Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: MB W116 S280 1978.a Defekt
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3
Müüsin auto maha ..Nüüd uus ja hoolas omanik ma loodan..
Need vist w210 punnsilma veljed. Kas nad offseti (ET) poolest su masinale alla lähevad üldse?

See masin jäi mulle ka kunagi auto24 -s silma. Oli ka siin foorumis müügis.
Mootor oli tal minu mälu järgi 6 pütine OM603 83kw koos 124 käigukastiga. 4 käigulise automaadiga (need stardivad kohalt 2. käiguga)
Keretöid tal ka oli midagi tehtud.
Müüja väitel pidid veljed sobima alla, tal oli seal keegi targem mersuentusiast läheduses olnud kellet nõu küsida ja too oli õelnud et lähevad küll.
Ma ei oska muud öelda, et eks elame ja näeme. Loodan siiralt et siiski lähevad.

Kui mootorist pildi saan eks siis saab selgust mis mootor ta on ... kas sinna alla siis võib nt w124 alt võtta diffri ja paigaldada antud autole ??

Keretöödest teadaolevalt on tehtu tagumised koopääred ja põhi
(13-05-2011, 06:15 PM)ReinGSM Kirjutas: [ -> ]OM603 3L diisel 83 kW R6

jah tegu on selle mootoriga
Tuttav auto, vahelduva eduga ikka müügis olnud. Hoia ja putita teda, vähe neid jäänud järgi.
Esiklaasiga saan mina sind aidata kui huvi on, töötan https://www.carglass.ee/
Kui masin Tartus nüüd on, siis nägin oma silmaga seda Fastersi juures vaikselt liigumas Statoili pooleSmirk
Sõitsin ise muidugi Lõunaka poolt üle Aardla risti ning siis hakkas silma.

Hoia kenasti, putita ning kui kunagi võimalik, siis asenda originaalse mootoriga Smile
(13-05-2011, 07:02 PM)Renkju Kirjutas: [ -> ]Kui masin Tartus nüüd on, siis nägin oma silmaga seda Fastersi juures vaikselt liigumas Statoili pooleSmirk
Sõitsin ise muidugi Lõunaka poolt üle Aardla risti ning siis hakkas silma.

Hoia kenasti, putita ning kui kunagi võimalik, siis asenda originaalse mootoriga Smile

Jah... Auto on nüüd tartu valdustesUnibrow
Orginaalmootorit peale panna ei plaani kuna olen ise vana diislihunt
Jäi endalegi silma pea olematu hinna poolest kuid jah-mitteoriginaalistmed, mitteoriginaalmootor jne ehk sellise auto völu peitub originaalsuses aga edu sellegipoolest!

Need ostetud veljed müü küll kohe edasi-kahju muidugi et neid kuulutuses all olnuid BBS'e(?) kaasa ei saanud (ju siis pöhjusega):

http://www.nast-sonderfahrzeuge.de/MB-Ex...e46928.jpg

http://i84.photobucket.com/albums/k37/ch...1304286137

Kasvöi 16" orig. AMG Pentad oleks ok kuid need maksavad pea auto hinna juba (inc13 müüb neid vist 900.-):

http://i234.photobucket.com/albums/ee132...C01529.jpg

http://i48.photobucket.com/albums/f248/f...G_0247.jpg

Tegelikult ma paneks vist üldse 14" originaalvaluveljed mis ühtlasi ka odavaimad:

http://www.finecars.cc/typo3temp/GB/3c1175bb94.jpg
Need ostetud veljed müü küll kohe edasi-kahju muidugi et neid kuulutuses all olnuid BBS'e(?) kaasa ei saanud (ju siis pöhjusega):

http://www.nast-sonderfahrzeuge.de/MB-Ex...e46928.jpg

http://i84.photobucket.com/albums/k37/ch...1304286137

Kasvöi 16" orig. AMG Pentad oleks ok kuid need maksavad pea auto hinna juba (inc13 müüb neid vist 900.-):

http://i234.photobucket.com/albums/ee132...C01529.jpg

http://i48.photobucket.com/albums/f248/f...G_0247.jpg

Tegelikult ma paneks vist üldse 14" originaalvaluveljed mis ühtlasi ka odavaimad:

http://www.finecars.cc/typo3temp/GB/3c1175bb94.jpg
[/quote]

Eks ikka orginaalsus ole võlu... Sisu vastu ma ei vaidlegi... orginaal istmed oleks super luks... aga sisuvärv ei meeldi eriti( maitse asi siiski vb kui istmed ka õiget tooni on siis kannataks see roheline isegi sõita kenasti ) Sellised AMG pentad võin osta järgmiseks suveks sest väga nägusad teised.. aga see suvi investeeriks rohkem sellesse et muud asjad korda saaks ja kui ma ei eksi siis ka W116 paigaldati tehasepoolt 3.0 diisel mootor küll kahjuks jah ainult Canada ja USA turu jaoks
(13-05-2011, 08:51 PM)defekt Kirjutas: [ -> ]...
kui ma ei eksi siis ka W116 paigaldati tehasepoolt 3.0 diisel mootor küll kahjuks jah ainult Canada ja USA turu jaoks

Paigaldati küll, kuid OM617.912 ja OM617.952 (vastavalt kolmeliitrised, viiesilindrilised vabalthingavad ja turboga mootorid). Sul on seal ilmselt aga kuuesilindriline. Mis kasutusomadustelt on muidugi etem...

Need veljed võiks alla minna küll, kuid ilmselt jäävad kaugele välja. Nende ET on vist 37? Originaal peaks olema 52... Sama, mis tolle ajastu 123-l.
(13-05-2011, 09:46 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(13-05-2011, 08:51 PM)defekt Kirjutas: [ -> ]...
kui ma ei eksi siis ka W116 paigaldati tehasepoolt 3.0 diisel mootor küll kahjuks jah ainult Canada ja USA turu jaoks

Paigaldati küll, kuid OM617.912 ja OM617.952 (vastavalt kolmeliitrised, viiesilindrilised vabalthingavad ja turboga mootorid). Sul on seal ilmselt aga kuuesilindriline. Mis kasutusomadustelt on muidugi etem...

Need veljed võiks alla minna küll, kuid ilmselt jäävad kaugele välja. Nende ET on vist 37? Originaal peaks olema 52... Sama, mis tolle ajastu 123-l.


Üks tark lehekülg mille netist leidsin andis mulle W116 35 se offseti...
(13-05-2011, 09:46 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(13-05-2011, 08:51 PM)defekt Kirjutas: [ -> ]...
kui ma ei eksi siis ka W116 paigaldati tehasepoolt 3.0 diisel mootor küll kahjuks jah ainult Canada ja USA turu jaoks

Paigaldati küll, kuid OM617.912 ja OM617.952 (vastavalt kolmeliitrised, viiesilindrilised vabalthingavad ja turboga mootorid). Sul on seal ilmselt aga kuuesilindriline. Mis kasutusomadustelt on muidugi etem...

Need veljed võiks alla minna küll, kuid ilmselt jäävad kaugele välja. Nende ET on vist 37? Originaal peaks olema 52... Sama, mis tolle ajastu 123-l.


Üks tark lehekülg mille netist leidsin andis mulle W116 35 se offseti...
116 on ülbik. Kui diisel, siis olgu diisel. Ma isegi ei kritiseeriks. 116 on täna 100% originaalina juba nii kallis ja keeruline pidada, et seda rõõmu saavad vähesed lubada. Selline objekt, mis on igaviku Eestimaa teid kündnud, käepäraste vahenditega elus hoitud ja mõned korrad keevitadagi saanud, ei oma nagunii enam erilist vanatehnilist väärtust. Siis miks mitte R6 diisel? Mõistlike ülalpidamiskuludega stiilne kulgur. Mul sugulane sõitis ka sellise musta 116 diisliga üle kümne aasta igapäevaselt. Tänu topelt stangedele kutsusime tema pilli hellitavalt "kaheraudseks". Siiani nutab seda aega taga.

Velgedega tahaks ise kah soovitada originaal 14 valuvelgi. Nad sobivad sinna nagu valatult. Ainus asi, et täna vist pole enam kuigi lihtne hankida õiges mõõdus 14 rehve. Need rehvid võivad lõpuks maksta kordades enam kui veljed.

Üldiselt oleks peamine soovitus, et sõida ja naudi, hoida teda kuidagi elus, kuid ära väga suurt raha sinna autosse kulutama hakka.
Krt .... ja ees käivadki vastu seda roolivarrast või mis iganes seal on.... Nii palju siis tarkadest mersumeestest kes arvavad et sobivad alla ..

Kes tahab siis samahinnaga millega ostsin on veljed saadaval või pakkuge vahetust muude velgede vastu
See oht oligi siis reaalsus, sama asi ka W 126-ga.
Eriti laiata esimeste velgedega ei saa, ET ei luba.
Variant on õhukesed vaheflantsid.
Paar kehvemat pilti hetkeseisukorrast....

All on hetkel vist siis orginaal veljed ??

[Pilt: large_25016039_Ja2u.jpg]

Mootor siis peal selline nagu reinGSM näitas ehk siis OM603 3L diisel 83 kW R6

[Pilt: large_25016085_MZVi.jpg]

Tagaklaasi anomaalia Big Grin

[Pilt: large_25016063_4J8f.jpg]

Istme alt vaatab vastu selline pilt

[Pilt: OgAAAC2hwRzLPLbvGwNogU1J--QzWdVqPRR5Dw4J...uBJuFP.jpg]

Kellegile Mercedes-Benz märk ette jäänud

[Pilt: large_25016035_Y9z1.jpg]

Uhke märk ka külge poogitud 300SD Big Grin

[Pilt: OgAAAH_JptFFmfu10N9iBpm7LaSUvKDDL6u8Ek6T...F-e_fe.jpg]

[Pilt: large_25016043_WSP8.jpg]

Lähipäevil tuleb sisu välja, väike roostetõrje ja pigimatti maha et ei müra summutada.... Heaks uudiseks võib nimetada, et leidsime siin vist doonori kust saab korraliku ja komplektse sisu ja esiklaasi... Tagumine piduriketas läks pooleks, nii et mõlemad tagumised kettad koos klotsidega lähevad vahetusse ja ehk saab elluäratada ka seisupiduri süsteemi...
Osasid pilte miskipärast ei näe-olen ma ainukeIcon_question
(17-05-2011, 08:54 PM)nostromo Kirjutas: [ -> ]Osasid pilte miskipärast ei näe-olen ma ainukeIcon_question

Ei.
Võimalik, et näevad orkuti kasutajad. Minul kontot pole ja ei tule ka paari pildikese pärast.
(17-05-2011, 09:11 PM)Laur Kirjutas: [ -> ]
(17-05-2011, 08:54 PM)nostromo Kirjutas: [ -> ]Osasid pilte miskipärast ei näe-olen ma ainukeIcon_question

Ei.
Võimalik, et näevad orkuti kasutajad. Minul kontot pole ja ei tule ka paari pildikese pärast.



Ei ole vaja kasutajat orkuti... see otselink pildilt mis ei vaja mingisugust kasutajat.. Ma üritan praegu seda jama lahendada.. miskipärast mul avab lingi niisama .. aga kui foorumi postitan siis näitab Errorit... ka mina pole eriline fänn... aga olen orkuti kasutanud enda pildialbumina ja varem pole probleeme olnud nagu hetkel siin on
Njah, kes siis tänapäeval enam Orkutit kasutabIcon_smile Ikka Facebook, ikka FacebookThumbsup Kuid köige parem kui saaksid otse siinse foorumi kaudu pilte lisada-selleks ka ju oma programm ülevalt 4. link "Pildipark"Thumbsup
Lehti: 1 2 3