Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W124 300D 87' automaatkast
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
No nii, ma ei saa auto kastist enam sotti. Minu teada peaks see olema 4 käiku automaat, aga kui sõidan ja jälgin käike siis mina loen et vahetab kuni kolmandani ära ja kõik. Ja samas ka küsimus mis oranzid triibud need spidokal on? I, II, III ja IIII aga see IIII kriipsu on nii 140kmh peal. Kas ongi nii et need tähistavad seal umbes mis käik sees on? Et 4 käik läheb alles sellisel kiirusel sisse või need kriipsud on üldse midagi muud.
Palun selgitage. Ja 90khm on pöördel üle 2000, nii 2200-2300. Kas seda palju pole?
Need vanatüübi automaadid stardivad kohalt II käiguga, sellepärast loedki 1, 2, 3 Smile

Vajuta kohalt minnes rohkem gaasi ja peaks minema esimesega või hoia pidurit peal, tõmba käigukang lõpuni enda poole ja pane tagasi drive peale, nüüd startides läheb ka kohalt I käiguga.
OK...kui 2. käiguga ära läheb siis milleks üldse 1. käik? Kui massi rohkem vedada, näiteks käru taga?
Ja pöörded on kõik ok sel juhul? (90kmh ~2200-2300)
Mul täpselt sama auto.
90 peal on pöörded täpselt 2000rpm
2400 juures on kuskil 100kmh

Kohalt läheb ka II käiguga D peal. Spidoka peal nende kriipsude juures on orienteeruvad vahetuskohad. 140 juures olevad kriipsud on ilmselt mõeldud 5 käigulise kasti jaoks. Seal igatahes enam ei vaheta midagi.
Pöörded nagu veidi kõrged küll. 1900-2000 peaks olema 90 km/h.
Võib olla libiseb kast veidi, võibolla on teine differ pandud.
Sellel autol peaks olema 2,87 ülekandearvuga differ.

clm, näh jõudsid etteWinkD
Need kriipsud näitavad ära niiöelda piiraja asukoha mingil käigu. näiteks IV käik 140 tähendab, et kolmandaga võib kuni selle kiiruseni sõita. Ehk siis kui on 150 km/h sees, siis ei ole lubatud manuaalselt käigukangi D pealt 3 peale nihutada. Analoogne on ka muude käikudega.
Proovisin, panin 2. sisse ja siis D, hakkasin sõitma ikka oli 3 käiku.
Kuna see 1. käik rakendub, kas suure koormusega?
Võimalik et sul on autol teatud vaakumjuhtmed otsast ära. Võimalik et oled liiga kerge jalaga. Võimalik ka veel mingi muu asi. Löö lapats kohapeal põhja ja vaata mis saab.
Esimese käigu saab sisse ainult kickdowniga, või ka järsul tõusul paigalt võttes. Kui kickdown ei tööta- gaasipedaal ei lähe korralikult põhja, või selle all olev lüliti pori täis- siis naljalt seda esimest käiku ei saagi sisse. Mingil määral loeb ka modulaatoritrossi reguleering.
Aga noh ega esimene käik ongi nii et paigalt ainult läheb ja kohe lülib teisele.
Täiesti võimalik, ei ole vanakest eriti piitsutada tahtnud Smile

(29-12-2010, 01:01 PM)R129 Kirjutas: [ -> ]Võimalik et sul on autol teatud vaakumjuhtmed otsast ära. Võimalik et oled liiga kerge jalaga. Võimalik ka veel mingi muu asi. Löö lapats kohapeal põhja ja vaata mis saab.
1. käik rakendub kahel juhul: KD stardiga (ehk gaas lõpuni põhjas kohalt minnes) ja väga aeglaselt sõites, kui valits on asendis 2.

Ega seda 1. käiku just tihti vaja lähe, kuid näiteks kusagil maastikul ukerdades, eriti käruga, on küll abiks.Thumbsup
Aga jah, on 4. Liiga kerge jalg Smile
Minul käes olnud 4 erineval w124 automaatidest on kõigil jäänud 1 käik sisse kui kohapeal seistes tõmmata kang lõpuni, ehk siis nr2. seejärel ikka pidurit hoides, kang tagasi D peale ja on startinud esimese käiguga!
(29-12-2010, 10:38 AM)V@hh Kirjutas: [ -> ]Pöörded nagu veidi kõrged küll. 1900-2000 peaks olema 90 km/h.
Võib olla libiseb kast veidi, võibolla on teine differ pandud.
Sellel autol peaks olema 2,87 ülekandearvuga differ.
huvitavIcon_confused mul differ 3,47Icon_eek 3l diisel 5k manuaalIcon_confused käigud on nagu natuke pikad küll aga ei usu hästi ka seda, et difrit oleks vahetatudIcon_rolleyes
Ma andsin siis lihtsalt rohkem laba ja siis sain lugeda 4 käiku.

(01-02-2011, 02:58 PM)Laur Kirjutas: [ -> ]Minul käes olnud 4 erineval w124 automaatidest on kõigil jäänud 1 käik sisse kui kohapeal seistes tõmmata kang lõpuni, ehk siis nr2. seejärel ikka pidurit hoides, kang tagasi D peale ja on startinud esimese käiguga!
mul endal ka w124, aga kas see nupp seal käigukangi kõrval lükata E pealt S peale siis ei peaks 1 käik sisse minema ? mul endal see nupp ei tööta nii, et keegi äkki oskab selle kohta midagi öelda

aitähIcon_razz
Minu omal pole Eco ja Sport resiimi.
ma päristäpselt ei mäleta enam aga mingi aeg lugesin kasutusjuhendit ja seal oli öeldud, et kui E peal on siis läheb kohalt teise käiguga ja kui S peal siis esimesega aga mul igastahes esimest sisse ei lülita, aga vb ma mäletan valesti.
See mis käiguga kohal läheb ei ole REEGEL vaid sõltub autost/kastist. Kahe reziimi vahe on originaalis ka käigu vahetamise graafik - ehk mis kiirusel mis režiimis mis käik pannakse.
(03-02-2011, 01:12 PM)2015c Kirjutas: [ -> ]Minu omal pole Eco ja Sport resiimi.
S pole sport vaid standartne režiim!
E on ökonoomsus režiim (paneb järgmise käigu sisse madalama pöörde pealt)
Lehti: 1 2