivitub nattuke pikka vedruga,päris poole-pöörde masin pole
Tere taas,tutvustasin autot arvutile,oli kütte surve ka vilets,tegin tuttava soovitusel lihtsa testi,võtsin pihustitelt tagasivoolu torud maha,panin meditsiinist saadud ja läbipaistvad torud pihusti otstesse,hoidsin neid üleval ja käivitasin,keskmise pihusti tagasivool täitus silmapilkselt,ilmselt üks pihusti tuksis,oskab keegi soovitada kust pihustit saab või kas keegi neid remondib?Hort,Silber ja Lesven juba läbi küsitud.
Vaja on teada pihusti numbrit, siis saab edasi rääkida. Pihustitel on päris väikesed nüansivahed mis hiljem valusalt tundma annavad.
Vaja on teada pihusti numbrit, siis saab edasi rääkida. Pihustitel on päris väikesed nüansivahed mis hiljem valusalt tundma annavad.
Kusjuures sellega ei pruugi asi lõppeda, sest pannes sinna korraliku pihusti võivad järgmised enda tagasijooksu näitama hakata Smile
(11-10-2011, 07:58 PM)kriipspois Kirjutas: [ -> ]Tere taas,tutvustasin autot arvutile,oli kütte surve ka vilets,tegin tuttava soovitusel lihtsa testi,võtsin pihustitelt tagasivoolu torud maha,panin meditsiinist saadud ja läbipaistvad torud pihusti otstesse,hoidsin neid üleval ja käivitasin,keskmise pihusti tagasivool täitus silmapilkselt,ilmselt üks pihusti tuksis,oskab keegi soovitada kust pihustit saab või kas keegi neid remondib?Hort,Silber ja Lesven juba läbi küsitud.
Mina arvan, et pihusteid võiks osta mõnest varuosapoest, Kärdlas näiteks Relle Autokaubad või Jüri Noorkõiv. Kuna sellel autol on peal kuni 5 eri varianti pihusteid, siis on soovitav vana pihusti pealt enne number vaadata. Number on ümara magneti peal ja algab näiteks 0 445 110 ...või 611 070 .. ... Selle järgi saab tellida tehases taastatud vahetuspihusti.
CDI pihustite remont on täna Eestis veel lapsekingades, mõned tegijad remondivad, aga kui kaua need remonditud pihustid vastu peavad, ei oska keegi öelda. Vihjeks ehk firma dieselland Tartus.
Olen kuulnud, et TestRem nimeline firma remondib pihusteid, asuvad Männikul.
http://www.testrem.ee/

Hinda pead ise uurima.
Osadel pihustitel on korrektsioonifaktorid olemas - ringi sees number 1, 2, 3. Ka seda tuleb jälgida. Soe soov, unusta autokaupplused ära, sest nende arvates on kõigil MB 200E mootoritel samasugused pihustid. Tehase taastatud on variant, aga seda saad Silberist või netist.
(12-10-2011, 04:48 PM)R129 Kirjutas: [ -> ]Osadel pihustitel on korrektsioonifaktorid olemas - ringi sees number 1, 2, 3. Ka seda tuleb jälgida. Soe soov, unusta autokaupplused ära, sest nende arvates on kõigil MB 200E mootoritel samasugused pihustid. Tehase taastatud on variant, aga seda saad Silberist või netist.

Tegelikult olukord ikka nii nutune ei ole, et ainult Silberist või netist. Paljud varuosapoed on võimelised sulle tehases taastatud Boschi pihusti müüma. Silberist tellides saad sellesama taastatud Boschi pihusti, aga ainult MB logoga karbis. Hinda võib huvi pärast monitoorida, kumb variant odavam on.
Vau,saan kohe päris targaks,infi kuhjaga,AITÄH kõigile,pihustil nr, A 611 070 0987;0445110 072 .ringi sees aga 060.Silber pakkus et hind umbes 500 ja natsa peale,kuskilt pakkuti(ei tule meelde) 475 uut rahaühikut
Boschi tehases renoveeritud vahetuspihusti hind on ca 265 € (vana pihusti pead vastu andma). Tootekood on 0 986 435 071. Müüakse varuosapoes tellimise peale 3 päeva.
Üldiselt või BOSCHi mehi usaldada, kuid mitte alati. MB varuosamaailm on suht keeruline ja seetõttu ei suuda erinevad ülemikekukataloogid originaal tootele SAMA asja tarnida. Näide - kliimapump mida ostsin enda C55-le. Tegemist on V8 motooriga, millel teatavat tüüpi karteripõhi. Alla istuvad ka teiste samasuguse karteripõhjaga autode pumbad (nt S430, S500 jt V8 isendid), KUID ükski neist ei sobi ideaalselt. Poldi pikkused ei ole õiged, asi võib hakata vastu käima, sest sillatala on ca 0,5 cm lähedamal kui S klassil sama mootoriga jne. MB pakub C55 AMGle ainult ühe toote ja asi mutt - mitte ühtegi teist asendust. Aga mine suvalisse "spetsialisti juurde" no oi kuidas tuleb erinevaid asju leti peale. Jah neid õnnestub alla sobitada, aga see ei ole päris see mida mina otsin.

Sama lugu jahutusradikatega - otsisin jällegi sellele alla 400 hj masinale jahutusradikat. Nissen enda kataloogis vist ei pakkunud seda. Lakiauto spetsid hakkasid kohe mulle mingit jama peale pakkuma - "istub ju alla küll" oli nende väide. JAH istub alla tõsti, kuid 2l ja 5,5l mootoril on originaalis radika paksuses VÄGA suur vahe kuid üksteisele saab neid tõesti külge monteerida. Peale küsimust aktiivse sõidustiili kohta ja ohust, et suvel läheb mootor keema nende miniradiaatori tõttu, otsiti mulle õigem ja paksem radikas - paraku seda VÄGA tungival nõudel. Ka selleks pidin ma neile koolituse tegema ja välja näitame, et uutemate V6 mootorite radikas asendab MBl ka V8 mootorite radikaks ja vastupidi. Hoopis keerulisem on asi kui autol on näiteks kärukonks, ka siis on juba radikas teine ja ventilaatori võimsuski sõituvalt mootorist. Jah asjad hakkavad tööle ja ei ole ilmselt väga hulli kuid see näitab, et tegemist ei ole spetsialistidega. Lihtsalt pole mõtet pimesi neid katalooge uskuda, sama lugu on pihustiga.
(13-10-2011, 01:06 PM)R129 Kirjutas: [ -> ]Üldiselt või BOSCHi mehi usaldada, kuid mitte alati. MB varuosamaailm on suht keeruline ja seetõttu ei suuda erinevad ülemikekukataloogid originaal tootele SAMA asja tarnida. Näide - kliimapump mida ostsin enda C55-le. Tegemist on V8 motooriga, millel teatavat tüüpi karteripõhi. Alla istuvad ka teiste samasuguse karteripõhjaga autode pumbad (nt S430, S500 jt V8 isendid), KUID ükski neist ei sobi ideaalselt. Poldi pikkused ei ole õiged, asi võib hakata vastu käima, sest sillatala on ca 0,5 cm lähedamal kui S klassil sama mootoriga jne. MB pakub C55 AMGle ainult ühe toote ja asi mutt - mitte ühtegi teist asendust. Aga mine suvalisse "spetsialisti juurde" no oi kuidas tuleb erinevaid asju leti peale. Jah neid õnnestub alla sobitada, aga see ei ole päris see mida mina otsin.

Sama lugu jahutusradikatega - otsisin jällegi sellele alla 400 hj masinale jahutusradikat. Nissen enda kataloogis vist ei pakkunud seda. Lakiauto spetsid hakkasid kohe mulle mingit jama peale pakkuma - "istub ju alla küll" oli nende väide. JAH istub alla tõsti, kuid 2l ja 5,5l mootoril on originaalis radika paksuses VÄGA suur vahe kuid üksteisele saab neid tõesti külge monteerida. Peale küsimust aktiivse sõidustiili kohta ja ohust, et suvel läheb mootor keema nende miniradiaatori tõttu, otsiti mulle õigem ja paksem radikas - paraku seda VÄGA tungival nõudel. Ka selleks pidin ma neile koolituse tegema ja välja näitame, et uutemate V6 mootorite radikas asendab MBl ka V8 mootorite radikaks ja vastupidi. Hoopis keerulisem on asi kui autol on näiteks kärukonks, ka siis on juba radikas teine ja ventilaatori võimsuski sõituvalt mootorist. Jah asjad hakkavad tööle ja ei ole ilmselt väga hulli kuid see näitab, et tegemist ei ole spetsialistidega. Lihtsalt pole mõtet pimesi neid katalooge uskuda, sama lugu on pihustiga.

Võimalik, et radiaatoritega on asjad keerulisemad.
CDI mootoritele toodab reeglina pihusteid ainult Bosch. Ma ei ole kohanud MB puhul Delphi, Nippondenso või Siemensi Common Rail pihusteid. Kui keegi on, siis andku teada.
Bosch toodab neid pihusteid MB-le ja MB müüb neid oma pakendis oma tootekoodiga (näit 611 070 09 87). Järelturule (After Market) müüakse neidsamu pihusteid Boschi karbis Boschi tootekoodiga (näit 0 445 110 071 või 0 986 435 071 vahetustootena). Ma arvan, et pihustid tulevad MB ja järelturu jaoks ühe ja sama liini pealt, järelikult on tegu identse tootega. Antud näite puhul maksab originaalosa lihtsalt rohkem, vahel on ka vastupidi.
Kui lüüa OE number programmi nimega TecDoc, siis annab kokku kolm vastet-Bosch, Lizarte ja Wat. Kas Eestis keegi kahte viimast brändi maale toob ja müüb, ei oska öelda. Kindel on, et Lizarte ja Wat ei valmista MB jaoks CR pihusteid.
Lihtsalt huvi pärast - Kas sellel 611 070 09 87 on korrektsioonifaktor olemas. Kas BOSCH seda ka kuidagi tootekoodidega defineerib?
Lehti: 1 2