Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Mercedes-Benz Rekordüritus August 2011
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5
Tere klubilised ja huvilised.

Meieni saabus info, et tulevase aasta Augustis täitub Mercedes-Benz il 125 aastat ja selle puhul plaanitakse korraldada rekordüritus - suurim Mercedes-Benz i omanikke kokkutulek.

See saab olema Augusti lõpus esialgsete andmete järgi ja asukohaks Saksamaa ja mingi Berliini lennuväli.

Igatahes minul suur soov sinna minna ja ei puudu sellest, kui just midagi väga karmi ette ei tule.

Et siis aega ja raha planeerima. Detailne info kunagi hiljem.
Tundub, et Kohustuslik üritus tulemas Tongue

(22-11-2010, 01:33 PM)indrek Kirjutas: [ -> ]Igatahes minul suur soov sinna minna ja ei puudu sellest, kui just midagi väga karmi ette ei tule.
(22-11-2010, 02:04 PM)Blaze Kirjutas: [ -> ]Tundub, et Kohustuslik üritus tulemas Tongue

(22-11-2010, 01:33 PM)indrek Kirjutas: [ -> ]Igatahes minul suur soov sinna minna ja ei puudu sellest, kui just midagi väga karmi ette ei tule.

Noh kui tahetakse rekordit teha, siis peab panuse andma. Samas on vägagi huvitav teisi klubisid ja liikmeid korraga nii palju näha. Usun, et see saab superüritus tulema. Noh iseasi, kuidas see välja nägema hakkab. Kui tahetakse suurt osavõtutasu, siis on muidugi jama, kui veel kohale peab ka saama. Aga eeldan, et asi peaks tulema sümboolne, ning ööbimine telklaagris.
Kiri ise ka

Dear Club Presidents,

Enclosed, please find the latest information on the Mercedes-Benz &
Friends event next year. We kindly ask you to publish the information in
your upcoming Club-Magazines.


Mercedes-Benz & Friends celebrates '125 Years of the Automobile'

From 26th to 28th August 2011 (to be confirmed soon) Mercedes-Benz Classic
will organize an international mega event in cooperation with the official
Mercedes-Benz brand clubs to celebrate the 125 years automobile jubilee.
It will take place at Berlin-Tempelhof airport. Highlight will be a world
record attempt – “The biggest Mercedes-Benz meeting ever”- and an entry in
the Guinness Book of Records.

Please save the date. You will receive additional and detailed information
as soon as possible.

Best Regards
Mercedes-Benz Classic
Et siis tuleks nagu enda autodega minna? Smile
Erinevalt Tegel'ist ja Schöneberg'ist ei ole sealt ohtu, et mõni lennuk samal ajal maanduda tahaks Smile
Selleks ajaks peaks ka A1 valmima (kuni Poola-Saksa piirini), mis teeb sõidu väga sõidetavaks.
See suvi oli see ikka meeletu pudelikael seal ja närvimäng tõsine.
Kahjuks suunal A1-Berliin on vähe piiramatta kiirteelõikusid ainult Smile
(22-11-2010, 03:08 PM)R129 Kirjutas: [ -> ]Et siis tuleks nagu enda autodega minna? Smile

Eks selgub, kas tahavad lihtsalt inimeste arvu järgi üritust, või autodega seonduvat. Usun, et me oma klubist võime koopereeruda ning mitmekesi autot jagada.
(22-11-2010, 03:17 PM)Rolz Kirjutas: [ -> ]Erinevalt Tegel'ist ja Schöneberg'ist ei ole sealt ohtu, et mõni lennuk samal ajal maanduda tahaks Smile
Selleks ajaks peaks ka A1 valmima (kuni Poola-Saksa piirini), mis teeb sõidu väga sõidetavaks.
See suvi oli see ikka meeletu pudelikael seal ja närvimäng tõsine.
Kahjuks suunal A1-Berliin on vähe piiramatta kiirteelõikusid ainult Smile

Isegi sügisel olid seal veel pikad ummikud ja ootamised. No ja kui nad isegi selle valmis meisterdavad, siis ulmeriik Poola jääb ikkagi veel vahele. Septembris läbi sõites tikkus iga km tagant pähe mõte: "Ma vihkan teie ideid, Teie teid ja Teid"
Seetõttu eelistaksin rohkem maksta ja laevaga minna. Või siis juba lennukiga.
(22-11-2010, 03:30 PM)R129 Kirjutas: [ -> ]Isegi sügisel olid seal veel pikad ummikud ja ootamised. No ja kui nad isegi selle valmis meisterdavad, siis ulmeriik Poola jääb ikkagi veel vahele. Septembris läbi sõites tikkus iga km tagant pähe mõte: "Ma vihkan teie ideid, Teie teid ja Teid"
Seetõttu eelistaksin rohkem maksta ja laevaga minna. Või siis juba lennukiga.

Noh kui kambakesi minna, siis saab lobiseda ja vahetada juhti. Elab vast üle. Lennukiga oluliselt kallim ka, kui mitmekesi mina.
Kuna üritus toimub lennuväljal, siis tahetakse ikka autosid näha. Saksakeelsest sain ka nii aru aga vaevalt keegi keelab mitmekesi minna.
Kindlasti tulevad kunagi hiljem täpsemad juhtnöörid.
Poolat tuleb öösel sõita ja mitte läbi Warssavi ning asi korras Smile Aga ma tean väga hästi, mida Sa tunned.
Ma olen igatpidi kombineerinud: Lennuk (AirBaltic edasi-tagasi Tln-Riia-Tegel, edasi-tagasi koos pagasiga on üldjuhul jäänud 3000 kr, kui praegu bronnida siis saab ilsmelt alla 2000 kr hakkama).
Viimane kord tulin tagasi ise ka läbi Rootsi - Berliinist Travelmündesse 300 km, enamus lõik on piiramatta kiirtee Smile. Sealt kaks korda ööpäevas läheb (mina võtsin kell 23:00 väluva ja kell 7 saabuva laeva) laev Malmö'sse. Hind kusjuures oli ainult 100 EUR , mis oli autokoht + neljane kajut, ehk ühe paagitäie kütuse hind. Kell 14:00 olin Stockis ja sealt Stock-Tln praam, mis oli bronnides 3000 kr (nädala sees). Ehk ütleks nii:
1) Lennukiga 3000 kr edasi-tagasi ja 4h ots. No stress, no fun, no car Smile
2) Autoga 17-22h ots, sõltuvalt Poolast, kütus + A1 maksud - ca 10 000 kr edasi'tagasi. Saad autoga ühte kuuluma, kui jutti sõita Smile Ja järgmine päev kaob ära, adekvaatsust pole.
3) Laev 6000 kr üks ots, kulub 36h, magad voodis ja omad töövõimet ja võid discot tantsida ka kui tahad.
Kui autoga, siis soovitaks laeva ja läbi Rootsi reisi, kõige otpimaalsem variant.
See läks küll teemast totaalselt mööda aga äkki aitab planeerida midagi.
On ka Helsingi-Rostock liin Tallinkil taas aga selle hind on ulmeline.
Helsingi-Rostock liin Tallinkil oli suvel edasi tagasi autoga ja kajutiga ca 12,5k+ siis veel Tallinn Helsinki ca 3,5k. Sellesuhtes hea variant, et saab laevas rahulikult.. ja Rostockis oled puhanud mees.
(22-11-2010, 04:31 PM)Rolz Kirjutas: [ -> ]Poolat tuleb öösel sõita ja mitte läbi Warssavi ning asi korras Smile


Krt eriti kõvad mehed sõidavad vist jah Poola jutti läbi, mina nende hulka ei kuulu. Me tulime Saksast ja ööbisime Warssavis. Sinna läks korralik kiirtee, millel tuli vist 3x60 EEKi makse maksta. Enne seda oli aga mingi 300+ km täiesti jama. Enne Warssavi viimased 100 km oli ka üks korraliku asfaldiga kuid möödumisvõimalusteta tee (igal pool olid saared teepeal vasakpöörde tegemiseks).
Kui põhja poolt minna, siis pidavat see jutu järgi ikka veel hullem olema. Kas see on nii või on see ainult kuulujutt, ei oska ma öelda. Kuid mulle tundub ka kõige OK variant autoga läbi Rootsi või siis Lätist läheb ka mingi laev Saksa. Läbi Rootsi minekuga on Taanis igasugused silla või praamimaksud suht kallid. Aga kui minna sealt otse Malmöst Saksa, siis on küll parem variant.

Venn C klassi viimase põlvkonna navi-kaart juhatas meid ummikutest VÄGA hästi mööda, kuid lõpuks sõitsime sõna otseses mõttes muldteel kahe kapskapõllu vahel. Noh ise olime lollid, et kõige väiksemaid teid kasutasime, kuid ma ei kujutanud ette, et ka kõige väiksemad metsa pinnaseteed kus puujuurikad üle tee jooksid, kaardil sees on. Igatahes huvitav oli öösel põldude vahel "õlivahetuspunktidest" mööda põigelda - sai vähemalt õiget Poolat nähtud.
(22-11-2010, 05:53 PM)R129 Kirjutas: [ -> ]
(22-11-2010, 04:31 PM)Rolz Kirjutas: [ -> ]Poolat tuleb öösel sõita ja mitte läbi Warssavi ning asi korras Smile


Krt eriti kõvad mehed sõidavad vist jah Poola jutti läbi, mina nende hulka ei kuulu. Me tulime Saksast ja ööbisime Warssavis. Sinna läks korralik kiirtee, millel tuli vist 3x60 EEKi makse maksta. Enne seda oli aga mingi 300+ km täiesti jama. Enne Warssavi viimased 100 km oli ka üks korraliku asfaldiga kuid möödumisvõimalusteta tee (igal pool olid saared teepeal vasakpöörde tegemiseks).
Kui põhja poolt minna, siis pidavat see jutu järgi ikka veel hullem olema. Kas see on nii või on see ainult kuulujutt, ei oska ma öelda. Kuid mulle tundub ka kõige OK variant autoga läbi Rootsi või siis Lätist läheb ka mingi laev Saksa. Läbi Rootsi minekuga on Taanis igasugused silla või praamimaksud suht kallid. Aga kui minna sealt otse Malmöst Saksa, siis on küll parem variant.

Venn C klassi viimase põlvkonna navi-kaart juhatas meid ummikutest VÄGA hästi mööda, kuid lõpuks sõitsime sõna otseses mõttes muldteel kahe kapskapõllu vahel. Noh ise olime lollid, et kõige väiksemaid teid kasutasime, kuid ma ei kujutanud ette, et ka kõige väiksemad metsa pinnaseteed kus puujuurikad üle tee jooksid, kaardil sees on. Igatahes huvitav oli öösel põldude vahel "õlivahetuspunktidest" mööda põigelda - sai vähemalt õiget Poolat nähtud.
ma sõitsin Saksa-Poola-Leedu-Läti ühesoojaga Big GrinBig Grin ,ainttankimisi oli vahepeal ja Poola läks nagu kõige lihtsamalt(öö oli ka muidugi)
Mina ei ole ka seda sõitnud kunagi peatustega, see teeb asja hullemaks.
Üks kord õnnestus sõita ka üksinda, mis on vaimselt natuke raske.
Rekord on olnud Tln-Berliin 17,5 h aga selline sõit oli ka "natuke närviline", max sõit on olnud ka 24 h seigeldes Poola põldudel.
Poolas ja Leedus on meil sauaga tegelased "väga näljased". "20 numbriline varsti ka meil kehtima hakkav rahatäht" teeb seal imesid, olgu kiirused, millised iganes. Ja seda on õnnestunud maksta isegi kaamerasse sõitmisel, mil patrull kaamera info alusel tükkmaad hiljem peatas.

R129 - Laev Travelmünde-Malmö - on kõige väiksema ringiga sõit, Berliinist tuleb 300km Travelmündesse ja kõik oled Rootsis. Ja see suht odav hinda, 100EUR, ongi tingitud sillamaksude konkurentsist. Kui tahad maailma avastada, siis anna minna läbi Taani väinade aga see sõit tuleb pea 1300 km Smile
No me isaga oleme 2-el korral käinud Lõuna Poolas lillesibulaid toomas ja ei olnud see teekond kahepeale üldse nii hull. Sõitsime 1. põlve MB Sprinteriga (mitte just kõige mugavamad istmed ja istumisasend) ühe jutiga Poola, ööbisime seal ja siis u kella 12.00 paiku alustasime tagasisõitu ja taas ühe jutiga. Koju jõudsime mingi 4-ja 5-e paiku varahommikul.

Warssavi on Eesti poolt sõites täiesti läbitav, teeviidad on väljas ja orienteerumine pole probleem. Tagasi sõita on läbi Warssavi oluliselt keerulisem, kuna mingil hetkel kaovad teeviidad justkui ära ja tekivad kahtlused, kas ikka kulged õigeid tänavaid pidi. Hea naviga on muidugi oluliselt lihtsam, kuid korralik atlas peax ka alati kontrollimisex kaasas olema, kuna navid kipuvad kohati ikka puusse panema (vahel ka kasutaja süü tõttu).

Mis sellesse Saxa üritusse puutub, siis peab vaatama, kuidas finatsolukord suvex on, kuid tundub piisavalt tähtis üritus, et seda mitte vahele jätta. Minu universaali mahux vast 4 inimest + pagas suhteliselt normaalselt ära. Kesmine kütusekulu peax sinna 7-8 L kanti jääma, seega kiired paxult ümardatud arvutused ütlevad, et kütuse peale peax 4-5000 EEK-i (255-320 EUR-i) kuluma. Arvestasin kogudistantsix 2200km ja kütuse hinnax 20+ EEK-i liiter.
(22-11-2010, 04:31 PM)Rolz Kirjutas: [ -> ]2) Autoga 17-22h ots, sõltuvalt Poolast, kütus + A1 maksud - ca 10 000 kr edasi'tagasi. Saad autoga ühte kuuluma, kui jutti sõita Smile Ja järgmine päev kaob ära, adekvaatsust pole.

Ulme summa. Joonas käis kevadel Stuttgartis, käisid 400CDI S klassiga ja läbi tsehhi. KM oli ikka olulileslt, kui mitte 2 korda rohkem, kui sõita Berliini ja tagasi. Neil kokku läks ca 8 k eest kogu trip.

Seega Berliini kohe mitte niipalju ei kulu, kui j ust Tankiga ei lähe.


Pealegi teema eesmärk pole arutada, kuidas kohale saada - eesmärk on kohale jõuda ja seal ära käia. Seda me ka teeme, aga kuna sinna veel piisavalt aega, siis jõuame sada korda otsustada transpordi viisi üle. Pealegi kes osalised on otsustavad ise.
Kes mida sõitmiseks peab.
3400 km /14L 100 km kohta x 16 kr/L + 6XA1 maks = 8000 kr koos juba.

Aga 2200 km distantsiks on võimatu.
Tallinn-Berliin on 1700 km
1450 km on ots eeldab kehtivat viisat Valgevenes ja piiriületust.

Andke andeks, et teie teemat siin risustan nõu jagamisega, kuidas kohale saada.
Kas 16kr/l on diisel? Bensiin peaks seal olema ~21-23kr/l
(23-11-2010, 01:31 AM)Rolz Kirjutas: [ -> ]Kes mida sõitmiseks peab.
3400 km /14L 100 km kohta x 16 kr/L + 6XA1 maks = 8000 kr koos juba.

Aga 2200 km distantsiks on võimatu.
Tallinn-Berliin on 1700 km
1450 km on ots eeldab kehtivat viisat Valgevenes ja piiriületust.

Andke andeks, et teie teemat siin risustan nõu jagamisega, kuidas kohale saada.

3400 km 8-9 l/100 km = 280L* 19 = CA 5500 krooni pluss tee maksud.

Jagame selle kolmega teeb 2500+ krooni näkku ja kõik.

Lennukiga - 4000 krooni miinimum, pluss kohapealne transport. Pealegi usun, et kohapealne ööbimine on telklaagris, siis ka majutusasjad tuleb kaasa vedada, telgiga ikka sant küll.

Mis puutub sõitmisse, siis on kahte leeri - kes kirub ja kes ei ütle midagi halba. Jah pole ise saksamaale sõitnud. Olen aga Tallinn Ventspils Tallinn suht ühe jätkuga üksi sõitnud ja üksi autos ka. Ei olnud hullu midagi.

PS! JA NAGU MINU KÜSIMUSELE VASTATES SELGUS, SIIS SEAL REKORDI SAAMISEKS ON OLULINE AUTODE KOGUS
Lehti: 1 2 3 4 5