Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Probleem suitseva 190-ga
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Probleem selles, et kohutavalt suitseb.Bensiinis viga ei saa olla.Aga tundub, et kütuse segu on väga vale.Küünlad lööb ka kohe mustaks kui käima panen.Sai ostetud uued küünlad, aga kasu pole midagi.Ja kütust võtab ka tunduvalt rohkem kui varem.Kas 190 on kusagil mõni koht kust saaks kütuse sissevoolu kuidagi vähendada?

Ette tänades!
Pritsung või karpa......
Mis värvi suits ?
Tegemist on sissepritsega ja sinist suitsu ajab.
Kütuse segu on tõesti vale, liiga palju õli.Lõhnab mootori remondi järele.
Küsimus siis selline, et kus oleks targem seda remonti ette võtta ning palju see maksma võiks minna?Ja kas ise poleks võimalik seda parandada?
Kui foori tagant minnes korraks sinist viskab, siis pääseb ehk ainult klapisääretihendite vahetusega.
Kui aga pidevalt sinine taga, siis juba rõngad läbi.Ja sealt võib veel juhtuda, et vaja ka uusi kolbe.
:flaming: Oleks siis ainult foori taga, aga ei. :pissed2:
Tõstaks seda teemat natukene. Omal siis sarnane sinine pilveke kerkimas kohalt minekuga. Autoks on 2.3E W123. Et kas surve järgi annab diagnoosida rõngaste korrasolekut?

Talvel nii palju ei suitsenud. Suitses praktiliselt ainult siis kui kõvasti tuuritada. Siis tundus see suits ka rohkem valge kui sinine. Nüüd soojaga on asi kõvasti hullem. Äkki peaks alustama ka sellega, et mineraal õli sisse kallama? Õli lekkeid on ka muidugi. Klapikambri kaan näiteks esimese asjana kuid see põhjustab ju õli kadumist mitte summuti otsast suitsemist...
Jah kui rõngad läbi või kolvil loks siis juba peaks ka surve mootoris olema.Kui keerad klapikambrikaane korgi maha ja selle lahtiselt sinna peale paned ,vaata mis juhtub kui ära lendab on mootor päris kohvi kui ilusti seisab on ok ja pääsed klapisääretihenditega.Kui ma just mingit kinnast nüüd ei pannud siis keegi võiks parandadaConfusedmash:
pfanner Kirjutas:Jah kui rõngad läbi või kolvil loks siis juba peaks ka surve mootoris olema.

Kui rõngad läbi on, siis peaks ikka surve kaduma...
carvik Kirjutas:
pfanner Kirjutas:Jah kui rõngad läbi või kolvil loks siis juba peaks ka surve mootoris olema.

Kui rõngad läbi on, siis peaks ikka surve kaduma...

Surve kaob jah silindrist,proovisid kas kork seisab seal............