16-07-2011, 02:48 PM
mure siis selline, et auto lukus ja aku kottis. võtmest ta mul lahti ei käi. Vajaksin ideid kuidas auto lahti saada. Äkki on kellegil olnud sama mure. Kas kapoti saaks kuidagi lahti, ilma et autosse peaks pääsema.
(16-07-2011, 02:48 PM)TaaviD Kirjutas: [ -> ]mure siis selline, et auto lukus ja aku kottis. võtmest ta mul lahti ei käi. Vajaksin ideid kuidas auto lahti saada. Äkki on kellegil olnud sama mure. Kas kapoti saaks kuidagi lahti, ilma et autosse peaks pääsema.
(16-07-2011, 04:57 PM)RivoA Kirjutas: [ -> ]Minu C124 uksed sai lahti selle nipiga: http://www.youtube.com/watch?v=0NEZlpdzrB4
See tundub küll totter, aga kuna 124-l on vaakumsüsteem, siis see toimib - proovi mõned korrad.
(16-07-2011, 04:57 PM)RivoA Kirjutas: [ -> ]Minu C124 uksed sai lahti selle nipiga: http://www.youtube.com/watch?v=0NEZlpdzrB4
See tundub küll totter, aga kuna 124-l on vaakumsüsteem, siis see toimib - proovi mõned korrad.
(19-07-2011, 12:35 AM)aqu77 Kirjutas: [ -> ](16-07-2011, 04:57 PM)RivoA Kirjutas: [ -> ]Minu C124 uksed sai lahti selle nipiga: http://www.youtube.com/watch?v=0NEZlpdzrB4
See tundub küll totter, aga kuna 124-l on vaakumsüsteem, siis see toimib - proovi mõned korrad.
Huvitav mis imejõuga see uks MB-l selle tennisepalliga lahti tuleb?
(20-07-2011, 01:48 PM)RivoA Kirjutas: [ -> ]Sorry, aga pole põhjust valetamiseks.
C124 uksed on nii tohutud, et traadiga ukselingini jõudmiseks pidi ikka väga hästi toimetama selle traadi tükiga, sellega me senikaua jändasimegi kuni selle sama palliga uks kõrvalistuja poolelt lahti saadi. Kuna ma ise seda kõrvalt esimesel korral ei näinud, siis tahtsin, et ta näitaks uuesti ja USU või ÄRA usu, mul on suhteliselt savi, see toimis. Kinnine või lahtine süsteem JU siis ei toimi, aga kesklukk ja vaakumsüsteem opereeris minu C124-l väga hästi, seega ei saa süüdistada ka lahtiseid osi vms.
(20-07-2011, 03:13 PM)TAD17I Kirjutas: [ -> ](20-07-2011, 01:48 PM)RivoA Kirjutas: [ -> ]Sorry, aga pole põhjust valetamiseks.
C124 uksed on nii tohutud, et traadiga ukselingini jõudmiseks pidi ikka väga hästi toimetama selle traadi tükiga, sellega me senikaua jändasimegi kuni selle sama palliga uks kõrvalistuja poolelt lahti saadi. Kuna ma ise seda kõrvalt esimesel korral ei näinud, siis tahtsin, et ta näitaks uuesti ja USU või ÄRA usu, mul on suhteliselt savi, see toimis. Kinnine või lahtine süsteem JU siis ei toimi, aga kesklukk ja vaakumsüsteem opereeris minu C124-l väga hästi, seega ei saa süüdistada ka lahtiseid osi vms.
http://www.youtube.com/watch?v=TQ1jfhaL3Ec
(20-07-2011, 04:02 PM)RivoA Kirjutas: [ -> ](20-07-2011, 03:13 PM)TAD17I Kirjutas: [ -> ](20-07-2011, 01:48 PM)RivoA Kirjutas: [ -> ]Sorry, aga pole põhjust valetamiseks.
C124 uksed on nii tohutud, et traadiga ukselingini jõudmiseks pidi ikka väga hästi toimetama selle traadi tükiga, sellega me senikaua jändasimegi kuni selle sama palliga uks kõrvalistuja poolelt lahti saadi. Kuna ma ise seda kõrvalt esimesel korral ei näinud, siis tahtsin, et ta näitaks uuesti ja USU või ÄRA usu, mul on suhteliselt savi, see toimis. Kinnine või lahtine süsteem JU siis ei toimi, aga kesklukk ja vaakumsüsteem opereeris minu C124-l väga hästi, seega ei saa süüdistada ka lahtiseid osi vms.
http://www.youtube.com/watch?v=TQ1jfhaL3Ec
Järgmine kes püüab tõestada midagi, mida pole ISE kunagi näinud ega proovinud. Kusjuures sama õhtu, kui autol oli peal juba uus AKU ja meel oli hea ma vaatasin seda samat mythbustersi videot ja irvitasin, aga näed mul toimis ja neil pole alati õigus. Keegi veel äkki? Kindlasti jõuab siin keegi äkki isegi oma masina peal järgi proovida ja youtube laadida väikse video, et siia postitada...
Üs. proovi ennem täpselt samades tingimustes järgi:
*0-kraadi välistemperatuur
*Aku on kottis
*Jäta kasvõi võtmed autosse, et sa lohakale katsetusele ei läheks!
*kasuta tervet tennisepalli
Siis tulge siia lingitama.
(20-07-2011, 11:14 PM)RivoA Kirjutas: [ -> ]Kuule tegelane, füüsika füüsikaks, aga NO tõepoolest. Ah kasi sinnakohta Sorri tõesti, aga ei viitsi rohkem mingi ülima füüsikuga/pneumaatikuga võidu taguda. Mina jään selle juurde, suitsu ma ei tee, erinevaid liime, õlisid ja värve ma ei nuusuta ja kui joon siis mõistusega, tol päeval TÕEPOOLEST MISKIPÄRAST see toimis ja toimis ka siis kui seda teist korda teise ukse peal näidati. No toimis, tee mis tahad. Mina tahtsin teist inimest aidata, kuna tal ka C124, siis andsin nõu ET PROOVI, mul toimis(JAH luku ees oleva katte pead abilisega lahti hoidma! Ma ei viitsi mingeid lukusüdamike numbreid ja voolikuid vahtida - MILLEKS?! On ikka mõnel kindlameelsus, et vastu pushida asja... Nonsense noh. Kurat võta või mu endise auto andmed (C124, 1991 aastal 29 mais toodetud, 3.0 liitrine 132kw mootor, nahksisu, el. katuseluuk, automaatkäigukast(4-käiguline), esimesed el. aknad, kesklukk, VÕTMED) Naudi nüüd, toksi kuskile EPC-desse ja WWW-desse. Anna tuld. Oleks mul veel auto alles, siis võiksin sulle veel spetsiaalselt video teha, kuna tuttav kes seda tegi elab samas majas ka, tuleks ja teeks selle 1:1-le uuesti, Spetsiaalselt sinu jaoks.
Ja kui Mercedes-Benz jaksasid osta, siis hoia autot ka vastavalt, ei pea kuskil Kopli liinidel või Lasnamäel kõnnitee kividel oma puhtatõulise sakslasega tähelepanu tõmbama.