Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W210 E270cdi 2002a.seiskab mootori sõidupealt.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
(13-10-2011, 02:36 PM)R129 Kirjutas: [ -> ]Lihtsalt huvi pärast - Kas sellel 611 070 09 87 on korrektsioonifaktor olemas. Kas BOSCH seda ka kuidagi tootekoodidega defineerib?

Reeglina peaks peale pihustivahetust autole testriga selgeks tegema, et pihusti sai vahetatud. Pihusti peal on tõesti midagi kirjas (ei mäleta täpselt, kas tähe- või numbrikombinatsioon) ja selle kombinatsiooni peab testri abil autoni viima. Seda võib nimetada ka korrektsioonifaktoriks. Mul on kuskil olemas sellekohane koolitusmaterjal, võin sealt täpsemalt järele vaadata, kui materjal näpu vahele satub.
Osadel masinatel saab faktorit öelda, teistel tuleb kõigil sama faktor peale panna.
Tere taas,viga kõrvaldatud,pihusti vahetatud,leidsin rootsist vahetus pihusti 1800sek,teema seega otsas.
[/quote]
CDI mootoritele toodab reeglina pihusteid ainult Bosch. Ma ei ole kohanud MB puhul Delphi, Nippondenso või Siemensi Common Rail pihusteid. Kui keegi on, siis andku teada.
[/quote]

BOSCH otsustas, et rohkemateks ja kiiremateks pihustamisteks on vaja minna PIEZO elemendi peale. Magnet ei pidavat jõudma 10 pihustust teha.
DELPHI aga suutis teha sama kiire magnetpihusti, kui seda on PIEZO.
MB kasutab 2006-> paljudel rida 4 mootoritel DELPHI toodet. Kasutatakse ka DELPHI PIEZO pihusteid, aga nendega on palju probleeme esinenud. Mis aga oli omaette tase ja pean tunnistama, et täit tööpõhimõtet ei tea ma tänaseni. DELPHI PIEZO pihustil puudub tagasivool. Kes teab aga kudas pihustid töötavad, siis paluks ka minule selgitada: Kuidas saab töödata ca 1800 bar töörõhu juures olev pihusti ilma tagasivooluta. Kuidas on võimalik pihusti nõela avada. PIEZO ei tohiks suuta kindlasti ise nõela liigutada.
CDI mootoritele toodab reeglina pihusteid ainult Bosch. Ma ei ole kohanud MB puhul Delphi, Nippondenso või Siemensi Common Rail pihusteid. Kui keegi on, siis andku teada.
[/quote]

BOSCH otsustas, et rohkemateks ja kiiremateks pihustamisteks on vaja minna PIEZO elemendi peale. Magnet ei pidavat jõudma 10 pihustust teha.
DELPHI aga suutis teha sama kiire magnetpihusti, kui seda on PIEZO.
MB kasutab 2006-> paljudel rida 4 mootoritel DELPHI toodet. Kasutatakse ka DELPHI PIEZO pihusteid, aga nendega on palju probleeme esinenud. Mis aga oli omaette tase ja pean tunnistama, et täit tööpõhimõtet ei tea ma tänaseni. DELPHI PIEZO pihustil puudub tagasivool. Kes teab aga kudas pihustid töötavad, siis paluks ka minule selgitada: Kuidas saab töödata ca 1800 bar töörõhu juures olev pihusti ilma tagasivooluta. Kuidas on võimalik pihusti nõela avada. PIEZO ei tohiks suuta kindlasti ise nõela liigutada.
[/quote]

Ma ei oska sulle piezo pihusti tööd selgitada, aga minu teada neid täna keegi meie koduvabariigis ei ole võimeline remontima.

Lehti: 1 2