Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: MB W116 S280 1978.a Defekt
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3
(17-05-2011, 09:20 PM)nostromo Kirjutas: [ -> ]Njah, kes siis tänapäeval enam Orkutit kasutabIcon_smile Ikka Facebook, ikka FacebookThumbsup Kuid köige parem kui saaksid otse siinse foorumi kaudu pilte lisada-selleks ka ju oma programm ülevalt 4. link "Pildipark"Thumbsup


Ei tea Big Grin pole see facebook ka mingi ilmaime Big Grin Aga nüüd peaks pildid kõigil nähtavad olema ,, Vabandused jama eest
Istmed on Daimleri omad. Daimleri sees on nad ilusad. Mercedes mõjuvad kuidagi nagu polikliiniku ooteruumi pingid. Sinu auto ülejäänud salongi värv on muidu nii stiilne, et kui sa samas toonis istmed leiaksid, oleksid üle linna kärbes.
http://www.auto24.ee/used/723753
Siin on õige sisu sees näha.
Peab mainima et originaalsisu ja nende laia randiga vanakooli BBS-idega näeks ikka väga äge välja. Samas praegused 14" originaalid ka väga ok valik. Kuid istmed peaks küll võimalusel originaalid (nii välimuselt kui värvilt) leidma.

Olen antud isendit oma silmaga näinud ja ilusamat annab otsida:

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto_pild..._missing=1
Ja ongi nii.. Orginaal istmetega näeb see salong hea välja... Hetkel nendega lihtsalt jube... Veel ei tea mis värvi sisu sellel doonor masnial on, kui üldse ta saab.
Need BBS id oleks väga toredad.. aga kahjuks polnud neid all juba siis kui kohale jõudsime.. mis põhjustel nad sealt alt kadusid ei tea.... Ega selliseid vist pole just väga kerge leida ega ???

Aga siin on mul ikka suur küsimärk õhus diffri kohta... Ma leidsin siitsamast teema kus käis arutlus W126 üle millele oli 3 liitrine disla peale pandud... seal sain ma aru, et igat teist difrit sinna alla ikka ei pane... Või oskab keegi selle mulle üle seletada... sest praegu kakub maanteel tuurid jube ülesse normaal kiirusel.
ülekande arv sain ma peaks olema 2,69 vms ??
(18-05-2011, 09:28 AM)defekt Kirjutas: [ -> ]Ja ongi nii.. Orginaal istmetega näeb see salong hea välja... Hetkel nendega lihtsalt jube... Veel ei tea mis värvi sisu sellel doonor masnial on, kui üldse ta saab.
Need BBS id oleks väga toredad.. aga kahjuks polnud neid all juba siis kui kohale jõudsime.. mis põhjustel nad sealt alt kadusid ei tea.... Ega selliseid vist pole just väga kerge leida ega ???

Aga siin on mul ikka suur küsimärk õhus diffri kohta... Ma leidsin siitsamast teema kus käis arutlus W126 üle millele oli 3 liitrine disla peale pandud... seal sain ma aru, et igat teist difrit sinna alla ikka ei pane... Või oskab keegi selle mulle üle seletada... sest praegu kakub maanteel tuurid jube ülesse normaal kiirusel.
ülekande arv sain ma peaks olema 2,69 vms ??

Praegu ei saa sul küll 2,69 olla, sellega oleks 90 km/h sõites hästi madalad pöörded ja masin vaikne.
Nagu aru saan on masin enne olnud 280. 126/s280 oli igatahes 3,64 differ, ja arvata või et sinu autolgi see arv palju ei erine, või on sama. Oli selline masin ja 90 nega sõites olid pöörded ikka päris hullud juba.
(18-05-2011, 09:52 AM)V@hh Kirjutas: [ -> ]
(18-05-2011, 09:28 AM)defekt Kirjutas: [ -> ]Ja ongi nii.. Orginaal istmetega näeb see salong hea välja... Hetkel nendega lihtsalt jube... Veel ei tea mis värvi sisu sellel doonor masnial on, kui üldse ta saab.
Need BBS id oleks väga toredad.. aga kahjuks polnud neid all juba siis kui kohale jõudsime.. mis põhjustel nad sealt alt kadusid ei tea.... Ega selliseid vist pole just väga kerge leida ega ???

Aga siin on mul ikka suur küsimärk õhus diffri kohta... Ma leidsin siitsamast teema kus käis arutlus W126 üle millele oli 3 liitrine disla peale pandud... seal sain ma aru, et igat teist difrit sinna alla ikka ei pane... Või oskab keegi selle mulle üle seletada... sest praegu kakub maanteel tuurid jube ülesse normaal kiirusel.
ülekande arv sain ma peaks olema 2,69 vms ??

Praegu ei saa sul küll 2,69 olla, sellega oleks 90 km/h sõites hästi madalad pöörded ja masin vaikne.
Nagu aru saan on masin enne olnud 280. 126/s280 oli igatahes 3,64 differ, ja arvata või et sinu autolgi see arv palju ei erine, või on sama. Oli selline masin ja 90 nega sõites olid pöörded ikka päris hullud juba.

ma mõtlesin et alla peaks vist panema selle 2,69 ??? hetkel jah 280 orginaal differ 3,64 ilmselt
Nägin seda kuulutust ka..
Kusisin- kas ta ei taha veljed eraldi müüma?
ja kui tahad need veljed (mis oli kuulutusel) sa võid müüjaga uhendust võtta ja osta, hid oli 200 euri.
Ainukene asi ta värvis need mustaks.
Ise vaatasin need, ja mul nad ei sobi
[Pilt: 123867496.jpg]
[Pilt: 123867500.jpg]
Ja õnn on naeratanud mu ukselävele... Saan autosse orginaal sisu Smile
Ja ostan ka ilmselt ära need veljed eelmise omaniku käest..

nüüd olen siin pingsalt olnud otsingutel mis differ peaks alla minema.. Ja sain teada, et sellele kooslusele mis mul on peaksin alla panema kas 2,88 või 3.09 ja see peaks tulema kas W123 alt W107 või W126 kuni 1983.a vüi siis W116
Parandage mind kui ma eksin...

Aga peaks mainima et see pole lihtne leid Big Grin
W123 3.09't võib siitmaalt küll otsima jäädagi. See on kolmese turbodiisli differ mida paljud ülekande pärast just otsivadki, et küttekulult viimnegi võtta, kui pole vajadust kiirelt kohalt minema saada.
Pean kuuri alt vaatam äkki mul midagi selist jäänud. Sai omal ajal päris mitu 123 ja paar 116 lammuataud ja mingid silla osad said kuuri nurka visatud.
Mul kaks tükki aga need kahjuks 3,92 ülekandega.
(20-05-2011, 12:41 PM)siimruz Kirjutas: [ -> ]Mul kaks tükki aga need kahjuks 3,92 ülekandega.

Ei ole hullu... Aga aitäh abi eest Smile
Ei tea kas SEC alt sobiks see Big Grin
Sai siis Brittist otsitud seda diffrit ja ei leia... See nagu mingi võimatu aare mida leida ei ole võimalik .... Kas keegi on kursis soome varuosade müügi osaga.. Oskaks ehk suunata kuskile lehele või miskit kust oleks reaalne seda leida .....

2,47 meid on hunnikuga leida... aga see vist liiga vänge mu traktori jaoks ...

Selline teoreetilinr küsimus ka .... Kas on võimalik diffril sisu vahetada NT 124 alt õige ülekande arvuga ja panna sisemus minu w116 omasse nii, et kõik töötaks ja oleks tip-top ??

Kui mul muud üle ei jää ootan kuni mõni 3.0D w123 müüki ilmub ja ostan lihtsalt ära, et seda diffrit saada ...
Vänge??
2.47ga saaksid hirmus öko maanteesõidu auto endale Smile
Väiksem number siis suureneb lõppkiirus, kuid väheneb kiirendusvõime.
(23-05-2011, 06:27 PM)ReinGSM Kirjutas: [ -> ]Vänge??
2.47ga saaksid hirmus öko maanteesõidu auto endale Smile
Väiksem number siis suureneb lõppkiirus, kuid väheneb kiirendusvõime.

vänge nagu selle suhtes, et liiga aeglane või nii... Ei taha ainult maanteele.. nii, et linna ja maantee oleks korras omavahel enamvähem... selleks oleks ideaalne 2,88 või 3.09 .... On kellegil kogemust kui aeglaseks see kiirendus läheb 2,47 ?? See vist midagi ulmet ?? Big Grin Ja kas see kkasti koormama ei hakka ??
(23-05-2011, 05:57 PM)defekt Kirjutas: [ -> ]Kui mul muud üle ei jää ootan kuni mõni 3.0D w123 müüki ilmub ja ostan lihtsalt ära, et seda diffrit saada ...

vaatasin just, et W123 3L diisli all kasutatakse 3.46 ja 3.69 difrit
aga 3.0 turbodiisel 123 alt võib leida 2.87(2.88) ja 3.07
(23-05-2011, 07:05 PM)ReinGSM Kirjutas: [ -> ]
(23-05-2011, 05:57 PM)defekt Kirjutas: [ -> ]Kui mul muud üle ei jää ootan kuni mõni 3.0D w123 müüki ilmub ja ostan lihtsalt ära, et seda diffrit saada ...

vaatasin just, et W123 3L diisli all kasutatakse 3.46 ja 3.69 difrit
aga 3.0 turbodiisel 123 alt võib leida 2.87(2.88) ja 3.07

Mina lähtusin selle lehekülje informatsioonist http://www.mbca.org/forum/differential-ratios
http://www.auto-parts.spb.ru/cat/cats/m....ent=dr2000
car> win algusega 123.......(vaata 300D-sid)> rear axle> rear axle housing with differential
(23-05-2011, 08:40 PM)ReinGSM Kirjutas: [ -> ]http://www.auto-parts.spb.ru/cat/cats/m....ent=dr2000
car> win algusega 123.......(vaata 300D-sid)> rear axle> rear axle housing with differential

Ootan siis 3.0TD sid müüki nendel minu soositud differ...ennem ma kirjutasin jah 3.0D nendel tõesti tehasepoolt ainult 3,69 ... Igapäevaga aina targemaks Smile varsti ehe mersumees valmis Eusa_dance

tänud ReinGSM
Lehti: 1 2 3