Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: K: w 124 3,0 automaatkast 105kw 88a
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Kastiga siis propleeme
Mootor peal ilma turboda aga kast turbomootori oma oma .
kast esimega ja tagumise liigub kohalt hästi aga teised kõägud eriti 2-3 lööb pöörded üles käigu vahetusel.
Märkasin seda et et külmast peast toimedab paremin aga mitte hästi .
milles asi?
Plaan teha filtri ja õli vahetus aga kui kast tukisis on maha visatud raha.
Õlitase norm , käiva mootoriga.
Sooviks teada ka kasti tüüpi?


Palun nõu
Õlivahetus tehtud aga propleem on sama.
kiirusel 40km/h lasen gaasi maha et käigu ilusti vahetaks, muidu viskab pöörded 2500-3000 kanti.
Õli mis välja tuli oli paras solk , uus filter sai ka sisse.
Mis võib häda olla ?
Kas vaakum võib olla teema kuna peal oleval mootoril pole td lisa vaakum pumpa?
Infot juurde 2 käigu pannes ei vaheta ise 2 kui liikudada 3.ndalt teisel siis on teine olemas ja sõidu aeg panna 2 selt kolmandale vahetab ilusalt.
Kast libiseb aga see ei häiri sest too mingi 5-10km/h neljandaga
Kas keegi oskab infot anda ?
Mis teha ?




(18-01-2011, 12:19 PM)reinhold Kirjutas: [ -> ]Õlivahetus tehtud aga propleem on sama.
kiirusel 40km/h lasen gaasi maha et käigu ilusti vahetaks, muidu viskab pöörded 2500-3000 kanti.
Õli mis välja tuli oli paras solk , uus filter sai ka sisse.
Mis võib häda olla ?
Kas vaakum võib olla teema kuna peal oleval mootoril pole td lisa vaakum pumpa?
Ma katsedan ära selle regulli aga kas keegi teadlik võiks ölda palju on vahet (kas ültse on) kui vaakum tuleb hõrendusest ja eraldi vaakum pumbast? millega kast end reguleerib?
(26-01-2011, 03:49 PM)reinhold Kirjutas: [ -> ]Ma katsedan ära selle regulli aga kas keegi teadlik võiks ölda palju on vahet (kas ültse on) kui vaakum tuleb hõrendusest ja eraldi vaakum pumbast? millega kast end reguleerib?

Kust see hõrendus diiselmootoril Su arust võetakse? Ikka pump on vaakumi tekitamiseks...

Iseeensest ei ole käigukasti (ega ühegi teise vaakumit tarbiva asja) jaoks üldse oluline, millega ja kudias see piisav vaakum tekitatakse.
Kas tõesti vahet pole kui koormusest vaakumiga kast käitumist muudab?
Proovisin keerasin vaakumit 4 astet(päripäeva) midagi väga nagu ei muutunud.
Soovitusi?
Kas selles vaakumkõrres on üldse vaakum olemas? Äkki on kuskil leke sees või voolikud valesti ühendatud?
(01-02-2011, 12:17 PM)R129 Kirjutas: [ -> ]Kas selles vaakumkõrres on üldse vaakum olemas? Äkki on kuskil leke sees või voolikud valesti ühendatud?

Ok olen seda ka mõelnud, kuhu täpsemalt see kõrs peaks külge minema 3.0 80 kw (mootori küljes)
Seda vaakumit mis seal jookseb on palju. Kas mul õieti meeles on kasti kõrs must kollase triibuga ?
endal pidevat garaazi võimalust pole et altpoolt jälle uurida , muidu alt oli kõrrega silma järgi ok.
Puhusin kõiki voolikuid mis näha on läbi, ainult see mis pidurivaakumi juurde läks tegi häält.
mida võiks järgmiseks proovida?
Siin mingid skeemid olid teises teemlas aga need olid väga puudulikud teadlikum vend võiks seletada kuhu ots läheb käimakasti vaakumil.
Suurde sinises vaakumis? piduri vaakumi külge ? kaks vahe jagajat on üks ühelpool tulemüüri ja teine teisel pool?
No sai näpidud nüütseks vahetab ilma pööret viskamata natuke järsult aga igatahes parem sai.