Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W 124 keskkonsoolis asuvate nuppude valgustus
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Nimelt jäid pimedaks kõik keskkonsoolis olevate lülitite valgustid...ehk siis pirnid. Samamoodi ka külgmiste ja keskmise õhsuunaja rullikutes olevad pirnid.
Et kuskohast need pirnid oma toite saavad? Kaitsmed vaatasin üle,need terved kõik.
Probleem tekkis,kui vahetasin ära pliidinuppude pirnid.
(02-04-2011, 10:32 AM)Muhulane Kirjutas: [ -> ]Nimelt jäid pimedaks kõik keskkonsoolis olevate lülitite valgustid...ehk siis pirnid. Samamoodi ka külgmiste ja keskmise õhsuunaja rullikutes olevad pirnid.
Et kuskohast need pirnid oma toite saavad? Kaitsmed vaatasin üle,need terved kõik.
Probleem tekkis,kui vahetasin ära pliidinuppude pirnid.

Kellade taga on punane kaitse. See näeb välja, nagu märgutule pirn, kuid on punane. See võis läbi minna...

Kusagil oli pilt kah, kuid hetkel ei leidnud.
(02-04-2011, 10:35 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(02-04-2011, 10:32 AM)Muhulane Kirjutas: [ -> ]Nimelt jäid pimedaks kõik keskkonsoolis olevate lülitite valgustid...ehk siis pirnid. Samamoodi ka külgmiste ja keskmise õhsuunaja rullikutes olevad pirnid.
Et kuskohast need pirnid oma toite saavad? Kaitsmed vaatasin üle,need terved kõik.
Probleem tekkis,kui vahetasin ära pliidinuppude pirnid.

Kellade taga on punane kaitse. See näeb välja, nagu märgutule pirn, kuid on punane. See võis läbi minna...

Kusagil oli pilt kah, kuid hetkel ei leidnud.

Kellaplokk välja võtta?
Või saab ka altpoolt ligi?
See mure siis murtud. Oligi kaitsme viga. Ja kaitse asub kellaploki taga,trükiplaadi küljes,spidomeetrist vasakul. Silmapaistvalt punane jubin.
Mul juhtus tänasest sama asi, kogu konsool on pime, nupud ja spidokaplokk ise ka. Kuidas spidoplokk kätte tuleb?
(04-04-2011, 07:58 PM)juhanp Kirjutas: [ -> ]Mul juhtus tänasest sama asi, kogu konsool on pime, nupud ja spidokaplokk ise ka. Kuidas spidoplokk kätte tuleb?

Spidokaploki lihtsalt tõmbad välja...pole sel kruvisid ega muid takistusi va.spidokatross ja juhtmed.
Spidokavalgustus saab minuteada mujalt toite,sest mul see töötas...ainult kosoolinupud olid pimedad.
Kui kõik on pime on tõenäoliselt süüdi reostaat, mille rajad ära kuluvad. Kruti seda edasi tagasi, mingis asendis peax ta töötama.
Kustkohast seda kaitset osta saab? Silber autos pakuti selle hinnaks 38 eurot mis on veidi ulmeline ühe kaitsme eest.
(11-04-2011, 01:05 PM)juhanp Kirjutas: [ -> ]Kustkohast seda kaitset osta saab? Silber autos pakuti selle hinnaks 38 eurot mis on veidi ulmeline ühe kaitsme eest.

Mina remontisin vana ära...panin vaskjuhtme peene kiu kaitsmele ümber ja siiani pole probleeme olnud.
Minul hiljuti oli sama teema. Veaks oli hoopis see ,et kõik pirnid oli läbi läinud.
Spidoplokis sellist kaitset mul ei olnud. Küll aga selgus , et spidoploki sees olid pirnide ymbert valguse suunajad ära sulanud.
Asendasin need mingide led elementidega. Effekt jäi hea. Kuna valgus jäi veidi liiga ere siis jätsin need dioodid läbi reguleerimis nupu ja ylejäänd nupuvalgused jm. otse. Minumeelest sai hea.

Oomipoes maksavad sellised paar cm pikad led ribad (tagant kleepiv) mingi 1eur .(pikkus 2cm ja m66tudelt sobivad täpselt nende plastikust valguse suunjate asemele.)
Soovitaks panna soevalge , kuna külmvalge mis mina panin hakkab pimedas veidi silmadele.

Tahtsin ainult kysida , kuidas selle spidoploki tagant trossi lahti saab? Minu käsi sinna vahele ei lähe. Kutsusin naise ja peale pikka surumist 6nnestus tema käsi sinna vahele suruda . Siis sai lahti.

Kas kuidagi ilma naiseta ei saa ?
See tross toast läbi ei tulnud ja põhjamati väljaviskamise abil rohkem liikumisruumi ei teki?
Just, matt välja, siis pedaalide juurest tross klambritagant lahti... ja kui vaja, siis veidi kannatab veel juurde sikutada- vähemalt nii on minul koguaeg õnnestunud!
Hullud "teadlased" (elektrikud) .....

Kui asendate mingit pirni, mis on läbi põlenud .... asendage see õige võimsusega pirni vastu.
Sest valgusesuunajad sulavad ja reostaat sulab ka tänu sellele, et kasutate ODAVAID ja VALE võimusega (võimsamaid) pirne. Õigeid pirne saab Mercedese keskusest.

Võin eksida komakohtadega. Tehase poolt on määratud 0.4w pirn. Selle asmele pannakse odav 0.5w pirn. Ja sealt need sulamise ja reostaadi jamad pihta hakkavadki....
(11-04-2011, 06:05 PM)apsik Kirjutas: [ -> ]Hullud "teadlased" (elektrikud) .....

Kui asendate mingit pirni, mis on läbi põlenud .... asendage see õige võimsusega pirni vastu.
Sest valgusesuunajad sulavad ja reostaat sulab ka tänu sellele, et kasutate ODAVAID ja VALE võimusega (võimsamaid) pirne. Õigeid pirne saab Mercedese keskusest.

Võin eksida komakohtadega. Tehase poolt on määratud 0.4w pirn. Selle asmele pannakse odav 0.5w pirn. Ja sealt need sulamise ja reostaadi jamad pihta hakkavadki....

Jätaks selle nagu autoomaniku enda otsustada,et kuhu,mida ja millise võimsusega paneb. Sest kõik asjad tuleb ikka omal nahal järgi proovida.
panin endale vanade pirni vastu valged dioodid ! panen homme pildid ka !
Nii, minul on hoopis suurem probleem. Mitte ükski armatuuri tuli ei põle, ei kellade plokil, ei armatuuris ega el.akende tõstukite juures. Kelladeploki kaitse oli terve, kontrollisin üle testeriga ning proovisin ka kõik kaitsmed üle kapoti alt. Üks pirn oli kellade plokis läbi. vahetasin selle ka välja kuid siiani ükski pirn ei põle. Kuhu see vool kaduda sai täiesti lambist?
(12-04-2011, 07:27 PM)juhanp Kirjutas: [ -> ]Nii, minul on hoopis suurem probleem. Mitte ükski armatuuri tuli ei põle, ei kellade plokil, ei armatuuris ega el.akende tõstukite juures. Kelladeploki kaitse oli terve, kontrollisin üle testeriga ning proovisin ka kõik kaitsmed üle kapoti alt. Üks pirn oli kellade plokis läbi. vahetasin selle ka välja kuid siiani ükski pirn ei põle. Kuhu see vool kaduda sai täiesti lambist?
Tutvu el. skeemidega http://www.benzworld.org/forums/w124-e-c...-14-a.html
(12-04-2011, 08:59 PM)hannes_s Kirjutas: [ -> ]
(12-04-2011, 07:27 PM)juhanp Kirjutas: [ -> ]Nii, minul on hoopis suurem probleem. Mitte ükski armatuuri tuli ei põle, ei kellade plokil, ei armatuuris ega el.akende tõstukite juures. Kelladeploki kaitse oli terve, kontrollisin üle testeriga ning proovisin ka kõik kaitsmed üle kapoti alt. Üks pirn oli kellade plokis läbi. vahetasin selle ka välja kuid siiani ükski pirn ei põle. Kuhu see vool kaduda sai täiesti lambist?
Tutvu el. skeemidega http://www.benzworld.org/forums/w124-e-c...-14-a.html

Aitäh, aga pole eriti pädev el. skeemi lugeja
(12-04-2011, 09:44 PM)juhanp Kirjutas: [ -> ]
(12-04-2011, 08:59 PM)hannes_s Kirjutas: [ -> ]
(12-04-2011, 07:27 PM)juhanp Kirjutas: [ -> ]Nii, minul on hoopis suurem probleem. Mitte ükski armatuuri tuli ei põle, ei kellade plokil, ei armatuuris ega el.akende tõstukite juures. Kelladeploki kaitse oli terve, kontrollisin üle testeriga ning proovisin ka kõik kaitsmed üle kapoti alt. Üks pirn oli kellade plokis läbi. vahetasin selle ka välja kuid siiani ükski pirn ei põle. Kuhu see vool kaduda sai täiesti lambist?
Tutvu el. skeemidega http://www.benzworld.org/forums/w124-e-c...-14-a.html

Aitäh, aga pole eriti pädev el. skeemi lugeja

99% on reostaat on peetis/sulanud ......
Lehti: 1 2