Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: MB 190E, 2,0 (3,0) turbo, 1992a. - arts24h
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7
Ma ei tea kas mul on kunagi üldse millegist nii kopp ees olnud kui selle auto ehitamisest, tuleb välja et nüüd on plokikaane tihend läbi. Ei ole mõtet seda vahetama hakata tuleb kuskilt 3,0 otsida.
Vahepeal olen mõelnud küll et ei oleks pidanud ikka ümber ehitama hakkama seda. Nagu öeldakse ei ole mõnet masinat remontida kui masin käib. Kui kellegil on kusagil väga korralik 3,0 mootor üle siis võib julgelt teada anda, oleks väga tänulik.
Palju üldse peale jõudsite keerata enne kui tihend läks?
Kuni 1bar oli ainult. Ei mingit detot ega midagi, lihtsalt puhkus tihendi ära. No eks kaanevahelt oli enne ka veidi õli vist tulnud, enne turbotamist.
A uuel motol plaanite stock tihendi juurde jääda või midagi kõvemat?
Safe poole pealt oleks vist tehase tihendiga mõtekas teha.
Tehase tihend ikka jah. Lihtsalt oleks pidanud kohe uue panema ja pinnad lihvima.

Ma muidugi joonestan tihendi CAD`i, päris paljud on küsinud metalltihendit nagu ma M117 mootorile tegin.


Üks tegelane näiteks Austraaliast tellis turbokollektori jne M103 mootorile. Huvitav asjaolu on see, et ta ei kavatse sõita bensiiniga, vaid autogaasiga. Bensiini jaoks pihusteid ei panegi üldse.
Nad kavatsevad ikka kõvasti rõhku peale keerata, huvitusid ka kaanetihendist. Gaas teatavalt kannatab kõvasti rohkem boosti.
(26-08-2011, 05:45 PM)arts24h Kirjutas: [ -> ]Ma ei tea kas mul on kunagi üldse millegist nii kopp ees olnud kui selle auto ehitamisest, tuleb välja et nüüd on plokikaane tihend läbi. Ei ole mõtet seda vahetama hakata tuleb kuskilt 3,0 otsida.
Vahepeal olen mõelnud küll et ei oleks pidanud ikka ümber ehitama hakkama seda. Nagu öeldakse ei ole mõnet masinat remontida kui masin käib. Kui kellegil on kusagil väga korralik 3,0 mootor üle siis võib julgelt teada anda, oleks väga tänulik.

siin keegi müüb m103, öeldud pole kas on 2,6 või 3,0 m103 algusega on mõlemad. http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=24029
Vaatan, et teema pealkirjas on 2.6'st saanud 3.0 Icon_cool
Leidsite uue mootori?
(24-09-2011, 07:42 PM)sm. pelle Kirjutas: [ -> ]Vaatan, et teema pealkirjas on 2.6'st saanud 3.0 Icon_cool
Leidsite uue mootori?

Jep, täna proovib enamvähem tehnika peale saada, või vähemalt ettevalmistuse teha. Jupid ühelt motolt teise peale tõsta jne.

Probleemne koht on sidur. Hetkel käib mõte 3-kettalise paigaldamisest.
Kui nüüd kõik ilusti kokku saab ja laiali midagi ei lähe mootoril siis on ainult aja küsimus kuna vana sidur ära suitseb. Aga esialgu tuleb natuke paremat jalga tagasi hoida kuni veel uut sidurit pole. Lihtne öelda raske teostada. Icon_lol
Siduril korv jääb samaks? Jääb pidama ka? Icon_smile
Ma ükspeäev vaatasin seda m103'e ja mõtlesin kust see turbo õlitus tuua.
Kas sealt õlirõhu anduri juurest või on plokis ka olemas kuskil mingi koht kust saaks vähe mugavamalt?
(26-09-2011, 08:06 PM)sm. pelle Kirjutas: [ -> ]Siduril korv jääb samaks? Jääb pidama ka? Icon_smile
Ma ükspeäev vaatasin seda m103'e ja mõtlesin kust see turbo õlitus tuua.
Kas sealt õlirõhu anduri juurest või on plokis ka olemas kuskil mingi koht kust saaks vähe mugavamalt?

Õlirõhu anduri juurest vast kõige mugavam. Meil asi nii lahendatud, et hüdrotoruga toodud õlifiltri korpusest andur, kolmikuga sisselaske alla/peale, et mugavam majandada oleks. W201 puhul pole seal taga eriti ruumi antud Icon_biggrin

Hetkel vaatan 2- ja 3-kettalisi sidureid, omale ja artsile. Mul oma kaubaliftile ka talveks turbo (tutikas HX40) install kinni pandud.

Ükspäev lähen proovin ühte 3-kettalist MB nuudi otsa. Kui kõik oletused klapivad, siis saab nuudi osa vahetamata korralikke sidureid kasutada. Teatavasti MB`le pole ju performance/racing asju saada.

Edit: Vastus sinu küsimusele korvi kohta - Ei jää pidama, kindlasti mitte. Müüt on see, et 1-kettaline mistahes sidur hoiab kinni 700-800Nm. Minu Sachs Race Engineering 3-kettaline sidur on "spec`i" järgi 900Nm või oli isegi sel variandil 1200Nm. See on siis 3 ketta peale ja materjal on hoopis teine.
Mis stabika teemast sai? omal oleks vaja ka kompunnida midagi.Kas 124ja oma saaks aretada?Võiksid teha pildid wg paigutusest ja ka turbo asetusest juhul kui koormaks pole see.
Sabikas on väga hea ja istub aretamatta külge, lihtsalt keera alla.
Kuuldavasti peax 124 stabikas ilusti 201 külge minema, kummastki otsast tuli vist ainult natuke lühemax teha (1cm või nii) ja sõltuvalt stabika kujust on võib-olla stabika kinnitused vaja ümber keerata, kuid sellex on ka tehase valmidus olemas.
Kinnitused saab jah ümber keerata, need ka juba keeratud.Turbo jääb suureks ka?
(29-10-2011, 08:41 PM)berg Kirjutas: [ -> ]Kinnitused saab jah ümber keerata, need ka juba keeratud.Turbo jääb suureks ka?


Ei, kui siis mootor väikseks.
Mis pööretel ka taha tuleb?
Vana 2,6 tuli 4500 pealt aga uut pole jõudnud veel pealegi tõsta, ehk see nädal jõuab teha midagi. Loodetavasti tuleb 3,0 vähe varem järgi.
äkki räägid lähemalt mis masinast saanud on siis ? tuleb uus kere ? midagi terveks ka jäi ?
Ei oskagi nagu midagi kirjutada siia, lisan parem mõne pildi. Icon_sad
[Pilt: 54867-Picture_563.jpg]
[Pilt: 52635-Picture_564.jpg]
[Pilt: 29676-Picture_565.jpg]
[Pilt: 58964-Picture_566.jpg]
[Pilt: 96754-Picture_567.jpg]
[Pilt: 43787-Picture_568.jpg]
[Pilt: 46593-Picture_569.jpg]
[Pilt: 94639-Picture_570.jpg]
[Pilt: 45878-Picture_571.jpg]
[Pilt: 38257-Picture_572.jpg]
[Pilt: 22447-Picture_573.jpg]
[Pilt: 44936-Picture_574.jpg]
[Pilt: 86287-Picture_575.jpg]
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7